متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

متین بازیگوش من ..

1392/3/23 16:31
نویسنده : مامان سمانه
475 بازدید
اشتراک گذاری

متین من

 

همنفسمی، ای که با تو یک نفس عاشقم

 

همزبانمی، ای که با تو یک صدا برایت احساسات عاشقانه ام را میگویم

 

چقدر قلبت زیباست...

 

تویی که برایم از همه چیز بالاتری و از همه کس عزیزتر

 

میخوانمت تا دلم آرام بماند

 

این روزها خیلی بازیگوش شدی طوری که اصلا نمیتونم باورکنم همون پسر کوچولو من در زمان نوزادیت بودی اونقدر آروم و ساکت بودی ولی الان داری جبران اون موقعها میکنی ولی نسبت به بچه های دیگه که مقایسه میکنم بازهم خوبی جای شکر داره اذیت هات بیشتر به کنجکاوی میبره دوست داری ازهرچیزی سر در بیاری پسر باهوشم

البته اینم بگم وقتی بیرون میریم یاخونه کسی از کنارمن تکون نمیخوری شاید اگه واسه کسی این بازیگوشی ها وشیطنت هات رو بگم باورنکنه از بس که جای که میریم مودب و عاقل کنارمن میشینی

راستی به جز خونه باباحاجی که اونجاهم مثل خونه خودمون کلی بازی و بازیگوشی میکنی اونجارو خوب میشناسی و دست به همه چیز میزنی تو بدو مامان بدو

خونه باباحاجی مثل خونه خودمون بدون هیچ محدودیتی اذیت میکنی از اونجایی که بابا حاجی زیاد طرفداریت میکنه میگه اشکال نداره بذارین پسرم بازی کنه  وقتی بابا حاجی بهت میگه متین پسرمه گل پسرمه عزیز دلمه تو فک میکنی داره شعر میخونه واسش کلی میرقصی

در ادامه عکسها که خودش گویا همه چیز هست :

هر وقت میریم خونه باباحاجی میری ماشین های محمد میاری بازی میکنی

داری تلاش میکینی تا بشینی روی ماشین 

دیدی جات نمیشه روی ماشین باکشی که محمد به ماشینت بست اونو میکشیدی کلی ذوق میکردیYah

راستی متین نمیدونم چرا؟ فقط با پسرها بازی میکنی با محمد وحسین خیلی باهاشون راحتی دیشب که خونه بابا حاجی بودیم تو بغل محمد خوابیدی بهش میگی داداش به حسین هم میگی حسی اونا هم خیلی دوست دارن بهت اسباب بازی هاشون میدن بوست میکنن خلاصه اصلا میونه خوبی با دخترا نداری هر وقت ریحانه میبینی کلی میزنیش اونم کوتاه میاد از دست تو همیشه کتک میخورهزبانکده محصل

به نظرت توی این عکس داری چه کار میکنی ؟؟؟؟؟

چند وقتی بود دیدیم یک قسمت چرم مبل کنده شده فکر میکردیم کار حسین باشه که همیشه میاد بالا ساعتها باتو بازی میکنه حسین همیشه میگفت کار من نیست ولی ما فکرمون به کسی دیگه نیمیرفت که یکبار بابا دید بــــــله کار متین بازیگوش خودمونه که اینطوری مبل میکنه بیچاره حسین چقدر بهش دعوا کردم غافل بودم از تو

چند وقتی هم هست که عادت کردی پریز برق خاموش روشن میکنی

فکر نمیکنم اصلا حدس بزنی داری توی این دوتا عکس چه کار میکنی؟؟؟

خودم میگم داری دیوار می کـَنی کار هر روزته وای که من چقدر حرص میخورم روی اینکارت آخه مامان چرا دیوار به این روز می اندازی یکبار من وبابا گفتیم امتحان کنیم ببینیم متین چطور هر روز این دیوار می کـَنه هیچ کدوممون نتونستیم کلی خندیدیم گفتم ما بلد نیستم باید از متین یاد بگیریم تو خیلی ماهری تو اینکار

اینم تفنگ ی که چند روز پیش واست خریدم تا باطری انداختم روش کلی دوسش داشتی ولی نیم ساعتی باهاش بازی کردی یکد فعه زدی زمین که اینطوری شد که میبینی به جمع شکستنی هات اضافه شد بیچاره اینم شدخاطره همه بهم میگن واسه متین انقدر اسباب بازی نخر توی این سن هرچیزی پرت میکنه و همه رو میشکنه فک کنم حق با اونهاست ولی من دلم طاقت نمیاره یک چیزی که بخوام واست میخرم ولی میبینم هیچ کدوم نگه نمیداری ...

 

 

ای جان من ،مهربانی و محبتهایت،وفاداری و عشق این روزهایت،امیدی است برای خوشبختی فردایت

میدانم همیشه همینگونه که هستی خواهی ماند،مثل یک گل به پاکی چشمهایت،به وسعت دنیای بی همتایت

و چه زيباست مادري كردن براي فرشته پاك

و معصومي چون تو كه همه عشق و هستي من در زندگيم هستي

دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم نازنينم .قلبقلبماچماچبغلبغل

خداوندا شكرت بخاطر حس زيباي مادري و شكرت بخاطر اين فرشته

معصوم و دوست داشتني خدايا براي گلم سلامتي و موفقيت ، عاقبت

به خيري ، آرامش ، سعادت و خوشبختي آرزو دارم و از تو ميخواهم كه

هميشه و هميشه پشت و پناه و يار و ياورش باشي و در همه مراحل

 

زندگي بهترينها را پيش رويش قرار بده .ممنون خداجون.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان فربد
23 خرداد 92 17:08
کارای متین جون تمامأ عین کارای فربده ۰
تازه اینا ارومن وای به حال شیطونا
خدارو شکر زنده باشن تامیتونن شیطونی کنن۰
ببوسش


کارهمه بچه ها شده مثل هم بازیگوشی هاشون علاقمندی هاشون خیلی شباهت داره
آره عزیزم امیدوارم بچه ها سالم باشن بازیگوشی کنن..

مامان آینده یه فسقلی
23 خرداد 92 22:16
به به

میبینم که خونه باباحاجی عشق و صفایی میکنی واسه خودت

ای خدا، چقدر من خندیدم از اون ریحانه بیچاره که همیشه کتک میخوره و اون حسین زبون بسته که همیشه دعواش میکردن

وا دیوار رو ببین، عججججب!

چه شیطونی تو بچه ماشششششششالا،

فکر کنم در آینده یه پسمل خیلی آروم باشی


آره من که نمیدونستم کار متین هست حسین دعوا میکردم
اامیدوارم دوسی
FARIBA
24 خرداد 92 1:56
قربونت برم متین شیطونم.چرا رویه ی مبل رو کندی؟وای از دست شما وروجکا


اره میبینی فریباجون چقدر بازیگوش شده متین جونم..

قربان تو دوسی خوبم
پرهام ومامانش
24 خرداد 92 11:25
عزیزززززززمممممم اخه وقتیمیگن پسر یعنی دردسر یعنی ایننننن تمام شیرین بودن نشمون به همین شیطونیاشونه









اره عزیزم منم معتقدم بازیگوشی های بچه ها قسمتی از شیرین هاشونه بچه ای که بازیگوشی نکنه اسمش بچه نیست ...ممنونم کلی بووووووووووووس تقدیم تو پرهام جونی
نرگس مامان باران قلنبه
24 خرداد 92 17:50
خیلی بامزه مبلو کنده بیچاره حسین جون

بارانم همینطوره خونه خودمون شیطون ولی بیرون آروم







آره میبینی حالا حسین بزرگ شه از دستم شاکی میشه چرا بیخودی دعواش کردم ...

قربان باران بشم ببوسش مرسی نرگس جون میای وبمون
جینا
24 خرداد 92 19:44



ممنون از حضورتون
مامان امیرعطا
25 خرداد 92 0:34
ای جونم . شیطون بلاهامونن دیگه. چه کنیم؟؟؟؟؟؟؟


آره بشینیم تماشا کنیم بازیگوشی هاشون که تمومی نداره
ببوس عطاجون رو
اسپاترا
25 خرداد 92 13:43
عزیزم ، گل پسری ظریف کاریش حرف نداره
با چه ظرافت خاصی این گل کاری ها رو انجام دادهالهی همیشه سالم و سلامت و شیطون باشی متین گلم


اره موافقم
طوری این مبل بیچاره رو کنده که ما فکر نمیکردیم کار وروجک خودمون باشه
ممنونم از دعای خوبتون من هم آرزوی سلامتی وش ادی برای شما دارم
مامان بردیا
25 خرداد 92 18:18
چقد تو خوش تیپی گل پسری


منو میگی خاله...
مامان بردیا
25 خرداد 92 18:18
منم بهترین جای دنیا برام خونه آقاجونم بود و برای بردیا هم بهترین جای دنیا پیش باباجونش


برای متین هم همینطوره ...
fahime
25 خرداد 92 18:46
__000000___00000
_00000000?0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
________*__000000___00000
_______*__00000000?0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
_______*_____00000000000
________*_______00000
_________?________0
_000000___00000___*
00000000?0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
________0________*
________*__000000___00000
_______*__00000000?0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
_________*________*
_________*_______*
__________*______*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
______________**



ممنونم فهیمه جان
مهسا مامی لیانا
25 خرداد 92 21:45
سلام به متین جون خاله و دوست جون خودم
ببخشید کم پیدا بودم میدونی که دوستم هزار تا گرفتاری و مریضی همسری و کلی کار قبل زایمان هست
عزیز دلم پسر به این مودبی چیکار کرده خب
حالا که اومدم ادامه مطلب دیدم چیکار کرده بیچاره مبل..بیچاره دخترا که نمیتونن نظر این خوشتیپ خان رو جلب کنن
وای کندن دیوااار
عزیز دلم بازم بهتون سر میزنم فعلا


سلام بر روی ماهت...
ایشالا همسرت زود خوب بشه و بسلامتی زایمان کنی نی نی کوچولوت بیاد تو بغلت
بیچاره جیب بابا ... باید یکی از نو بخره
قابل توجه دختر خانمها برای جلب نظر متین من هر کاری برای دلبری بلدید انجام بدید شاید...

باشه بازم بیا دوسی ...
صبا خاله ی ایسا
25 خرداد 92 23:37
ای جونم شیطون من عاشقتم..
عزیزم من مسافرتم
اومدم پیش ایسا انشااالله برگشتم
اپ میکنم ممنون که به یادمونی


ممنونم مسافرت خوش بگذره
لطف داری
وظیفه هست
مامان پارسا
26 خرداد 92 3:22
بیچاره حسین
بدون عکساشم میشه فهمید چقدر آتیشپارس قیافش گواه یک پسر شیطونه
ولی خوب این خیلی خوبه که جاهای دیگه این کارا رو نمی کنه


آی حسین منو ببخش خاله

دفعه دیگه بدون تحقیق و اشتباه کارای متین نمی اندازم گردن کسی
آره شکر دیگه جای دیگه خرابکاری نمیکنه من شرمنده شم ...
مامان نوژا
26 خرداد 92 7:46
وای وای مردم از خنده خیلی نمکی


آره خاله ما اینم دیگه همیشه در حال خرابکاری جدید
تو زمینه خرابکاری به روزیم...
مامان محمدرضا
26 خرداد 92 16:54
سلام متین شیطونه. وای چه کارایی میکنی تو .مثل محمدرضا اول رنگ روش رو از بین میبره بعد گچش رو با دستش میخوره. چند بار دیدم و دعواش کردم اما بازم تکرار کرد .الان خدارو شکر یادش رفته.راستی یادم باشه مبل چرم نگیرم چون معلومه با وجود وروجک هایی مثل شما عاقبتش چی بشه.


سلام خوبی عزیزم؟ جدی محمدرضا هم آره چه جالب
متین هم اول گچ دیدوار میکنه بعد میخوره تازه تعارف ماهم میکنه...
منم که زیاد میگم نکن از در دوستی محبت و اخرش هم با دعوا ولی دست بر دار نیست آقامتین
اره عکس مبل گذاشتم واسه اطلاع رسانی دوستان چرم مبل هیچ کاریش نمیشه کرد
سید محمدرضا رو کلی ببوس
مامی وانیا
26 خرداد 92 22:37
سلام به متین شیطون و مامان گلش که این شیطنتا رو تاب میاره عزیزم نمیدونم این چکاریه وانیام تازگیا هر چی پیدا میکنه روش میشینه از ماشین اسباب بازی گرفته تا لیوان و فنجون نمیدونم والا اینا تو مخشون چی میگذره بهرحال خدا برات حفظش کنه عزیزم




سلام خوبی عزیزم ... دیگه میخوان هرچیزی امتحان کنن هرچیزی توی سن خودشون واسشون جالبه

وانیا جون ببوس وخدا اونم واسه تو حفظ کنه

همیشه سیماجون به من خیلی لطف داری ازت ممنونم


سارا مامان آرتین
3 تیر 92 20:52
الهی بگردم شیطونمونوووووووووووووووو خوردنی خاله آخه چراااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟