متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

متین فرار میکنه و...

1391/10/13 0:42
نویسنده : مامان سمانه
373 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا متین زیاد از پوشک خوشش نمیاد وقتی میخوام پوشکت کنم این گل پسرم رو

از دستم فرار میکنه امروز کلی سرگرمت کردم  عروسک ماشین وتوپ تا بلاخره پوشک ت کردم بعد که میخواستم لباسهاتو تنت کنم از دستم فرار می کردی ومامانی هم بدنبالت

میدونی سرازکجا در آوردی خودت    میز آرایشی مامانی

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

قدم نمیرسه بهتره روی پنجه های پام وایسم...

کد آویز - وبلاگ - زیباسازی- تصاویر متحرک

مامانم که از دست این شیطنت هات خونش به جوش اومد این امضاء روی لپت انداخت (قربون پسرکوچولوم برم مامانی عاشقته بوس)

کد آویز - وبلاگ - زیباسازی- تصاویر متحرک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهسا مامان نورا
13 دی 91 0:17
مامان عاشق