متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

بازم ببخشید بدقولی کردم...

1392/9/4 11:36
نویسنده : مامان سمانه
345 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ایندفعه دیگه واقعا برگشتم به دنیای مجازی قول داده بودم که قبل از این برگردم ولی بدلایلی که توی پست قبل گفته بودم نتونستم ولی بلاخره موفق شدم وخیلی خوشحالم از این به بعد سعی میکنم وب پسرم متین رو به روز کنم

توی این مدت که نبودم

موهای متین رو کلا تراشیده ام (کچل ) کردیم بخاطر کم موبودنش

کلی بازیگوش تر از قبل شده کلی فعالیت هاش و کلمه های که میگه زیادتر از قبل شده و ......

اینم بگم به من نمیگه مامان میگه ممانه (سمانه) ولی به باباش میگه بابا جون آخه چرا ؟؟؟منم اینطوری میشمناراحتولی بابا امین هم کلی ذوق میکنه که بهش میگی بابا جون خندهخلاصه ....

اما متین من مامان جون

کلی اسمم قشنگ تر شده از موقعی که صدام میکنی تو تنها کسی هستی که اسم منو به این قشنگی به زبون میاری فدات بشم پسرکچل من

خیلی بدغذا شدی پنج روز دیگه داره میشه 2 سالت باید از شیر بگیرمت که کلا شده فکر بزرگی واسم خیلی وابسته به شیر هستی تا الان چندتا ترفند برای از شیر گرفتنت استفاده کردم ولی کاملا بی فایده بوده دوباره شیر خوردی بلاخره باید ازشیر بگیرمت گرچه خیلی سخته برام..

عکسهای آتلیه ت هم خیلی وقته آماده هست که باید برات بذارم توی وبت ولی فایلش بهم آتلیه نداد باید از رو عکسات عکس بگیرم که اونم در اولین فرصت میذارم توی وبت

حالا حالا حرف دارم و کلی عکس ...

92/9/4

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

هیراد و عمه لیلاش
4 آذر 92 14:25
سلام به مامان سمانه جون و متین جونم کلی دلمون تنگ شده بود،امروز دیدم دوباره اومدید خیلی خیلی ذوق زده شدم،خدارو شکر خوبید تولد متین جون پیشاپیش مبارک
سارا مامان آرتین
5 آذر 92 0:05
عجبی خانوم خانومااااا کلی دلمون تنگ شده بودااااااااااااااااا منتظریم زود بیاین و کلی عکس واسمون بذارین متین کچلمونو ببوسین کلی
مامان امیرعطا
5 آذر 92 1:43
سلام. خوش اومدین. وای حسابی دلمون تنگ شده بود براتون. زودتر عکسای پسر گلمونو بذارین. ..... دلمون تنگیده براش.
مامان سمانه
پاسخ
سلام خیلی ممنون منم همینطوردلم واقعا تنگ شده بود چشم حتما
مامان پرنیا
5 آذر 92 11:05
سلام عزیزم بله انجام می دم چه تمی می خوایند راستی تو این وبلاگ نظر بذارید این ادرسشه http://parnia_j.niniweblog.com/
پرهام ومامانش
5 آذر 92 23:19
خوشحال شدم اپ شدییییییییی
مامان فهیمه
6 آذر 92 2:34
سلام خانمی خوبی,خیلی به وبت سر زدم و منتظر بودم به روز شه,جاتون تو دنیای مجازی خالی بود خوشحالم برگشتید
مامان سمانه
پاسخ
فدای مهربونیات
مهسا مامان نورا
6 آذر 92 16:20
وای سلام سمانههههههههههههه جونممممممممممم الهی فدات شم باور کن گوشیم سوخت و همه شما ره ها پاک شد وگرنه خیلی دلم فکرت بود بی معرفت برگشتی و خبر نمیدی یکی طلب من خوبی متین ناز من خوبه خیل یخوشحالم که اومدی دوست خوبم یه عالمه بوووووووووووووووووووس واسه هردوتون تولد متینم پیشاپیش مبارکخصوصی داری وای مهساجون چه تفاهمی منم تمام شماره گوشیم الان بخاطر تعویض گوشیم ندارم منم دلم برات خیلی تنگ شده بود ببخشید بخدا خیلی تعداد پیغام ها زیاد بود هنوز نتونستم جواب همه شون بدم من شرمنده ممنون عزیزم
متین
7 آذر 92 19:08
سلام خانمی اینجوریاست؟ بعد از چند ماه یواشکی میای خبر نمی دی ما که مردیم بس پیغام بدیم لا اقل تکی زنگی سوتی چیزی بفهمیم اپ کردی ایشالا دیگه رو قولت بمونی کچل خاله رو ببوس
مامان سمانه
پاسخ
سلام خوبین ... ببخشید توروخدا پیغام ها خیلی زیاد بودن تا همه رو جواب بدم طول میکشه ببخشید از لطفت هم خیلی ممنونم امیدوارم جبران کنم بوووووس
نى نى عسلك
28 آذر 92 0:46
خانومى كجا بودى ما كه چشممون به وبت سفيد شد!
مامان سمانه
پاسخ
ببخشید ولی حالا برگشتم خوشحالم که اومدی به وبمون