متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

مادرانگي

1396/5/8 2:20
نویسنده : مامان سمانه
137 بازدید
اشتراک گذاری
سلام پسراي نازم
متين جونم امروز یهویی یاد اولین باري افتادم که از وجودت باخبر شدم و ني ني دومي كه الان توي دلم دارم و تجربه شيرين مجدد بارداري و مادر شدنم
عین یه فیلم همه صحنه ها تند تند از جلوی چشمام رد ميشن

وقتي از وجود شما مطمن شدم

اون لحظه که فهمیدم هستین چه حالی داشتم خنده و گریه توام بود

جالبه که سریع رفتم تو آینه هم نگاه کردم

با اون چشای خیس قرمز و اون خنده گنده رو صورتم

خیلی دیدنی بودم

میخواستم یادم بمونه اون لحظه

و بعد چون توان تحمل این همه هیجانو نداشتم

به اولين كساني كه شادي م تقسيم كردم مادر ليلا بود و خاله هات
مادر بودنم خيلي دوست دارم
پسرهاي گلم هرلحظه به شما جگرگوشه هام فكر ميكنم ,سلامتي تون ,اينده تون , زندگي وخواسته هاتون
و....چنگ به دلم ميزنه وراحتي ازم ميگيره

شما پسرهاي من بهترو فراتر از هر چيزي که من ارزو دارم خواهيد بود

زيراکه من شما رااز لطف بيکران خواسته ام.

خواسته ام فرزنداني عطا کند نه لايق من و بندگي ام

که لايق خود بي مثالش

و بخشندگي اش باشد

به خاطر همين است که ايمان دارم از خواسته من فراتر خواهيد بود.

و خدارو باز هم و بازهم وبازهم شکر کنم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)