متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

اتاق متین

1392/1/31 3:23
نویسنده : مامان سمانه
739 بازدید
اشتراک گذاری

متین جان شما کیبورد کامپیوتر مون رو خراب کردی ومن مجبورم چندتا پست باهم بذارم

چندتا  عکس از اتاقت گذاشتم که ایشالا هروقت رفتیم خونه خودمون دستم بازتر میشه میتونم ایده های که در ذهنم دارم واسه اتاقت درست کنم

در ادامه...:

 

عروسک تو این عکس مال مامان بوده

 

اینم جغجغه های دوران نوزادیت هست که خیلی باهاشون بازی میکردی

اینم آویز تخت هست که وقتی یک ساله ات شد اونو شکوندی والان فقط تیکه های ازاون داری

اینم روءروئک هست که خیلی استفاده ازش نشد وتو دوس نداشتی بشیینی داخلش ازبیرون دکمه های موزیکالش فقط فشارمیدادی باهاش می رقصیدی همین

اینم از استخرتوپ ات

اینم از تاب ات که داری عروسکت هل میدی

 

 

امیدوارم دوست داشته باشی ولی قول از این بهتراینا رو بهت میدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

شقایق مامان آرشا
15 فروردین 92 20:29
FARIBA
16 فروردین 92 1:38
عالیهههههههههههههههههههه.مامانی متین دستت درد نکنه....
مهسا مامان نورا
16 فروردین 92 22:13
سلام خوبی سال نو مبارک چقد راتاقش قشنگ شده میم که تا امروز اینترنت قطع بود و د رگیر سوختگی ادارار پای نورا هستم از چند روز قبل از عید دلم حسابی واست تنگ شده بود. متین وببوس دستت در د نکنه خوش سلیقه
پرهام ومامانش
16 فروردین 92 23:40
خیلیم خوب بود وخوشگل حالشو ببر متین جان
سپیده از وبلاگ "کودک من"
20 فروردین 92 2:55
خانمی می خواستم عکس اتاقش رو تو قسمت سیسمونی بزارم ولی متاسفانه قفل داره. دوست داشتید بنام خودتون ثبتش کنم.
آرام
20 فروردین 92 15:08
به به به سلیقه ی مامان
ساراجون
11 اردیبهشت 92 21:08
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه اتاقی به به من که خوشم اومد
مامان ایلیا جون
22 اسفند 92 14:51
چه اتاق قشنگی داری خاله افرین مامان با سلیقه