متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

برای پسرم متین

1392/2/1 2:14
نویسنده : مامان سمانه
360 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابایی خوبی پسرم الان که دارم واست مینویسم تو خواب نازی قربون پسرگلم برم ببخشیدکه نمیتونم زیاد بیام تو وبلاگت واست بنویسم آخه من خیلی کم وقت آزاد دارم البته که هروقت خونه هستم باتو بازی میکنم ولی مسایل کاری باعث میشه که نتونم زیادبه وبلاگت سربزنم دست مامان سمانه درد نکنه چه وبلاگ خوشکلی واست درست کرده پرازخاطره بچگی های تو موقعی که بزرگ شدی همه این خاطره ها هم ما وتورو میبره به این زمان که کودکی

بذار یه کم از احساساتم بگم نسبت به تو خیلی واسم عزیزی وعاشقتم  این روزها دارن زود میگذرن ومن بیشتر به توکه جوانه عشق من ومامان سمانه هستی وابسته ترمیشم باخنده هات بازیگوشی هات جان تازه ای میگیرم وقتی گریه میکنی غصه دار میشم الان که دارم اینارومینویسم اشک ذوق توی چشمام جمع میشه ولی وقتی بابا بشی واسه پسرت همه کاری میکنی خیلی آرزوها واست دارم

چه خوب هست که شاهدونظاره گر بزرگی ورشد توهستم خیلی حس قشنگیه که تا الان یکباردرتمام عمرم تجربه کردم

زبانم قاصراست ازشکرنعمت تولدتو وحس بودن باتو

من از این شکلک های خوشکل که مامانی واست گذاشته تو وبلاگ بلدنیستم ازمامانت میخوام که واست بذاره هیچ وقت وهیچ زمانی یادت نره

بابایی عاشقته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان ترنم کوچولو
1 اردیبهشت 92 11:46
سلام متین جونم
من ترنم هستم خوشحال میشم با منم دوست بشی
پیش منم بیا
راستی وبلاگت خیلی قشنگه ها


سلام عزیزم ممنونم که به من سر زدی چراکه نه باکمال میل دوست میشم فقط آدرس وبلاگت برام نذاشتی...حتماواسم بذارتابیام پیشت
مائده(ني ني بوس)
1 اردیبهشت 92 13:12
متين جون ديگه براي خودت مرررردي شديا
مامان بردیا
1 اردیبهشت 92 13:45
چه گل پسری.ماشالا.به ما هم سر بزنین.اجازه بدین لینکتون کنم.دوست بشیم


ممنونم عزیزم مرسی که به ماسرزدین من لینک تون کردم خوشبختم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
1 اردیبهشت 92 14:57
چقدر پدرانه چقدر شاعرانه خیلی زیبا و با احساس نوشته بودید ... مامان سمانه جون رو که ما هم خیلی دوستشون داریم ... خدا واسه هم حفظتون کنه و سایه تون بالا سر خانواده برقرار ... الهی آمین
رضوان مامان رادین
1 اردیبهشت 92 18:27
خدا پدر و پسر و البته مادر مهربونو واسه هم نگه داره...ان شاا...
مهسا مامان نورا
1 اردیبهشت 92 19:16
عزیز خاله چقدر قالب جدیدیت قشنگه مبارکه .
صبا خاله ی آیسا
2 اردیبهشت 92 13:42
مامان بنيتا
11 اردیبهشت 92 12:17
دست باباي مهربون درد نكنه خيلي احساساتشونو ساده وزيبا نوشتن
سارا مامان آرتین
13 اردیبهشت 92 10:08
زنده و سلامت باشن هر دوتاشون بابای متین و اقا متین