متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

سیزده بدر

1392/1/20 17:51
نویسنده : مامان سمانه
361 بازدید
اشتراک گذاری

سیزده بدر امسال ما با باباحاجی وبابا ناصر رفتیم خیلی هم خوش گذشت توهم اصلا اذیت مامان نکردی قربون گل پسرم برم خاله مریم وخاله میترا هم باهامون بودن  خاله میترا هم که دوقلوهای توشکمش هفت ماهه هستن جنسیت شون هم دخترهستش منم دلم میخواد زودی بدنیا بیان اوناروببینم

 

طبق معمول این چند وقت متین من جلوی شیشه ماشین وایساده داریم توجاده میریم سیزده بدر

با این سبزه من کلی سبزه گره زدم یکی هم به خاطرتو ارزو کردم که همیشه سلامت وموفق باشی وبهترین ها رو واست خواستم ایشالا سال 92 برات خوب باشه برای من همین کافیه

 

 

 

اولین کاری که بابا امین داره میکنه داره چوب جمع میکنه تا اتیش روشن کنه توهم که اصلا از بغلش پایین نمیومدی حتی بغل من چون بابا امین هرجا میرفت توهم باخودش می برد بغل من که یک جا نشسته بودم نمیومدی دوست داشتی بگردی 

یک آش دوغ خوشمزه هم مادرلیلا درست کردکه خیلی چسبید

تو این عکس هم بابا امین داره وسایل مون جمع می کنه اماده رفتن به خونه شدیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

بهاره مامان ونداد
17 فروردین 92 17:05
وای من عاشق اش دوغم سیزده بدرتون مبارک
سمیه مامان پارسا
17 فروردین 92 19:16
سلااااااااااااااام به متین جونی و ممامانش خوبی سمانه جون؟ ایشالا که همیشه خوش بگذرونی. راست میگی خیلی تنبل شدم از دست کارو خونه و بانک و بچه و............ کم آوردم. ولی سعی میکنم دیگه به روز شم. خودتم کم پیدا بودی بلااااااااااااااااااااااااااااا
پرهام ومامانش
18 فروردین 92 12:22
همیشه خوش باشین وبگردش
مامان ستیانفس
18 فروردین 92 17:37
سیزده بدرت مبارک عزیزم همیشه شاد باشی متین جون
مهسا مامان نورا
18 فروردین 92 18:38
امیدوارم همیشه خوش باشی پسرکم در کنار مامان وبابایی
مامان پارسا
19 فروردین 92 1:43
چه جالب ما رفته بودیم میمند دقیقا شبیه اینجایی بود که شما رفتین !!! یه چیز دیگه ما هم رو آتش آش دوغ درست کردیم!!!
مامان نوژا
19 فروردین 92 10:53
سلام از آشنایی با شما خیلی خوشحالم.من لینکتون میکنمپسرتون خیلی نازه خدا حفظش کنه
مامان کیان کوچولو
20 فروردین 92 0:18
عزیز دلم خیلی خوشملیااااااا سر فرصت میام همه ی پست هاتونو میخونم
شقایق مامان آرشا
20 فروردین 92 22:38
آش دوغ؟؟؟ اونم تنها خاله؟؟؟