متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

واکسن 6 ماهگی

1392/1/28 1:18
نویسنده : مامان سمانه
258 بازدید
اشتراک گذاری
متین نفسم
من می خواهم بدانی،امروز و هر روز
وقتی می گویم دوستت دارم،این فقط یک کلمه نیست با یک معنی ساده...
این یک احساس است،در کنار قلب من.
یک عاطفه است که وجود دارد به خاطر تو...

 

به خاطر خنده ی تو،به خاطر چشمان تو،صدای تو،
که قلب مرا روشن می کند،کلماتم را،زندگیم را روشن می کند...
دوستت دارم یعنی تو برای من شادی می آوری،
و به من آرامش می دهی...
دوستت دارم یعنی تو شگفت انگیزی،
انکار ناپذیرو همینطور عجیب...
دوستت دارم یعنی تاابد.

 

 

آماده شدن متینم قبل از زدن واکسن 6 ماهگی همراه من و بابا امین

شیرخشک ت  در 6 ماهگی باتجویز دکترت عوض کردم ببلاک 2 بهت دادم شیشه شیر نمیگرفتی با قطره چکان 2تا3 بار در روز بهت میدادم

 

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

باران قلنبه
8 دی 91 16:03
مرسی عزیزم بابت این همه لطفی که به منو دخملی دارین دوستتون دارمممممممممممممم


خواهش می کنم باران دوست داشتنیه واقعیت رو گفتم ماهم خیلی خیلی دوستتون داریم