متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

نامه ای ازطرف بابا امین

1392/2/1 15:10
نویسنده : مامان سمانه
256 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکــ مهسایی

متین عزیزم

وقتی توبدنیا اومدی من احساسی داشتم که هیچ وقت تا به آن روزتجربه نکرده بودم وتابابا نشی متوجه اون احساسی که من دارم ازش حرف می زنم نمیشی باباجون من تاریخ٩/٩/٩٠ که توبدنیا اومدی قشنگ ترین وزیباترین وخاطره انگیزترین روز درتمام عمر٣٠ ساله ام بوداصلا عاجزم دربیان احساساتم نمیدونم چه جوری بیان کنم.

من عاشق این هستم که وقتم روباتو بگذرونم وهر روزصبح که میخوام به سرکاربرم توکه درخواب ناز هستی روبایدببوسم وبعد درطول روز که پیشت نیستم به مامان زنگ می زنم حالت رومی پرسم دوست دارم همیشه لبخندهای توروببینم وهیچ گاه لبخندزیبای تو ازروی لبانت محونشه چون اون روزآخرزندگی منه من جون میگیرم بالبخندهای شیرین ات که بدجوری به دلم میشینه

من فکرمی کنم توبچه خیلی خاصی هستی چون هروقت من خوابم میای تو بغلم وسرت رو میذاری روشانه هام چه حس خوبی بهم دست میده تو فوق العاده ای بابا جون

عاشق همه ی شیطنت هات هستم وقتی بزرگ بشی دلم برای شیطنت های دوران بچگی هات تنگ میشه برای بازی های کودکانه ات برای خیلی ازچیزها که اگه بخوام همه اش روبگم تمام صفحه های وبلاگت رو پرمیکنم 

اینو بدون عاشقتم پسرکوچولو من خدارو شکرمی کنم این فرشته ی آسمانی این پسرسالم به من هدیه داد امیدوارم امانت دار خوبی باشم خدایا ازت ممنونم

                                                                        دوستت دارم 

                                                                             بابات      

این پست درتاریخ ١٤ دی ماه٩١ توسط بابا امین نوشته شده مامانی هردوپست اوردم کنارهم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

بهار(مامانی شهراد)
1 اردیبهشت 92 18:28
سلام عزیزمماشالا فرزند زیبایی دارینخوشحال میشم باهم دوست بشیمپیش ما هم بیاین
مرجان مامان آران
1 اردیبهشت 92 19:09
اخي عزيزممم خيلي قشنگ بود ايشالا خدا بابايي و مامنيو حفظ كنه برات متين جون خوشگلمممممممم
مائده(ني ني بوس)
2 اردیبهشت 92 16:27
چه با احساس
rasta
5 اردیبهشت 92 22:31
واااااای سمانه جون کلی تحت تاثیراین متن زیبا قرار گرفتم .چقدر خوب و قشنگه دنیای پدر و پسری معلومه که بابایی جونش برای جفتتون در میره دستش درد نکنه ایشاله همیشه این پدر مهربون متین جون زنده باشن
سارا مامان آرتین
13 اردیبهشت 92 10:06
زیبا بود