متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

اسم انتخابی من واسه دوقلوها

1392/3/16 17:30
نویسنده : مامان سمانه
420 بازدید
اشتراک گذاری

متین جونی

همونطور که تو پست قبلی گفتم یکی از دوقلوها  اسمش آناهیتا هست و اون یکی اسم واسش انتخاب نکرده بودن پیشنهادهای زیادی بود که بین این اسمها

آنیتا - آناهید- آوا - آیلین  اسمی که من انتخاب کردم بنیتا بود که اول اسمش با بقیه فرق میکرد معنی اسم بنیتا یعنی دختر بی همتای من

که من که خاله آخری این دوقلوها میشم بنیتا انتخاب کردم خیلی اصرار کردم باید این اسم بذارین که موفق شدم و اون یکی شد بنیتا  

خلاصه اینکه هر روز من باید برم این دو خوشکل ببینم وای خیلی نازن متین تو روهم بردم پیش شون ولی فکرمیکنی عروسکن از بس کوچولون دیروز هم یک ماشین اسباب بازی حسین داد دستت وقتی وارد اتاق که دوقلوها بودن شدیم پرت کردی سمت بنیتا خیلی ترسیدم ولی بهش نخورد خدا رو شکر

وقتی این دوتا بزرگ شدن همبازی تو میشن عزیزای خاله

این عکس هم دیروز ازت گرفتم خونمون خیلی شلوغ بود بخاطر نی نی ها از بیمارستان که مرخص شدن اومدن خونه خاله مریم تمام بچه ها اومدن بالا با تو بازی میکردن و تو کلی ذوق میکردی از پیش بچه ها حتی پیش من نمیومدی الهه -حسین -ریحانه-محمددایی محسن- مائده-محمدعمه فریبا همه بودن وتوهم کلی خوشحال واسه بازی با بچه ها Lost the Thread

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان پارسا
16 خرداد 92 23:52
خیلی خوش سلیقه ای اسم خیلی باکلاسی انتخاب کردی
سارا مامی عسل
17 خرداد 92 4:37
سلام عزیزم تبریک میگم ایشالا همیشه شاد باشین متین جونم خوبی خاله خیلی خوشکلی گل پسر بوس
سارا مامان آرتین
18 خرداد 92 14:04
نامدار باشن ...اسم زیباییه چه بامزه نشسته این پسمل زیبامونننننننننننن بوووووووووووووووووووس جیجر خالهههه اگه خدا دوستم داشته باشه و دختر بهم بده اسم دخملمون " آنیتا " ست
مامی وانیا
18 خرداد 92 14:15
سلام عزیزم خاله شدنت مبارک ایشاله قدمشون خیر باشه متینو ببوس

سلام دوست خوبم مامان وانیا جان من نمیتونم به وبلاگتون بیام یعنی واسم باز نمیشه شاید بخاطر اون بادکنک های که گذاشتی باشه نمیدونم ؟؟؟
خاله نرگس
18 خرداد 92 16:25
تولد دو قلو ها مبارک. آفرین به خاله خوش سلیقه. بنیتا خیلی قشنگه.
fahime
18 خرداد 92 16:38
چقد نازن ماشالله،قدمشون مبارک باشه،اسم خیلی قشنگی انتخاب کردی دوستم
مامان بنيتا
18 خرداد 92 17:32
تبريك ميگم دوست خوبم به سلامتي اميدوارم قدمشون پر از خير وبركت باشه راستي خيلي اسم قشنگي انتخاب كردي
مامان بنیتا
19 خرداد 92 2:29
قدم نورسیده مبارک دوست عزیزم..ایشالا عمری طولانی و باعزت داشته باشن دخملای خوشگل اسم دوتاشون قشنگه معلومه باهم تفاهم داریم توی انتخاب اسم چون منم اسم متین رو خیلی دوست دارم
مامان ففل
19 خرداد 92 19:16
سلام ممنون که به ما سر میزنی در آینده حتما مطلب مینویسم میشه بپرسم سانیه شمار بالای وبلاگتو از کجا تهیه کردی
متینه
23 خرداد 92 14:12
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´¨)
(¸.•´ (¸.•`*(¸.•´ (¸.•´ (¸.•`*(¸.•´(¸.•´ (¸.•`* (¸.•´(¸.•´ (¸.•`
ممنون که به وبلاگم سر زدید
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´¨)
(¸.•´ (¸.•`*(¸.•´ (¸.•´ (¸.•`*(¸.•´(¸.•´ (¸.•`* (¸.•´(¸.•´ (¸.•`
بازم بیاین...یادتون نره ها......
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´¨)
(¸.•´ (¸.•`*(¸.•´ (¸.•´ (¸.•`*(¸.•´(¸.•´ (¸.•`* (¸.•´(¸.•´ (¸.•`
ممنون که به وبلاگم سر زدید
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´¨)
(¸.•´ (¸.•`*(¸.•´ (¸.•´ (¸.•`*(¸.•´(¸.•´ (¸.•`* (¸.•´(¸.•´ (¸.•`



متینه جان
خواهش میکنم
ممنونم که تو اول به وبلاگم سر زدی منم اومدم وبت ازت تشکر کردم