متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

امروز با متین

1392/1/31 2:52
نویسنده : مامان سمانه
349 بازدید
اشتراک گذاری

امروز جمعه ٣٠ فروردین وقتی از خواب بیدارشدی ساعت ١٠:٣٠ بود صبحانه بهت تخم مرغ باشیر دادم دیدم خیلی بی حوصله هستی وخیلی بهونه گیر نمیذاشتی من هیچ کدوم ازکارام بکنم افف

دم درخونه نشسته بودی به من میگفتی بیا در در( یعنی بیابریم بیرون)

این روزا هم بیا بلدشدی بای بای کردن بلدشدی

بابایی هم به من گفت متین آماده کن تابریم بیرون منم همین کاروکردم  وزدیم بیرون بدون اینکه مقصد خاصی درنظرمون باشه همینطوری رفتیم تارسیدیم دروازه قرآن اونجا یه کم گشت زدیم وقتی سوارماشین شدیم خوابت رفت دیگه ساعت ٢ ظهربود ترجیح دادیم بیایم خونه وبعدازظهرباز ببریمت بیرون

بعدازظهر هم رفتیم پارک آزادی اونجا کلی بازی کردی وخوش گذروندی Bliss

توی پارک چندتا گربه که می دیدی صداشون میکردی بیا بیا کلی ذوق میکردی

 

تواولین پست ها گفته بودم که بابایی در زمان بارداری من تافهمید تو پسری یک توپ فوتبال واست خرید امروز اون توپ روهم واست باد کرد وکلی باهم بازی کردین وخیلی دوس داشتی

 

اینم ازامروز ما ...

 

تا پست بعدی بدرود

 

 

این پسر متین منه که خیلی دوس داره بیرون بره عاشق ددر رفتنسیبیل

متین همیشه وقتی یک چیزی بخوای بهش اشاره میکنی خیلی خوب میدونی در خروجی خونمون کجاهست هروقت بغلم هستی خودت میکشونی سمت در میگی از این سمت بریم تواین عکس هم بغل بابایی هستی میگی بریم چرا وایسادی2069

 توپ درتاریخ ٢٨/٣/٩٠ من وبابایی برات خریدیم اینم بازی با توپ همراه بابایی پسرمداره ازته دلش میخنده قربون خنده هات برم من

بابایی توپ باسرمیزد تو هم میخواستی همین کاروکنی توپ هم خیلی سنگین بود واقعا اگه میخورد توسردرد میگرفت مانمیذاشتیم این کاروکنی ولی تو سمج تر از این حرفا بودی

اینم از اون عکسایی که کم میشه ازت گرفت چند وقتیه عادت کردی لبات جمع میکنی تامن میخوام این لحظه رو بادوربینم شکارکنم نمیذاشتی که این دفع ازدستم درنرفت ببین چه کارابلدی فدات بشم

تو این عکس داری بای بای میکنی بامن وقتی میخوایم بریم بیرون سریع میگی بای بای دستات هم تکون میدی

متین من

مراقب دلت باش تا از همین حالا تا آخر دنیا سفید و پاک بمونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان نوژا
31 فروردین 92 7:55
سلام عزیزم من از لار هستم و شیراز نیستم عزیزم.وبا افتخار لینکتون میکنم
سپیده از وبلاگ "کودک من"
31 فروردین 92 8:26
سلام. با تشکر . ثبت شد. خانمی تو مسابقمون هم شرکت کنید.
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
31 فروردین 92 11:27
ههههه... چه باحال بود ... نه به اون گریه عکس اولی، نه به اون ذوق عکس دومی .. ایشالا همیشه بخند پسملی ِ شیطون چه باحال، بدون قصد جایی، کلی جاهای خوب خوب هم رفتین امیدوارم همیشه خوش باشین
مامان آوينا
31 فروردین 92 11:28
چه خوب كه رفتي بيرون و خوش گذروندي مباركه توپ خوشگلت ماماني قالب وب متين جون خيلي خوشگله
رضوان مامان رادین
31 فروردین 92 12:10
ای جونم متین جون...نمیدونستم شیرازی هستید...چه شهر خوبی زندگی میکنید... وای که عاشق اون لب جمع کردنات شدم عزیزم
آرام
31 فروردین 92 15:37
اون عکسه که توپ بغلشه چه نازه همیشه شاد باشین
مامان سوشیانت
31 فروردین 92 16:10
سال نوتون مبارک چه پسر شطونی شده ببوسش ا طرف من همیشه شاد باشید
مامان سوشیانت
31 فروردین 92 16:16
خصوصی داری
مامان بنيتا
31 فروردین 92 16:37
خدا رو شكر كه حسابي به متين جونم خوش گذشته بنيتا هم مثل متين شده و يك سره ميگه دددد تا ببرمش بيرون
مامی وانیا
31 فروردین 92 23:54
سلام عزیزم من میخواستم طراحی قالبتونو ببینم منم دادم برام قالب طراحی کنن ادرس قالبتونو دادن به من کارشونو ببینم ولی متوجه شدم متین عزیز شما دو هفته از وانیای من کوچکتره اگه اجازه بدین لینکتون کنم شما ما رو به دوستی قبول کنین منتظر خبرتونم پسرتونو ببوسین
مامان پارسا
1 اردیبهشت 92 2:00
عاشق خنده ها و اون موهای فشنت هستم
هیراد و عمه لیلاش
1 اردیبهشت 92 18:59
وای عزیزم مثل همیشه ناز و خوشگل
مرجان مامان آران
1 اردیبهشت 92 19:11
زيزم تيپشو نگاااااااااااااه كن خوش باشيد هميشهههه راستي قالب وبتونم خيلي خوشگلههه
صبا خاله ی ایسا
2 اردیبهشت 92 13:41
توپ مبااااااااالکه خاله جوووون
عاطفه مامان مهرسام
2 اردیبهشت 92 20:18
الهی همیشه شاد باشید


ممنونم شماهم همینطور]
سارا مامان آرتین
13 اردیبهشت 92 10:10
الهی خاله چرا گریههههههههههههههه خوش باشین همیشه