متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

اولین عید متین ۴ ماهه

1392/1/28 1:14
نویسنده : مامان سمانه
403 بازدید
اشتراک گذاری

 

"آرزو دارم "

روزهایی که پیش رو داری  آغاز آن روزی باشد که

 "آرزو داری "

 

 

آتلیه نیما روز8 عید نوروز

 

 

 

 

اولین عیدی که بعدازتولدت جشن گرفتیم 91/1/1بود  سال نهنگ

ني ني شكلك

ما به خونه بابا حاجی رفتیم بعضی از دوستان واقوام اونجا بودن خاله هات خونه بابا حاجی  بودند و...

لباسی که پوشیده بودی هم عکس اش گذاشتم که با اون خیلی قشنگ شده بودی .هدیه های خیلی خوبی هم از بابا حاجی  بابا ناصر وخاله میترا وخاله مریم وخیلیا دیگه گرفتی که اکثراونا بهت پول دادن بابابزرگ هات نفری ١٠٠ تومان بهت  دادن وخاله هات هم همینطور مرسی ازهمشون تمام پول عید من وبدنیا اومدنم تا اون موقع یک میلیون شد هورا

 

این عکس ماهی که وقتی  باردار بودم خریدیم وتاعید که  یک سال ت بود زنده موند

ولی بعد از چند ماه بعداز عید که اسباب کشی کردیم مرد عید مامانم از این ني ني شكلك

اینم سفره عید خونه باباحاجی  هست که ما سال 91 در خونه بابا حاجی زندگی میکردیم سال رو تحویل کردیم.

ني ني شكلك و تخم مرغ رنگي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رضوان مامان رادین
31 فروردین 92 18:08
وای خاله ماشا... بهتراستی مچ بندت دقیقا شبیه مچ بند رادینه...اونم عید سال گذشته همش به دستش می بست..خیلی خوشگلن این مچ بندها