متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

تقدیم به بابای خوبم:

1392/3/16 17:36
نویسنده : مامان سمانه
250 بازدید
اشتراک گذاری

 

پــــدر عزیزم

 

ای كاش توان آن را داشتیم كه از عرش تا فرش را برایت گلباران كنم و بر دستان پر از مهر و عاطفه ات كه مظهر عشق و ایثار است بوسه زنم امیدوارم سایه مهر و محبت تو پیوسته بر سرم باشد و همیشه در پناه خداوند منان در کنارم باشی.

 

به خاطر تمام خوبیهایی که در حق من کردی و به من بال و پر دادی و مرا بالنده کردی و با سوختن خود عشق و شور را در وجودم روشن کردی، با تمام وجودم و با تک تک سلولهایم دوستت دارم

 امیدوارم روزی برسد که متین محبت های تو که درحق من ومتین داشتی جبران کنه ممنونم بابت محبت های بی دریغ ت بی منت برای رفاهمون زحمت میکشی

♥ همیشه دوستت دارم اسطوره من ♥

 

 

 " به حرمت شرافتت می ایستم و تعظیم می کنم "

 

  " پدرم روزت مبارک "

 

٣/٣/٩٢

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارا مامان آرتین
5 خرداد 92 0:42
روز پدر های مهربون مبارک سایه شون بالای سرمون باشه همیشه