متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

عید نوروز 95

1395/1/8 20:22
نویسنده : مامان سمانه
259 بازدید
اشتراک گذاری

از سال 95 امید توی زندگیم بیشتر شده و احساس می کنم زندگی رو از یه زاویه دیگه باید نگاه کنم

خودمان را بسپریم به خــــدای سالها....به سالی جدید...به بهاری نیک....به دعاهایی از جنسِ دل...

من فهمیدم...زندگی  به شیرینی و سادگی همین لبخند  تو هست...به خدا قسم!

پسرم...عزیزترینِ قلبم...نفسم..

تو که کنارم باشی..آرامش داشته باشی..گریه ات از سرشوق...خنده ات از ته دل..سلامت روح و جسمت برقرار...من آرام ترین سمانه دنیا میشوم...

و دعا کردم در این سال و سالهای آتی... شادی و عاقبت بخیری و نیک بختی و سلامت برایت...

آهااااااااااااااااااااااای ابرهای روشن آهاااااااااااااااااااااای روزهای آفتابی سایه تان را از سر زندگی من کم نکنید

دل به دریا زدم و هر چه باد آباد

نوروز خوش گذشت خدا رو شکر

سالی سرشار از سلامتی و برکت و موفقیت روزافزون و پول فراوون برای همه شما آرزومندم

پسندها (1)

نظرات (0)