متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

چاپ عکس متین در مجله شهرزاد

1392/9/25 16:12
نویسنده : مامان سمانه
293 بازدید
اشتراک گذاری

متین من

در  مجله شهرزاد چاپ آذر ماه سال 92

متن چاپ شده درمجله خودم ایمیل کردم ومجله شهرزاد انتخابش کرد چاپ کرد:

متین

(متین من همیشه خندونه احتیاج نداره برای خندوندنش کاری انجام بدی کوچولوی خوش خنده مامان و بابا دوستت داریم)

چندتا عکس رو فرستادم واسه چاپ مجله که خودشون این عکس رو انتخاب کردن و چاپ کردن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

nice.design
25 آذر 92 14:00
سلام پوستر از خودتون یا نی نی تون می خواین؟ کارت پستال چی؟ کارت تولد؟ کارت دعوت؟ دلتون میخواد یه کارت ویزیت خاص برای خودتون داشته باشین؟ یا یه لوگوی خاص و خوشگل برای وبلاگتون حتی با اسم کودک زیباتون؟ دوست دارین یه هدر خاص و باورنکردنی از کودکتون، بالای وبلاگتون قرار بدین؟ اگه دنبال خاص ترین طراحی ها هستین به وبلاگ نایس دیزاین سر بزنید با بهترین قیمت و بهترین کیفیت
هیراد و عمه لیلاش
25 آذر 92 22:02
مبارکه عزیز دلم
مامان سمانه
پاسخ
ممنون لیلا جون که تو بهم خبردادی که عکس متین چاپ شده درمجله
مامان بنيتا
26 آذر 92 19:27
آزاده
26 آذر 92 23:06
عزیز دلم ناز شدی خاله جون
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم
سارا مامان آرتین
27 آذر 92 21:27
به به مبارک باشه مامانی ایول داری برام بنویس چه جوری فرستادی تا منم بفرستم عکس ارتینمو ببوس جیجر طلای خاله رو
مامان سمانه
پاسخ
مرسی چشم میام توی وبت میذارم
fariba
1 دی 92 13:43
ماشالا قربونت برم راستی سمانه جون مجله رو پیدا کردی?من خیلی جاها رفتم ولی پیدا نکردم.
مامان سمانه
پاسخ
خدانکنه فریبا جون اشکال نداره عزیزم
آرام
1 دی 92 23:00
عزیزم پسرک خوش خنده ی خاله تولد دوسالگی و برگشتن مامانت به دنیای مجازی رو هم تبریک میگم