متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

حوالی جشن تولد دو سالگی

1392/9/12 15:17
نویسنده : مامان سمانه
360 بازدید
اشتراک گذاری

متین من  

این روزها خیلی درگیر روز تولدتم هر روز دارم یکی از کارهاش رو انجام میدم

وااااای متین من تو دوساله شدی پسر عزیزم ! چه زود روزها گذشتن ولی وقتی وبلاگت رو می خونم همه ی این روزهایی که اومدن و رفتن خاطرات شون برام زنده میشه و انگار همین یه کم پیش بود که تو بدنیا اومدی و این دوران رو پشت سر گذاشتی تا الان که دوساله شدی

بعضی موقعها با خودم فکر می کنم اگه یه روزی وبلاگت رو بخوام بهت بدم و این همه پست که برام خیلی ارزشمند هستن بهت بسپارم توبهم بگی همه ی این پستها روباید بخونم ؟

توی دلت بگی مامانم چه حوصله ی داشته این همه نوشته ...؟!!

 می دونی من چی در جوابت می گم ؟

هر كلمه و هر لحظه که از تو مي نوشتم از روزهای جوانی م که در کنار تو شور وشوق لحظه های نابم بودی وبعدها وقتی این همه خاطرات و نوشته که همه از جنس تو هست  مرور می کنم خاطرات سالهای با تو رفته رو توی ذهنم تداعی میشه متین جونم این وبلاگ خیلی برام مهمه چون کلمه کلمه ش رو با عشق نوشتم همشون برگرفته از یک حس هستن اونم مادر بودنه   

 

تویی که برایم از همه چیز بالاتری و از همه کس عزیزتری

 

میخوانمت تا دلم آرام بماند

 

وچه خیال ها که زنده می شود با وجود تو

ورنگی خوشتر می دهد ،به معنای بودن پس متینم بگذار با آن زندگی کنم ...

 ای عزیزترینم تا عمق وجودم دوست دارمت 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 

 

این چند روز درگیر کارهای جشن تولدت هستم اونم خودم به تنهایی ماشین بابا امین چند روز قرض گرفتم دنبال کارهای تولدت هستم البته پنج شنبه هم بابا امین نمیره سرکار به من کمک میکنه تمام سعی خودم میکنم که جشن تولدت چیزی کم و کسر نداشته باشه امیدوارم در آینده وقتی بزرگ شدی سلیقه م بپسندی و خوشت بیاد

امسال واسه جشن تولدت تصمیم های دیگه ی داشتم که با مشورت با بابا امین و بابا حاجی تغییر نظر دادم دوس داشتم جشن تولدت رو در مجتمع زیتون محل برگزارکننده تولد که اسمش هست گاندو بگیرم که البته هزینه ی زیادی رو باید برای 50 تا دعوتی که داشتم می کردم البته راضی بودم هزینه کنم و یک جشن خیلی خوب واست بگیرم که بابا امین وبابا حاجی بهم گفتن بذار متین بزرگتر بشه البته جشن ختنه سورنی هم تا چند وقت دیگه که زمانش هنوز مشخص نیست برات میخوایم بگیریم

خونه خودمون هم که آپارتمانی هست و گنجایش 50نفر نداره به همین دلیل تصمیم گرفتم جشن رو خونه بابا ناصر برگزار کنیم

الان هم که دارم واست این پست میذارم خونه بابا حاجی امشب به اصرار تو موندیم آخه امشب اومدیم خونه بابا حاجی وقتی خواستیم بریم خیلی گریه کردی و لباسهات تنت نمیکردی البته مانتو و روسری من هم ازم گرفتی وگذاشتی توی اتاق تا از رفتن صرف نظرکنیم از اونجایی که یک ضرب المثل قدیمی که میگن زور بچه از پادشاه هم بیشتره

ما هم تسلیم شدیم و بابا حاجی هم طرفدار شما در اومد گفتن که باید امشب رو خونه شون بمونیم که همین طور هم شد

اینم عکسی که داری گریه میکنی تا ما بمونیم منم که طاقت گریه کردنت ندارم دلم میگیره زود موندیم و پسرم با خوشحالی به خرابکاری و شیطنت هاش ادامه داد

از موقعی که اومدیم انقدر اذیت کردی از اونجایی که بشدت علاقه زیادی به خودکار و مداد داری امشب با خودکار روی دیوارهای اتاق مادر لیلا کشیدی و نوشابه ریختی روی فرش

از اونجایی که مادر لیلا فقط دو روزه که فرش های خونه رو از قالیشویی آورده کل خونه شون رو گردگیری و نظافت کرده وتو نذاشتی به چند روز برسه حسابی دسته گل آب دادی

ودر آخر نازنینم

 

دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست ، مرا شاد میکند
لبخند را به دنیایم هدیه میکند حتی این روزها گاهی پرواز میکنم
من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم …

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مهناز مامان ترلان کوچولو
12 آذر 92 17:01
عزیزم چه خوب که برگشتین دلمون واستون تنگیده بود متین جونم رو ببوس
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم من دلم واستون تنگ شده بود شماهم ترلان جون ببوس
صبـــــا خاله ی آیســـا
12 آذر 92 20:22
اخی عزیزم گریه نکن دیدی موندید من بی صبرانه منتظر جشن تولدت هستم
مامان سمانه
پاسخ
آره اون شب موندیم ممنونم عزیزم
شقایق مامان آرشا
14 آذر 92 11:23
بی صبرا نه منتظر تولدت هستیم ایشالا 120 سال زنده باشییی
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم شقایق جون ایشالا مرسی
مامان هدیه
16 آذر 92 0:46
سلام عزیزم ماشالله پسرمون خیییییییییییلی بزرگ شده آقا شده تولدشم پیشاپیش مبارک
مامان سمانه
پاسخ
سلام گلم ممنون
بهاره مامان ونداد
16 آذر 92 2:20
سلام خانم خانما کجا رفتی هی میومدیم ودست خالی برمیگشتیم خیلی خوش حالم که دوباره برگشتی دوست خوبم کلی دلمون براتون تنگیده بود عکس های متین جونم خیلی قشنگ بودند تولدت هم مبارک خوشکل خاله
مامان سمانه
پاسخ
آره بهاره جون یه مدت نبودم...شرمنده عزیزم منم خوشحالم ممنونم بووووووووووس
مامان نوزا
16 آذر 92 10:25
عزیزم تولدت مبا ک.مامانی بالاخره روی ماهت رو دیدیم.من نمیدونم چه لدتی توی خراب کاری تو خونه ما در بزرگهاست
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم. متین واقعا خونه مامانم دوبرابر اذیت میکنه من که تعجب میکنم
رضوان مامان رادین
18 آذر 92 19:23
چه خوب بالاخره اومدید....بابا فکر دل تنگ ما را هم بکنید... متین جون عزیز خاله تولدت مبارررررررررک
مامان سمانه
پاسخ
ممنون ...عزیزم رضوان جان خوشحال شدم اومدی پیشمون
مامان ایمان
21 آذر 92 20:44
عزیزم تولدت مبارک انشالله که200 ساله بشیییییی دوستون داریممممممممممم
مامان سمانه
پاسخ
مرسی عزیزم ماهم دوستتون داریم
مهناز مامان ترلان کوچولو
21 آذر 92 22:12
آپم دوستم زود بیا
مامان سمانه
پاسخ
چشم
صبــــا خاله ی آیســـا
22 آذر 92 13:50
خصوصی
هیراد و عمه لیلاش
22 آذر 92 16:05
خصوصی داری گلم
سارا مامان آرتین
22 آذر 92 19:17
خوبی مامانی تنبل که وب پسملمونو او نمیکنی؟؟؟ کو پس دلمون یه ذره شده واستون زود بیاین خصوصی گلم
مامان سمانه
پاسخ
مرسی ساراجون ببخشید آره یک چند وقته یه کم گرفتارم ولی همین روزا چندتا پست باهم میذارم که جبران بشه ببوس گل پسرت رو
مامان آوا
22 آذر 92 19:22
تولدت مبارک متین جان
مامان سمانه
پاسخ
مرسی عزیزم
متین دوانی زاده
23 آذر 92 19:32
سلام چه طوری ای همه شکلک گذاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟