متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

عکسهای اتلیه ی متین

1392/1/18 21:04
نویسنده : مامان سمانه
701 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من بعداز حدود دوهفته دوباره برگشتم مرسی از دوستای خوبم که بهم سرزده بودن نظر گذاشته بودن

باکلی عکس خوشکل از متین برگشتم

عاشق این عکس بامزه اش هستم اتلیه که عکس های متین گرفتم این عکسش انتخاب کرد زد تو اتلیه اش درخواست این عکس هم روی جلد مجله دادم که اگه تایید شد خبرشو میذارم تو وبلاگ

این عکس هم که با این دوتا ماشین گرفت متین همه حواسش پرت شد بود به این دوتا ماشین اصلا دوربین نگاه نمی کرد ولی بعد ازاین که بازی کردی کلی عکس ازت گرفتیم که من این عکس انتخاب کردم

 

تو این عکس هم مهره ای سبز رنگی که دور گردنت بود رو پاره کردی

ببین تو این عکس دیگه خبری از مهره سبز رنگی که تو عکس قبلی دورگردنت بود دیگه نیست اینم یکی از بازیگوشی های دیگه ات

این هم عکس شب یلدا گل پسرم متین اینجا لباس هندونه پوشیده

اینم عکس تولد یک سالگی متین که خیلی ها از این عکست خوششون اومده بود چون کاملا میدونی تولدته هم نگاه کیک تولدت می کنی هم داری دست می زنی

این عکس هم بابا امین واست انتخاب کرد میگه نگاهت خیلی قشنگه تو این عکس شیطنت وبازیگوشی از نگاهت می باره

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (36)

مامان هدیه
7 اسفند 91 18:49
سلام عزیزم...خوبی گلم؟چه خبرا؟متین جون که تو عکساش خیلی خوشگل و خوش تیپه


سلام ممنونم گلم خوبیم هدیه جون چطوره؟ مرسی از لطفت
هیراد و عمه لیلاش
7 اسفند 91 18:51
وای عزیزم اول واسه خودت بگم که دلمون کلی واست تنگ شده بود هر روز میومدم میدیدم اپ نکردی اینجوری میشدم
خدا رو شکر که سلامت اومدید
حالا برای متین خاله ، عزیز دلم اگه پیشم بودی که کلی قربون صدقت میرفتم با اون عکسهات بعد هم کلی میچلوندمت


ممنونم لیلا جون دوست خوبم از لطفت منم دلم خیلی برای تو ودوستای دیگه که به یدم بودن ت نگ شده بود هیرداد ببوس
نیم وجبی
7 اسفند 91 20:27
عجب آپ خوشگلییییییییی خیلی خوشتیپه این وروجک دلم براتون تنگ شده بود خیلی
پرهام
7 اسفند 91 22:09
بسلامتی که اپ شدین دلمون برای متین جان تنگ شده بود یه عالمه بوس برای متین
rasta
7 اسفند 91 22:43
همشون خوشگلن اما به نظر من عکس ۴ از همشون قشنگتره و بامزه تر!!
مائده(ني ني بوس)
7 اسفند 91 23:18
فوق العاده بود هم خودش كه انقدر خوشتيپه هم عكساش
شقایق مامان آرشا
7 اسفند 91 23:21
سلامممممممممم.خوش اومدین.دلمون تنگ شده بود.چه عکساییییی
سارا
7 اسفند 91 23:26
سلام عزیزم خوبی دلمون برات تنگ شده بود متین جونم عکسات خیلی خوشکله خاله بووووووس واسه مبین جونی و مامانش
مامان پارسا
7 اسفند 91 23:39
سلام چه عکسای خوشکلی ماشالا یکی از یکی خوشکل تر ولی عکسی که مهره دور گردنشه و عکس تولدش چیز دیگه س
مامان پارسا
7 اسفند 91 23:39
راستی کدوم آتلیه رفتی ؟
fariba
8 اسفند 91 0:08
الهی قربونت برم خوشگل خاله.چه عکسای قشنگی انداختی.مثل خودت ماه شدن.
مامان ستیانفس
8 اسفند 91 1:25
عزیزم دلتنگت شدم عکسهای متین جون خیلی قشنگن خدا واست حفظش کنه
مهسا مامان نورا
8 اسفند 91 1:30
وای سمانه خیلی قشنگن دلمون واستون شده بود یه ذره انشااله اتلیهرفتندامادیش عزیز خاله قربون خنده هات
بهاره مامان ونداد
8 اسفند 91 1:36
سلام دوس جونی نبودی چقدر رفتنت طولانی شد در عوض با کلی عکس قشنگ برگشتی عزیزم عکس شماره 4 فوق اعاده است
مامان بنیتا
8 اسفند 91 2:38
به به چه عکسای خوشگل خوشگلی..همشون خیلی قشنگه ولی من عاشق اونی ام که بین دوتا ماشینا نشسته
مامان آوينا
8 اسفند 91 8:35
چه عكساي خوشگلي فداي متين جون كه اينقدر خوشتيپه
مامان آوينا
8 اسفند 91 8:40
متي جونو كدوم اتليه برديد؟
مامان آیسا
8 اسفند 91 10:18
سلام عزیزم خوبی؟؟ چه عکسای خوشگلی ماشاالله به متین جوووون..چه خوشتیپ
مامان آريو
8 اسفند 91 13:45
سلام عزيزدلم سلام متين جونم خاله جونم عكسات خيلي خيلي خوشگل شدن از ديدنشون سير نميشم مخصوصا عكس اولي كه مثل عكساي كارت پستالي شده و عكس اخريت كه واسه شب يلداست اون روي ماهتو ميبوسم خاله جون
مامان ملیسا و مهدیس
8 اسفند 91 17:20
اول این که کلللللللللللللللللی دلمون برات تنگ شده بود من خودم شخصا هر روز میومدم بهتون سر میزدم ولی ...... ولی الان که دیدم خییییییییییلی نازه عکسا خییییییییییییلی قشنگ آپ کردی نیومدی نیومدی زمانی ام که اومدی سورپرایزمون کردی متین جونمو ببوس
رضوان مامان رادین
8 اسفند 91 17:39
متین جون تو عکسهاش عالی افتاده ..عاشق عکس اولشم..هزارتا بووووووووووووسسسسسسسسسس
مونس(امیرعلی و ایلیا )
9 اسفند 91 3:25
ای جااااان پسرک شیطووووون
سارا
9 اسفند 91 10:01
دلمون خیلی تنگولیده بود خوش اومدین چه عکسای فشنگی هزار ماشالا
نرگس مامان باران
9 اسفند 91 11:25
سلام سمانه جونم خوبی عزیز دلم امیدوارم این روزها زندگی براتون شیرینتر از قبل باشه عکسهای متین جونم فوق العاده قشنگه ایشالا عکسهای دامادیش به جون باران روزی که بهم اس دادی منم میخواستم قبلش بهت اس بدم ببینم چه خبرا کجایی دلامون خیلی بهم نزدیکه منم این روزا خیلی سرم شلوغه دوستتون دارم
مامان آیسا
9 اسفند 91 19:58
خوشتیپه منیییییییییی
مامان بنیتا
10 اسفند 91 0:42
سلام خوبین دلمون تنگ شده بود خیلی عکسای متین جون قشنگ شده
سارا
10 اسفند 91 20:56
خصوصي داري دوستم
مهسا مامان کیارش
11 اسفند 91 0:41
عکسات خیلی محشره عزیزم خیلی قشنگ قشنگ قشنگه
مامان آنی
12 اسفند 91 19:27
ای جانم چه عکسای خوشگلی بابا خوشتیپ الهی عکسای دامادی متین جووووووونم
مامان ساجده
13 اسفند 91 21:10
سلام عزيزم خوشحال شدم دوباره اومديد واي عكسهاش يكي از يكي قشنگتر شده جيگر پسملي خوشتيپ
سمانه مامان ستایش
14 اسفند 91 16:54
چقد جاتون خالی بود سمانه جون.خوشحالم که برگشتید چه عکسای خوشگلیچه گلپسر خوشتیپیچقدم موهای فشن بهش میاد ماشالااا
عسل
14 اسفند 91 20:29
وای خدا عزیــــــــــــزم چه قدر نازه این کوچولووووو! خدا نگهش داره مامانه متین♥ راسی حتما به وب منم سر بزنید این وب قالبامه خوشحال میشم بتونم کمکتون کنم وب تقویم http://babyframe.blogfa.com وب قالبام asal6.blogfa.com
عاطفه مامان مهرسام
15 اسفند 91 0:16
الهی چفدر این پسر خوشتیپه خدا حفظش کنه
آرام
16 اسفند 91 11:38
جونم متین خوشگلمون
ساراوثنا
19 اسفند 91 0:33
خوبی متین جون؟ عکسات خیلی عالی بود
مامان اهورا
19 اسفند 91 18:51
سلام مامانی خوبید چه پسر نازی خدا نگهش داره با اجازه لینکتون کردم پیش ما بیاین خوشحال میشم