متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

ني ني دوم ما

1396/5/8 2:04
نویسنده : مامان سمانه
125 بازدید
اشتراک گذاری
متين عزیزم پسر مهربونم میخام تو وبت از نی نی دوم که دومین هدیه الهی به منو بابا امين هست بگم که خدا دوباره لطفشو شامل حالمون کرد و مارو لایق داشتن یکی دیگه از فرشته هاش دونست و فروردين ٩٦ دیگه از داشتن نی نی دوم مطمئن شدیم الان هم نی نی دقیقا ٢٢هفته ش هست که تو دل مامانیه عزیز دلم همیشه دوست داشتم که اختلاف سنیه شما با بچه بعدمون كم باشه که همبازیهای خوبی برای هم باشید و خدارو شکر نی نی هم شش سالگي شما به دنیا میاد ني ني مون پسر هست امیدوارم بتونم مامان خوبی برای شما و نی نی بعدیمون باشم از شما بگم الهی قربونت برم حالا که بهت اطرافیان گفتن خدا نی نی بهمون میده همش میای با اون شیرین زبونیت میگی نینی زود بزرگ شو بیا با هم بازی کنیم ، ازمن سوال ميكني دادشم كي مياد من هميشه مراقبش هستم تا بچه هاي ديگه اذيتش نكن الهی قربونت برم که انقد مهربون هستي مردكوچك من . انشالله هرکی از خدا بچه میخاد خداوند فرزند سالم و صالح عطا کنه. این چند وقت هم کمتر اومدم وبت عکس و پست گذاشتم امیدوارم منو ببخشی عزیز دلم خیلی دوست دارم انشالله نی نی بعدیمون هم مثل شما انقد ماه باشه دوستون دارم و دعا میکنم خدا هردوتونو برامون نگهداره.

خدایا بابت تمام نعماتی که به من دادی شکرتتتتتتتتتتتتتتتتت




هر لحظه هزار بار شکرت ای خالق خوب اسمانها
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)