متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

خوشبخت ترین مادر روی زمین

1392/12/19 12:34
نویسنده : مامان سمانه
290 بازدید
اشتراک گذاری

زیباترین بهانه زندگی ام! تنها دلیل ادامه دادنهایم! یگانه گوهر زندگی م متینم

به گمانم امروز روز من است، به گمانم فرشتگان در عرش خداوندی امروز برایم نغمه و سرور سر داده اند، به گمانم صبر و حوصله کردنهایم به ثمر نشسته است، به گمانم امروز من خوشبخت ترین مادر روی این کره خاکی هستم...

خداوندا گل زیبایم را به دستان پر مهر تو میسپارم تا بهتر از من آنگونه که شایسته وجود شکننده اش است از او نگهداری کنی... و من را وسیله ای قرار دادی تا بتوانم پسرم را از گزند بلاهای کوچک و بزرگی که در انتظارش هست در امان دارم...

 گاهی چنان خطرهای بزرگی از پیش چشمان غافلم عبور میکند و  از کنار گوش پسرم می گذرد که مرا بار دیگر به یاد بزرگی خدایم می اندازد که چگونه فرزندم را از چنین بلایی در امان داشت...  و  فکر  آن "اگر چنان میشد" ساعت ها و روزها آسایش ام را از من میگیرد.

متین من

 عاشقانه دوستت دارم، عشقی که هرگز پیش از این تجربه اش نکرده بودم

چقدر سخت است مادر بودن!

گاه و بیگاه دلم میگیرد از فکرهایی که بی دلیل آزارم میدهند! "اگر چنان شود"ها دیگر امانم را بریده اند! از بعد از تولد دلبندم عجیب جان عزیز شده ام! و همه اش بخاطر گوهر وجود فرزندم است...

این روزها حال این سالهای مادرم را درک میکنم! چه شبهایی را به صبح رسانیده است بی آنکه حتی ذره ای از آن را احساس کرده باشم! غمگینم... کاش می توانستم قسمت کوچکی از محبت هایش را جبران کنم!

چقدر مادر بودن سخت است! وقتی بدانی دلبندت کسالت دارد گویی بند بند وجودت را به آتش کشیده اند! ممکن است شب تا صبح را فقط اشک بریزی بی آنکه کسی حالت را بفهمد! دیگران برچسب حساس بودن بر پیشانی ات مینشانند!

چقدر سخت است مادر بودن! گاهی نه میتوانی و نه میخواهی به عقب برگردی و نه توان جلو رفتن داری... تمام انرژی ات را نگهبان آن قدمهای کوچک میکنی تا مبادا به اشتباه حرکت کنند ولی باز هم درست در جلو چشمانت بر زمین میخورد و اشکهایش دلت را به خون و آتش میکشد...

چقدر سخت است مادر بودن! گاهی مجبوری به گریه هایی که اشکهایت را به آرامی سرازیر میکنند توجهی نکنی تا مبادا لوس شود و نه به خاطر خودت! که به خاطر وجود نازنین خودش...

چقدر سخت است مادر بودن! دلت میخواهد دلبندت را تمام شب تا صبح محکم در آغوشت بگیری ولی اتاقش را از اتاقت جدا میکنی تا مبادا وابسته شود و نه بخاطر خودت که به خاطر قلب مهربان خودش...

چقدر سخت است مادر بودن! گاهی آنقدر دلت گرفته است که میخواهی با صدای بلند گریه کنی ولی فقط به خاطر او اشکهایت را فرو میخوری تا روحیه حساسش آسیب نبیند و قلب کوچکش از اشکهایت به درد نیایند! دیگر حتی نمیتوانی گریه کنی...

چقدر سخت است مادر بودن، گاهی دلت از تمام زیبایی های این دنیا فقط چند ساعت خواب پیوسته میخواهد ولی ....

چقدر سخت است مادر بودن...

آنقدر سخت است که برای بار دیگر در توان این شانه ها نمیبینم که مادر شوند...

و اما متین من تنها خدا میداند که چقدر دوستت دارمماچقلب

 

پروردگارا تو را سپاس بخاطر تمام این نعمت هایی که شکر یک از هزارش را هم نتوانیم...

 

 پروردگارا سپاس

خدایا این فرشته پاک و معصومم رو به تو فقط و فقط به تو میسپارم خیلییییییییی هواشو داشته باش خیلی مراقبش باش از همه بلاها و بلایا دور و محفوظش بدار عاقبت بخیرش کن آینده روشن و درخشانی براش در نظر بگیر و پیش روش بذار و اونقدر سعادت و خوشی و خوشبختی بهش بده که سیراب بشه و من از دیدن خوشبختش قلبم شاد بشه.

خداجونم دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم و هزاراننننننننننننننننننننننننننننن بار شکررررررررررررررررتتتتتتت ممنوتم و مدیونت.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الی مامی آراد
18 اسفند 92 18:04
چه با احساس بود
مامان امیرعطا
19 اسفند 92 1:04
تغییرات قالبتون مبارک. خیلی خوشگل شده. واقعا که آنچه از دل برآید بر دل نشیند.... نمیتونم احساسی رو که از این نوشته به 1 مادر دست میده توصیف کنم.......
مامان یاسمن و محمد پارسا
19 اسفند 92 13:17
پر بود از مهربونی و عشق یه مامان مهربون
fariba
20 اسفند 92 10:57
سلام عزیزم،دستتون دردنکنه چه عیدی های قشنگی! قالب نو مبارک باشه.تقویم ها هم که عالی شدن..... راستی چراغ خواب رو اینترنتی خریدی?
مامان سمانه
پاسخ
سلام فریبا دوست خوبم ممنونم آره اینترنتی خریدم فروشگاه تک سبد
مامان ایلیا جون
22 اسفند 92 14:49
سلام عزیزم چه گل پسر نازی داری عزیزم خداحفظش کنه ممنون که راهنمایم کردید خوش به حالتون که شهر به این قشنگی دارید ما که توی تهران فقطدود دیدیم و شلوغی خوشحال میشم تبادل لینک کنیم