متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

برای تو می نویسم متین من

1392/12/19 15:40
نویسنده : مامان سمانه
364 بازدید
اشتراک گذاری

متین من امروز تصمیم گرفتم از حرفای دلم برات بگم پسرم متین مامانی از این که تورو داره خیلی خوشحالم نمیدونم این خوشحالی رو که فراتر از این حرفاست با کدوم کلمه یا جمله بیان کنم مامان تو خیلی پسر خوب واروم هستی مثل اسمت واقعا متین هستی پسرم درتمام عمرم یک بار عاشق شدم و وابسته به کسی که برای داشتن ات حاضرم از تمام زیبای های دنیا بگذرم نبض حیاطم بعدازعشق به خدا برای تو می تپه

مامان این جمله رو هروقت به صورتت نگاه می کنم همیشه میگم:  

متین من نمی دانم هر دفعه که می بینمت ...تو زیباتر می شوی یا من عاشق تر......

خدارو بارها وبارها شکرمیکنم که همچین نعمتی به من داده فرشته کوچولو من باتوبودن همیشه برای من آرزوست

عزیزم روزها چه عجله ای واسه رشد و تعالی تو دارند پس تکلیف قلب من چی میشه چطوری این روزهارو تو قلبم حک کنم تا واسه همیشه باقی بمونند چه سخته جلوی خودخواهی مادرانمو بگیرم و بگم تو هرجا باشی من خوشبختی تورو میخوام چه سخته که نگم نهههههههههههههههه میخوام همیشه کنارم باشی و از جفتم تکون نخوری نمیشه این برخلاف منطق منه  و حتی حس مادرانه منه چون عقلم میخواد که تو هر جایی که هستی شاد و سرزنده باشی و موفق و قلبم اشکهاش میریزه ولی  همصدا میشه چون اونم حتی میدونه که این یه نفعته پس عشششششششششششششششششقققققققققققققققققققققققققققققققققممممممممممممم

فریاد میزنم با قلبم با عقلم و با همه وجودم که دوستت دارمممممممممممممممم و فقط اینکه از خدا میخوام که همیشه و همیشه شرایطی رو پیش روت بذاره که بهنرین باشه و به نفعت باشه و نهابت آرزوی منه که سعادت ، خوشبختی و موفقیت تو رو ببینم حتی اگه لازم باشه ازم فرسنگها دورتر باشیبغلبغلبغل قلبم همیشه برای تو میتپهقلبقلب

مامان الان که دارم این حرفارو بهت می زنم اشک هام بی اختیار ازچشمام جاری شدن ولی برای موفقیت تو حاضرم دست به هرکاری بزنم پسرم منو سربلند کن دوست دارم همیشه موفق ببینمت دعا های من همیشه بدرقه راه تو گل پسرم

مامانی دوست داره عاشقته نفس من عمرمن

نوشته شده در 26 دی ماه 91

برام هیچ حسی شبیه تو نیست

 

تو پایان هر جست جوی منی

 

تماشای تو عین آرامشه

 

تو زیباترین آرزوی منی....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهسا مامان نورا
9 دی 91 23:30
خدا واسه همدیگه نگه تون داره گلم زیر سایه پدر مادر بزرگ شه ایشااله


ممنونم مهسا جان نورا شماهم خداحفظ کنه