متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

متین و یک توپ

1392/2/2 3:11
نویسنده : مامان سمانه
377 بازدید
اشتراک گذاری


 

فرشته ی كوچك رويايي ِ من

دنيا اگر خودش را تباه کند نميتواند

به عشق من به تو شك كند

تمام ِ بودنت را حس مي كنم ...

حاجتي به استخاره نيست

عشق ما ... عشق من به تو

عشق تو به من

يك پديده است ...

يك حقيقت بي نياز از استخاره ُ وگمان

متین من قلب

امروز ٣١ فروردین ماه رفتیم خونه عمه فردوس سرکوچه عمه یک پارک  هست من وتو وفاطمه عمه فردوس رفتیم پارک کلی بازی کردی

برای اولین بارسوار سرسره شدی خیلی دوس داشتی

البته یک پسربامامانش داشت توپ بازی میکرد تا توپ پسررو دیدی سرسره رو ول کردی رفتی سمت توپ

میرفتی وسط پسر ومامانش بین بازی شون ومیخواستی توپ ازاونا بگیری

بادیدن عکسا توضیح بیشترمیدم ومتوجه میشی با این توپ چه کاراکردی

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

 

 

بادیدن این توپ که بین مامان وپسرش ردوبدل میشدFrisbee 1

 تومیرفتی بینشون میخواستی توپ ازشون بگیری

پسره هم خیلی ناراحت شده بود هی به مامانش چپ نگاه میکرد منظورش این بود که توداری بازیشون خراب میکنی

حالا که اوایل راه رفتنت هست اینطوری راه میری دستات بالامیگیری مچ میکنی پاهات هم خیلی ازهم فاصله دارن راه میری

 خیلی بامزه راه میری وقتی توپ بهت نزدیک بود تندتر قدم برمیداشتی انگار داشتی می دویدیبدو

ازبس تلاش کرده بودی واسه گرفتن توپ بلاخره خسته شدی ودوباره شروع کردی بعد ازچندروز چهاردست وپارفتن

متین بلاخره موفق به توپ گرفتن شد ببینین خنده اش رو این موفقیت بعدازتلاش فراوانهپیروزی

 

متین وسرسره که داری برعکس از سرسره بالا میای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

صبا خاله ی ایسا
2 اردیبهشت 92 13:44
ایسا هم عااااااااااشق پارکی

همیشه خوش باشی عززززیزم متین جونم






آره همه بچه ها همینطورن فک کنم

ممنونم همینطورشما وآیساجون


ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
2 اردیبهشت 92 14:52
اوووو



با اون جریان تو و تو بازی میشه یه سریال انیمیشنی ساخت



وای خدا، دو قلو ...



ایشالا به سلامت به دنیا بیان.


آره همینطورکه میگی

آره دوقلون دوتا دختر

ممنونم گلم ایشالا قسمت شما هم بشه






مائده(ني ني بوس)
2 اردیبهشت 92 16:29
آفرين به اين پسملي زرنگ

مرسی خاله مهربونم

مامانی آدرین
2 اردیبهشت 92 17:51
مامان متین من هم با خوشجالی شما را لینک کردم هزار ما شاالله چه پسر نازنینی داری


ممنونم منم شماروبا افتخار به لیست دوستام اضافه کردم خدا آدرین جون واست حفظ کنه
مرجان مامان آران
2 اردیبهشت 92 19:53
عزيزمممممممم قربون راه رفتنتتتتتتتتتت


خدانکنه خاله ماچ][
عاطفه مامان مهرسام
2 اردیبهشت 92 20:19
چقدر شیطونی آخه


نیم وجبی
2 اردیبهشت 92 21:36
عزیزم حسابی بدو بدو کردی پس
وای این نینی چقدر کوشولوه
همیشه به گردش


آره حسابی این نی نی پسردخترعمه ام هست 3ماهشه ممنونم
رضوان مامان رادین
2 اردیبهشت 92 22:03
آفرین به متین خاله...بازم توپ بازی کن .چه عیبی داره نی نی ها یکم توپشو بدن پسر جیگر طلای ما هم بازی کنه.خُبببببببب
عاشق اون عکسیم که داری رو زمین چهار دست و پا میری


ممنونم خاله رضوان جان...توپ که زیاد دارم توخونه بازی نمیکنم اون روز گیرداده بودم به توپ اون پسره که حسابی کلافه شده بود اره عکس چهاردست وپای که میره ازبس رفته بود این ور واون وردنبال توپ خسته شده بود
مامان بنيتا
2 اردیبهشت 92 23:07
اي شيطون بلا



مامان کیان کوچولو
3 اردیبهشت 92 0:25
آخی عزیزم قالبب متین جوون خوشگله ..


چشمات خوشکل میبینه مرسی
مامان پارسا
4 اردیبهشت 92 16:32
خیلی شیطونی خاله جون
بهاره مامان ونداد
4 اردیبهشت 92 23:30
عشق منی فضول خان
مامان آنی
5 اردیبهشت 92 14:48
خوش بگذره همیشه بهت عزیزم قالب نو هم مبارک خیلی خوشگل شده
سارا مامان آرتین
13 اردیبهشت 92 10:04
الهی با اون خنده شیرینتتت ماشالا به کوچولوترین نی نی فامیل ... و ایشالا دوقلو ها بسلامتی دنیا بیان