متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

دعا برای نی نی های دوقلو

1392/3/13 11:44
نویسنده : مامان سمانه
242 بازدید
اشتراک گذاری

متین پسرم هر روز صبح وقتی از خواب بیدار میشیم اولین تلفنی که به خونمون میشه خاله میترا هست هر روز برای اینکه باتو صحبت کنه بهت زنگ میزنه امروز دیدم تلفن نزد خودم تلفن برداشتم که بهش تماس بگیرم تا برداشتم خاله میترا پشت خط بود صداش میلرزید وداشت گریه میکرد خیلی ترسیدم پرسیدم چی شده اونم با بغض گفت بستری هستم در بیمارستان دکتر بهم گفته قلب یکی از بچه ها خیلی خوب کار نمیکنه وگفتن بچه ها خیلی پایین هستن باید زودتر بدنیا بیان یکی از اونها در خطر هست الان ٣٦ هفته هستن وجنسیت هر دو رو دکتر دختر تشخیص داده

خیلی حالم خراب شد نگران شدم شدید با وجود تو هم نمیتونم برم پیش خاله میترا چون تو رو راه نمیدن در بیمارستان و محیط بیمارستان برای بچه ها مناسب نیست کاش پیش خاله میترا بودم و از دستم کاری بر می اومد انجام میدادم

خواهر خوبم ازم خواست که واسش دعا کنیم تا مشکلی واسه دو قلوهاش پیش نیاد به سلامتی امروز زایمان کنه از همتون میخوام واسش دعا کنین

خیلی بارداری سختی داشت به خاطر مشکل معده اش مدت زیادی در بیمارستان بستری بود ویار زیادی داشت با این وجود بارداری دوقلوها هم واسش سختر بود امیدوارم این همه سختی که کشیده در این مدت به نتیجه برسه

خداکنه هر کدوم از دوقلوهابسلامتی بدنیا بیان ومن با خبر خوب برگردم ...

دعاکنین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان فهيمه
13 خرداد 92 12:18
واى خدا چقد ناراحت شدم انشالله با خبر خوش برگردى
مامان فهيمه
13 خرداد 92 16:46
از دوقلوها چه خبر؟من بجز تو دوست شيرازى ندارم،امشب يا فردا داريم ميريم بوشهر،تاچندروزديگه كه برگردم اينترنت ندارم اگه تونستى تو پرسش و پاسخ يه آمارى بگير ببينيم كيا ميان
مامان آوا
13 خرداد 92 17:04
سلام خانمی خیلی خیلی سخته امیدوارم که به سلامتی زایمان کنه و دوتا گل قشنگش هم سالمو سلامت باشن .به خدا توکل کن .
هیراد و عمه لیلاش
13 خرداد 92 22:30
ما هم از صمیم قلبمون دعا میکنیم منتظریم با خبرهای خوبی بیایی
پرهام ومامانش
13 خرداد 92 23:23
به سلامتی ان شالله
مامان فربد
14 خرداد 92 20:06
مامان فربد
14 خرداد 92 20:10
لینک نکردی؟
مامان فربد
14 خرداد 92 20:12
سارا مامان آرتین
18 خرداد 92 13:55
الهیییییییی بگردم البته الان خوشحجالم چون عکسشونو صحیح و سالم توی یه پست دیدم برم بخونمش...