متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

خوابیدن های متین

1392/1/28 1:12
نویسنده : مامان سمانه
309 بازدید
اشتراک گذاری

سلام این عکسمو ببینین دارم خواب می بینم ومی خندم تواین عکس هنوزیک ماه ام نشده بود

تواین عکس هم جلو چشمام گرفتم مزاحم نشو مامان بذار ادامه خوابم ببینم... دونه های قرمززیرچانه ام ببینین اینا واسه اینه که به بوس حساسیت داشتم اینارو ریختم ولی دکتر بایک کرم ساختنی خوب شده بودم ...

لای لالایی گلم متینم مهتاب اومده بالا موقع خوابه حالا♥♡♥

لای لالایی گلم متینم خوابهای خوب ببینی روی ابرا بشینی♥♡♥

مامان سمانه پیشت میمونه قصه میخونه دونه به دونه♥♡♥

  ♥♥♥لای لالایی لای لالایی لای لالایی

 

ای عزیزکم ،ای تمام زندگی من تو مال منی
تو مال منی،تمام عشق منی
تو مال من ،از خون منی
تو متعلق به منی

قلبم چه رخشان است از عشقی که

از عشقی که به متینم دارم

متین من با باباش رفته بوده آرایشگاه وحالا خسته شده وخوابه

امیدوارم خوابهای طلایی ببینی و روزگار همیشه بر وفق مرادت باشه . آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرمحمد
28 بهمن 91 10:48
پسر نازی دارید، خداحفظش کنه