متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

در آتلیه ...

1392/3/28 17:58
نویسنده : مامان سمانه
273 بازدید
اشتراک گذاری

متین من02400000

هستی من دوستت دارم I Love You

دیروز 27/3/92 رفتیم آتلیه 

وای متین جونم اصلا دل تو دلم نیست از بس که عکسات قشنگ شدن گیج شدم نمیدونم چند تا انتخاب کنم

کار آتلیه رو خیلی دوس داشتم و همه ی عکسات بنظرم قشنگی خاص خودش داره واقعا نمیتونم بگم کدوم زیباتر شده

خیلی همکاری کردی و عکسای خوب و زیادی گرفتیم هر دکوری که خانم عکاس می چیدن تو دوس داشتی با دوچرخه عکس گرفتی با توپ با قفسه عروسک با هواپیما چوبی و رنگ بازی و...

خلا صه اینکه  با کلی زحمت باید آماده ت میکردیم واسه دکور بعد ودل کندن  از اون دکور کار سختی بود

البته خندیدنت کارسختی نبود چون همش روی لبات لبخند بود کار خانم عکاس راحت کرده بودی

هم عکس های خوشکل گرفتی وهم کلی بازی کردی کارای که من بهت اجازه نمیدم توخونه انجام بدی مثل رنگ بازی اونجا تا دلت به خواد رنگ ریختی روی خودت و دست وپا زمین و... Painterو عکس خیلی خوشکلی شد وقتی اومدیم خونه راحت خوابیدی از بس بدو بدو کردی توی اتلیه

همیشه دیگه میبرمت این آتلیه چون هم پرسنل خیلی خوبی داشت و هم کاراشون به نظرم جالبه و اینکه کار اصلی شون هم آتلیه تخصصی کودکان هست که هر ماه دکور خاصی به کاراشون اضافه میشه

دیروز بابایی باما نبود رفته بود ورزش من وتو با دختر عمه ی الهه و حسین (هانیه) رفتیم آتلیه و قراره چهارشنبه با بابا امین بریم واسه انتخاب عکس

باید صبرکنیم تا یک ماه دیگه که عکسات بدستم برسه

give_heart.gifبرای دوست داشتن دل لازم است نه دلیل پس دوست دارم بدون دلیل

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان بنيتا
28 خرداد 92 19:56
بيصبرانه منتظر ديدن عكساي نازت هستم


ممنون از اینکه منتظر می مونی دوسی
مامان آینده یه فسقلی
29 خرداد 92 1:03
به به

اینجوری که شما تعریف کردی، منم دل تو دلم نیست کس ها رو ببینم

منتظریم ،،،


مرسی
مامان بنیتا
29 خرداد 92 1:15
عزیزم اینجور که تو تعریف کردی دل ماهم آب شد زودتر عکسای متین جونو ببینیم
قربونش برم که اینقدر خوش اخلاق و خنده رو بوده و کلی عکس خوشگل خوشگل انداخته


جدی حتما میذارم ...
قربون شما که اینقدر مهربونی و همیشه واسم یادگاری می نویسی
مامان امیرعطا
29 خرداد 92 1:15
سلام. خاله جونی خوبی؟ الهی !! جونم. بیصبرانه منتظر دیدن عکسای خوشگلت هستیم. ایشالله عکس دومادی بگیری عزیزم. پست قبلی تم دیدم. اصلاح موهاتم مبارکه. خوشگل و آقا شدی.


سلام خاله مهربون ... ممنون که منتظر می مونین ...
بازم مرسی ایشالا...
وای به من میگن خوشگل شدم یک موقع لوس میشیما
رضوان مامان رادین
29 خرداد 92 15:50
چقدر دلم میخواد زودتر عکسهای متین جونو ببینم


رضوان جون ممنونم که همیشه میای و برامون یادگاری میذاری
ممنون از حضورگرمت
الی مامی آراد
29 خرداد 92 16:43
منتظر عکسهای خوشگلتیم


مرسی گلم
مامان هدیه
29 خرداد 92 17:45
اینطور که میگین باید عکسا یکی از یکی قشنگ تر باشه....منتظرعکساتونیم


بنظر خودم همینطوره امیدوارم موقعی که بدستم رسید و گذاشتم توی وب شماهم دوس داشته باشین ...
شقایق مامان آرشا
29 خرداد 92 19:11
منتظر عکسای نازت می مونیم بی صبرانه

یک دنیا ممنون از لطفت شقایق جون
آرشا جون بیماری ش خوب شد ببوسش
هیراد و عمه لیلاش
29 خرداد 92 19:18
بیصبرانه منتظریم ما هم رویتشون کنیم


ممنون لیلا جون عزیزمی
FARIBA
30 خرداد 92 0:37
متین جونم از وقتیکه مامان اینطور تعریف کرده من نمیدونم چه جور منتظر شم تا عکسات اماده بشن؟؟؟؟؟؟؟؟]


ممنونم فریبا جونم عزیزم منم خیلی دوس دارم زودتر عکسا رو ببینم ... دوست خیلی خوبم
الهه
30 خرداد 92 9:45
عزیزم میشه ادرس اتلیه رو به منم بدی؟انقد ازش تعریف کردی دلم میخواد ببینم


بله توی وبت آدرس گذاشتم ... ولی اینم بگم سلیقه ها متفاوته من کار اتلیه رو دوس داشتم شما رو نمیدونم
مامان ساره وثنا(نى نى عسلك)
30 خرداد 92 12:45
دوست دارم زودتر عكساتو ببينم اقا متين بايد خيلى جالب باشن به خصوص رنگ بازي!!!!!! مامانى متين اتليه كجا بردى شازده رو؟


حتما مرسی از لطفت ... آره من که دوست داشتم به خصوص همون رنگ بازیه فک کنم خیلی قشنگ شده باشه
مامان ثنا جون تو وبت توضیح دادم..
مامان پارسا
1 تیر 92 0:25
خیلی جالب بود وقتی اومدم وبلاگتون رو باز کنم یادم افتاد که تو یکی از پست ها گفته بودین قراره برید آتلیه پیش خودم گفتم نمی دونم عکسای آتلیه چی شد وقتی مطالبتون رو دیدم تعجب کردم منتظر عکسای خوشکل متین عزیز هستیم. راستی نگفتی کدوم آتلیه ؟ هوس کردم


مرسی مامان پارساجون ...
آره گفته بودم توی پستهای قبلی ولی به دلایلی به عقب میوفتاد مریضی متین بی حالی خودم و... ولی بلاخره موفق شدم رفتیم
ممنونم بابت اینکه به دقت وبم میخونین
آدرس آتلیه هم توی وبلاگتون گذاشتم
سارا مامان آرتین
3 تیر 92 20:46
مبارکهههههههههههههههههه عزیزم کجا بردی گل پسری روووووووووووووووووووووو منم ایشالا تا 10 روز دیگه تهران آرتینو میبرم آتلیه راستی آفرین پسر گل خاله که همکاری کردی بوووووووووس واسه گل پسر همیشه خندون