متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

متین کلاس اولی من

1397/6/30 23:52
نویسنده : مامان سمانه
195 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها حال و هوای کلاس اول رفتن پسرم بیشتر از همه منو گرفته. انگار که واقعا دوباره خودم میخوام برم مدرسه. حال و هوایی که هم اضطراب مادرانه توشه هم شور و شوق کودکانه. جالب اینه که اشتیاقی که من برای خرید لوازم التحریر و کیف و کفش مدرسه دارم و ذوقی که با رفتن به کتابفروشی ها می کنم، اصلا تو وجود پسرم نیست. حتی وقتی که بعد از خرید لوازمش اومدیم خونه، مثل گذشته های من که تا وقت رفتن به مدرسه n بار (n به سمت بی نهایت) همه وسایلمو هربار با شوقی مضاعف ورانداز می کردم،  دیگه نیم نگاهی هم به وسایلش ننداخت. شاید هنوز حس و حال مدرسه رفتن رو درک نمیکنه و یا شاید اینم مثل همه تفاوتهایی که بچه های این دوره با ما بچه های قدیم دارند.

از اونطرف دغدغه اینکه پسر بازیگوش من چطوری میخواد بشینه پای درس و مشق و کتاب و دفتر هم دارم که هم شیرینه و هم دلهره آور که امیدوارم پسرم روسفیدم کنه

متین جان امیدوارم همیشه در تحصیل علم و دانش  کوشا باشی وبه بالاترین درجات تحصیل در زندگی برسی

خدا جونم همواره هوای پسرم داشته باش. ازت ممنونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)