متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

پارک رفتن متین

1392/1/17 13:37
نویسنده : مامان سمانه
310 بازدید
اشتراک گذاری

متین دو روز از عید هم رفتیم پارک که کلی بهت خوش میگذشت سوارهروسیله بازی میشدی پایین اوردنت کار سختی میشد جیغ می کشیدی وگریه می کردی ماهم سریع باید با یک وسیله بازی دیگه ی سرگرمت می کردیم

در ادامه بقیه عکسها:

 flower divider

 flower divider

 flower divider

flower divider

 flower divider

اینم از سفره هفت سین مجتمع زیتون که من خیلی ازش خوشم اومد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

بهاره مامان ونداد
17 فروردین 92 17:03
سلام متین خوشکلم نبودی چندوقت البته منم نبودم عیدت مبارک خوشکل من اره سمانه جون سفره خیلی قشنگیه
مامان بنیتا
17 فروردین 92 19:32
سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی در کنار متین عزیزم داشته باشین
عاطفه مامان مهرسام
18 فروردین 92 0:42
دو قدم مانده به خندیدن برگ یک نفس مانده به ذوق گل سرخ چشم در چشم بهاری دیگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی تان . . . سال نو بر شما مبارک
مامان بنیتا
18 فروردین 92 3:43
ای جووووونم که شهربازی دوست داره عسلمحالا دیگه هوا خوب شده و کلی شهربازی می ری عزیزم که دیگه خودت خسته می شی
مرجان مامان آران
18 فروردین 92 8:25
بهترین هارو براتون ارزو میکنم عزیزمممم مرسی که سر زدینننن من لینکتون کردم
پگاه مامان آرتین
18 فروردین 92 9:40
سلام به مامان متین ومتین مهربون.عزیزم ما که عشق شیرازیم .دییدیم پسرمون شیرازیه کلی خوشحال شدیم.بابت لطفتم ممنون باکمال میل لینکتون کردم عزیزم عسلتو ببوس. http://artinjan90.niniweblog.com
پرهام ومامانش
18 فروردین 92 12:25
دوست دااااااارم انشاالله از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری و سالم وسلامت باشی و شاد
مهسا مامان نورا
18 فروردین 92 18:41
ای جانم پسر بلا تو که همه بازیارو بازی کردی خاله سفره قشنگیه
مامان مهدیس و ملیسا
18 فروردین 92 21:28
وای عزیزم چقدر پست جدید گذاشتی ببخش که نتونستم بیام لپ تابم خراب شده و با گوشی هم با بچه کوچیک سختمه ایشالا لپ تابم هرچی زودتر درست بشه منم با دست پر بیام خدمتتون فقط اینو بگم الهی من قربون متین جونم بشم!!!!!!
الهه
19 فروردین 92 11:04
سلام عزيزم خيلي خوشحال ميشم باتون اشنا شم من توي شيراز زندگي نميكنم.خونمون سروستانه عزيزم.
مامان آريو
19 فروردین 92 14:08
سلام متين جونم خاله عيدت مبارك ببخش كه زودتر نتونستم بهت سر بزنم عزيزم مثل اينكه حسابي پارك بهت خوش گذشته قربونت برم خاله كه همه چيز ميخواستي سوار بشي
مائده(ني ني بوس)
19 فروردین 92 23:14
ماشينتو به منم قرض ميدي؟
مامان کیان کوچولو
20 فروردین 92 0:17
ای جانم حسابی خوش گذروندی خاله جونی ی ی ی عزیزم منم شمارو لینک کردم تا دوستای خوبی واسه هم باشیم .
خاله نرگس
20 فروردین 92 14:00
به به شیراز و دیدنیهاش و مردمان مهمانواز و خوش سلیقه.. همیشه خوش باشی عزیزم. معلومه شهربازی دوست داری ها؟