متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

عیدی ها وبلاگ تکونی و تقویم 93

1392/12/19 17:15
نویسنده : مامان سمانه
477 بازدید
اشتراک گذاری

متین من

این پست تقریبا حال و هوای عید نوروز به خودش گرفته وبلاگ تکونی و تقویم سال ٩٣ -کارت پستال و تگ هفت سین نمونه هاش واست  توی این پست گذاشتم

عزیزم پیشاپیش

برای تو پسر عزیزم در سال جدید و در سالهای پیش رو بهترین ها را آرزومندم....

و با تمام وجود از پروردگارم برایت زیباترین روزهای زندگی بر روی این کره خاکی را خواستارم.....

آرزو می کنم که همیشه خوشبخت باشی و زندگی همواره چهره مهربانش را و لبخندهای دلربایش را برای چشمان زیبایت به ارمغان آورد...

 

عیدی بابا امین:

 

این هلی کوپتر  کنترلی بابا امین واست خریده که ٥٠ متر ارتفاعش هست  که بیشتر هم میشه خیلی جالبه وتوهم خیلی ازش خوشت اومده

 

 

 

 عیدی مامان سمانه :

 

چراغ خواب موزیکال شلمن

 

جنس پارچه و مواد استفاده شده در اين چراغ خواب ضد حساسيت هست 4 آهنگ آرام  كودكانه وقتی میخوای بخوابی روشنش میکنم دیوار سقف اتاقت پر از ستاره و ماه  رنگ های مختلف میشه که تو خیلی ذوقش میکنی

 مبارکه پسرم

 

 کارت پستال متین من در سال ٩٣

اینم یک نمونه دیگه کارت پستال

 

تقویم چهارفصل سال ٩٣

 

وبلاگ متین من در سال ٩٣

من کلا از رنگ سبز فیروزه ی خیلی خوشم میاد سرویس خوابت و لباس های نوزادیت و... همین رنگ هست وزمینه هر دوتای قالب وبت هم همین رنگ انتخاب کردم

تگ هفت سین( نماد اسب ) سال ٩٣

 

 تقویم متین من در سال ٩٢

 

 

 

  

وبلاگ متین در سال ٩٢

 

متین من در گوگلgoogle

متین جونم وقتی اسم وبلاگت رو توی گوگل سرچ کنی مثل توی عکس پایینی که من همین کارو کردم اولین آدرسی که پیدا میکنه وب گل پسر خودمه وتمام عکسهات رو سرچ میکنه ببین چقدر محبوب ی خوشکلم

 

و ترانه ی که همیشه برای وبت انتخاب می کردم( بی هوا) از امین رستمی که تقدیم به متینم میکنم

 عاشقانه دوستت دارم

پسندها (1)

نظرات (19)

مامان حوریه
19 اسفند 92 21:53
سلام سمانه جون قالب نو مبارک دست لی لی جون درد نکنه قشنگ شده سمانه جان از این چراغ خواب موزیکال واقعا راضی هستین؟؟؟؟؟؟
مامان سمانه
پاسخ
سلام شما خوبین؟ آره من از موقعی که این چراغ خواب خریدم پسرم خیلی دوست داره وراضیم
پرهام .مامانش
19 اسفند 92 23:23
امیدوارمم سال خوبیرو پیش روداشته باشی متین جونممممممممم وهم اینکه تقویم رومیزیت خیلی خوشجل شدههههههههه مبارک باشه
مامان سمانه
پاسخ
عزیزم رومیزی تقویم ارسال سال 92 بوده ممنونم
سارا مامان آرتین
20 اسفند 92 16:50
به به مبارک باشه اووووووه چقدر کادو به به قالب وبلاگت هم که یکی از یکی خوشکل تر و همینجور سالنامه ها و کارتها ایشالا همیشه صحیح و سلامت باشین راستی عیدتون هم پیشاپیش مبارک
مامان معید
20 اسفند 92 17:22
سلام... بهترین سال رو داشته باشی کنار گل پسرتون... خدا حفظش کنه.. مبارک باشه کادو هاش
مامان نوژا
20 اسفند 92 18:07
هممش مبارکت باشه
مامان معید
21 اسفند 92 1:04
لینکتوت کردم با اجازه
مامان سمانه
پاسخ
خواهش میکنم منم با کمال میل لینک تون میکنم
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
22 اسفند 92 0:50
سلام عزیزم. شما خیلی مهربونی و بهم سر میزنی.، اما من شرمنده م. واقعا درگیر کارهای تموم نشدنی ام... امیدوارم بتونم خوبی هاتونو جبران کنم...
مامان رامی
22 اسفند 92 1:05
سلام گلم به به عیدی ها مبارک باشه و چقدر خوش سلیقه وایییی چه تقویم های نانازی .ماشالله به متین خان این تقویم ها و کارت پستال ها رو کجا سفارش دادین ؟
مامان سمانه
پاسخ
سلام عزیزم لطف داری تقویم ها رو مامان کوثر جون زینب فتوحی آدرس وب شون اینه http://temparti.blogfa.com/
مامان امیرعطا
24 اسفند 92 2:37
مبارکت باشه متین جونم عیدی هات. ایشالله سال خوشی رو پیش رو داشته باشید.
نیم وجبی
25 اسفند 92 19:12
سلام دوستم .. ما دوباره برگشتیم ،، خوشحال میشم قدم رو چشممون بذارین .. رمز پست رو براتون خصوصی گذاشتم
سانی مامی شادیسا
26 اسفند 92 18:41
پیشاپیش سال نو مبارک خوش بحال متین جون با مامان خوش سلیقه و هنرمندش تقویما و قالب نو مبارکککک عیدیهاش خیلی خوشگلن من هم دقیقا از این چراغ خوابا برای شادیسا گرفتم واسه عیدیش
مامی باران
27 اسفند 92 11:14
خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این لحظه هاى پایانى سال عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان. پیشاپیش سال نو مبارک
مامان بنیتا
28 اسفند 92 2:30
عیدی های خوشگلت مبارک عزیزم دوست خوبم سال نو پیشاپیش مبارک براتون بهترین ها رو در این سال آرزومندم
نسیم
29 اسفند 92 0:46
درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزی جاودان وشادی اندیشه ای پویا و آزادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندم سال نو مبارک
شقایق مامان آرشا
29 اسفند 92 14:13
بهار ثانیه ثانیه می آید …. و اما اینجا کسی هست که به اندازه تمام شکوفه های بهاری برایتان آرزوهای خوب دارد …. سال نو مبارک
مامان یاسمن و محمد پارسا
1 فروردین 93 8:22
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری آغاز روزهایی باشد که آرزو داری سال نو مبارک عزیزدلم امیدوارم سال پر خیر وبرکت وسلامتی درکنار خانواده گرمتون داشته باشی
♥مامان متین جون♥
20 فروردین 93 13:32
سلام دوستم قالب نو مبارک باشه ..خیلی خوشگلن همه چی... عکسا تقویما و همه وهمه سال خوبی داشته باشی
النا مامان رها
23 فروردین 93 12:52
سلام عزیزم خدا پسرگلت رو برات نگهداره خیلی نازه من تازه با وبلاگت آشنا شدم . وبلاگ قشنگی درست کردی خوشبحال پسرنازت. از این به بعد زیاد میام سر میزنم اگر دوست داشتی دوستیمون ادامه پیدا کنه شما هم منو لینک کن من شما رولینک کردم منم یک دختر دو سال و نیمه دارم تقریبا هم سن پسر خوشگلته امیدورام بتونیم از تجربیات هم استفاده کنیم بووووووووووووووس منتطرتم
مهسا مامان نورا
23 فروردین 93 19:52
قالب نو مبارک همه چیز عالی شده عالی