متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

جانم💙

1396/8/24 8:50
نویسنده : مامان سمانه
247 بازدید
اشتراک گذاری
روزی، دور یا نزدیـک
پــدر یا مـــادر می شویم بی شک
دختر بشود یا پسر نمی دانم ... فرقی هم نمی کند !
اما من برایش یک نامه می نویسم
اینگونه :
سلام عزیـز تر از جانم ...
امروز که این نامه را برایت می نویسم.. هنوز نیامده ای به دنیایِ
ما آدم ها ... هنوز آلوده ی رنگ به رنگیِ آدمها نشده ای
من کاری به کارِ آدمها ندارم
اما تــو ... یادت باشد مسئـــولی ...
در برابرِ تک به تکِ
لبخند و اشکی که بر صورتِ کسی می نشانی ...
یـــادت باشد
دل ها پاکند هرچقدر هم که کسی بخواهد پنهان کند و بگوید سنگ دل است ،بدان پشتِ آن همه تظاهر دلی گرم می تپد ...
یــــادت باشد
دست ها سردی ِ روزگار به حدِ کافی تنهایشان کرده تو دیگر رهایشان نکن
یـــادت باشد
هیچ گاه نگذاری لبخندِ کسی اشکِ تو؛ و اشکِ تو لبخندِ کسی باشد
یادت باشد که یادت نـــــرود
دنیا را اگر قشنگ می خواهی؛ باید از قدمهایِ خودت شروع کنی
یـــادت باشد
جانـم ...
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)