متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

سرماخوردگی

1391/10/13 17:11
نویسنده : مامان سمانه
299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام متین من مامان فدات شه دیشب اصلا نمیتونستی بخوابی چون سرماخوردی آخی عزیزم منم شربت بهت دادم با سرم شستشو بینی ات شستشو دادم وشمانمیذاشتی گریه می کردی منم دلم نمیاد ولی مجبور بودم راه بینی ات باز کنم با شستشو که بتونی بخوابی

تو این یک ماه گذشته زیاد سرما خوردی نمیدونم چرا آخه منم خیلی مواظبت هستم گرم نگهت میدارم زیاد بیرون نمیبرمت چون هوا سرده ولی تو سرما می خوری مامان هم ناراحت میشه2 03

درتاریخ ١٤/٨ آخرین باری که سرما خورده بودی من وبابای اصلا نمی تونستیم شبها بخوابیم از نگرانی شبها بیدار می موندیم که تو خدا نکرده تب نکنی تو اون سرما خوردگی ٣ باربردمت دکتر ولی خوب نشدی سرفه های زیادی می کردی  حتی شبها سرفه هات بیشترهم میشد منم بیدارت می کردم وتا ساعتها بیدار میموندم بهت دارو میدادم باز می خوابیدی بعدازاون هم با بخور مخصوص واسه سرفه تو مطب دکترهم بخورت دادیم بازهم خوب نشد این سرفه

مادرجون گفت از داروهای گیاهی استفاده کنم منم جوشانده وبادام ونشاسته و... بهت دادم تا خوب شدی اگه بدونی اون روزها مثل الان که سرماخوردی چقدر استرس داشتم مامانی

  از ته دلم آرزو میکنم که هیچ وقت مریض نشی مامان نمیتونه ببینه

خدایا همیشه مراقب این پسرکوچولو من باش آمین

پسر نازنینم چقدر دیدن رشد کردنت ، تغییر کردن روزانه ات و بزرگ شدنت لذت بخشه ، خدایا از اینکه پسر به این خوبی بهم دادی و سالم ازت ممنونم شکرررررررررت خدایا شکرت کمکم کن که بتونم سالم  بزرگش کنم. خدا جونم متینم برام حفظ کن آمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سمیه مامان پارسا
10 دی 91 14:29
قربونت بشم مرسی از لطفت.ایشالا آقا متین ما هم سلامتیش و به دست میاره و شنگول میشه ببوسش
الهام مامان یاسی طلا
10 دی 91 17:57
عزیزم ایشالله متین جونمون زود زود خوب میشه یاسی ما هم وقتی سرما می خوره اینقده سر قطره بینی وشستشوی بینیش گریه می کنه
مهسا مامان نورا
11 دی 91 0:16
عزیز خاله ایشاله بهتر میشی تورو خدا این روزا بیشتر مواظبش باش سمانه جون ببوسش