متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

زلزله اومد

1392/2/24 0:37
نویسنده : مامان سمانه
212 بازدید
اشتراک گذاری

متین الان که دارم واست مینویسم خوابی ولی مامان که دیگه خوابش نمیبره اگه بدونی چقدرترسیده ام تا به الان زلزله ی ندیدم که اینقدر صدای بدی داشته باشه خیلی وحشتناک بود همین ٢٠دقیقه پیش شیراز زلزله اومد شدت ریشترش نمیدونم ماخواب بودیم ولی ازصدای زلزله وهمینطور لرزیدن زمین من ازخواب پریدم میخواستم توروبردارم از پله ها برم پایین که زلزله قطع شد با این که میدونم درزمان وقوع زلزله سست ترین جا پله ها هست ولی اون لحظه فقط به توفکرمیکردم وچیزدیگه واسم مهم نبوداین چند وقت اخیر زلزله هرجا اومده خسارت های زیادی داده ویران کرده سیستان وبلوچستان بوشهر واصفهان والانم شیراز

خـــــــــــــــــــــدایـــــــــــــــــــــا شکــــــــــــــــــــــــــــــــرت

که اتفاقی واسه کسی پیش نیومد

 فردای بعد از زلزله متوجه شدم ساعت  3و10 دقیقه و32 ثانیه  زلزله با ٤.٤ ریشتر عمق ١٠ کیلومتر بوده وهیچ خسارتی نداشته ولی باتوجه به عمق کم زلزله لرزش زیادی حس شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان فهيمه
23 اردیبهشت 92 4:18
سلام دوستم خوبيد،خداروشكر به خير گذشت،خيلى وحشتناك بود،٤/٤ريشتر بود،منم زود ياد شهراى ديگه افتادم كه اينقد زلزله شون ويرانگر بود،منتظر بودم خونه بياد رو سرمون،اميدوارم كسى طوريش نشده باشه
خواهر فرناز
23 اردیبهشت 92 6:25
سلام خدا راشکر براتون اتفاقی نیوفتاده مواظب خودتون باشین
مامان نوژا
23 اردیبهشت 92 8:04
وایییی زلزله شیراز4.4ریشتر بوده خدا به خیر بگذرونه.مواظب خودتون باشین مامانی
صبا خاله ی آیسا
23 اردیبهشت 92 9:18
اخی عزیزم خدارو شکر که خوبید و اتفاقی واسه هیچ کس نیفتاده نمیدونم چرا این مدت اینطوری شده! همش داره زلزله میاد! خدا خودش به همه ی ما رحم کنه
مامان آنی
23 اردیبهشت 92 10:20
خدارو شکر
مامان الیناجونی
23 اردیبهشت 92 12:11
سلام الهی بگردم خیلی ترسدی درکت میکنم عزیزم منم وقتی زلزله بوشهر و شنیدم شبها خیلی واسه الینا میترسیدم خدا واسه هیچ کس نیاره انشاا... هم به خیر و خوشی این زلزله ها تموم شه خدایا
آرام
23 اردیبهشت 92 13:12
خدا رو شکر که سالمین زلزله خیلی وحشتناکه
♥ نیم وجبی ♥
23 اردیبهشت 92 13:14
واییی واقعا خدا رحم کرده خداروشکر می کنم که اتفاق بدی براتون نیوفتاده نمیدونم چرا تو این مدت این همه زلزله میاد
شقایق مامان آرشا
23 اردیبهشت 92 16:12
خدا را شکر که به خیر گذشت
سمیه مامان پارسا,سارا
23 اردیبهشت 92 16:53
خدارو شکر سمانه جون به خیر گذشت. فقط اینطور مواقع باید توکل کرد به خدا چون کسی نمیتونه کنترلش بکنه. خدایا خودت رحم کن بهمون
سارا مامان آرتین
23 اردیبهشت 92 17:43
سلام مامانی منم امروز صبح که با مامانم صحبت کردم اونها هم میگفتن خیلی صدای بدی داشته خداروشکر که بخیر گذشته بوووووووووووووووووووووووووووس
پرهام ومامانش
23 اردیبهشت 92 21:52
خدا را شکر که به خیر گذشت
رضوان مامان رادین
23 اردیبهشت 92 23:04
مثل اینکه زلزله داره ایرانگردی میکنه...خدا را شکر به خیر گذشت
مامان آوا
23 اردیبهشت 92 23:24
سلام خانمی حالا خوب شما تو اون شرایط میتن و بغل کردی من که نمیدونستم چی بکنم فقط یه جوری افتادم رو سر اوا که کمدش نیفته روش .الان همش وقتی بهش فکر میکنم خندم میگیره که چه کار یبود که کردم.ولی بد صدایی داشتا واقعا ترسیدیم
مامان امیر حسین
24 اردیبهشت 92 1:31
وای مامانی خدا رو شکر که اتفاق بدی نیفتاد.چه سخته.من اگه بودم حتما خشکم میزد و فقط نگاه می کردم،وای اگه تهران زلزله بیاد قطعا ما میمیریم،از همه خواهش می کنم برای آمرزش ما یه صلوات بفرستن.باتشکر.
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
24 اردیبهشت 92 11:38
خدا رو شکر که سالم و سلامت هستین. اما دفعه دیگه خدای نکرده زلزله اومد، شما باید برید یه جای امن، نه اینکه از پله ها برید پایین
مامان شایان
24 اردیبهشت 92 15:23
وای خدای من بازم جای شکرش باقیه چقدر ناراحت شدم واقعا حس بدی هستش که تو این مواقع مادر فقط فکر دلبندشه..........
مامان هدیه
24 اردیبهشت 92 16:25
خداروشکر که اتفاق خاصی نیوفتاده...ما زلزله شش و دو ریشتر رو هم تجربه کردیم الان دیگه به زلزله های زیر 5 ریشتر زلزله نمیگیم چون اونقدر پس لرزه اومد که دیگه ترسمون ریخت