متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

بدغذایی متینم

1392/2/24 1:28
نویسنده : مامان سمانه
266 بازدید
اشتراک گذاری

متین عزیزم...

این پست روخیلی وقت پیش ها میخواستم بذارم توی وبت ولی فراموش میکردم یا اینکه میگفتم شاید اوضاع بهتراز این بشه ولی...

ماه ها وماههاست که با بدغذایی تو درگیرم...

و غذاهای که تو میخوری وعلاقه داری خیلی محدوده ودرکل اونقدر محدوده غذایی تنگی داری که بعضی موقع ها واقعا نمیدونم چی بهت بدم که هم مقوی باشه ومغذی و...

تا الان که یکسال و پنج ماه وچهارده روزت هست که این پست رومیذارم صبحها یک روزدرمیون فرنی وحریره وکستربا تخم مرغ میخوری ظهرهاهم سوپ میکس شده وعصرها هم دنت یا موز یا همون فرنی میخوری وشب ها هم همون سوپ میکس شده

حتی خوراکی های که بچه های دیگه درسن تو دوست دارن نمیخوری... یه مدت واست کته بچه هادرست کردم لب نمیزدی...

تا الان ٥-٦ تا قاشق های متنوع واست خریدم به این امیدکه ذوق کنی وغذا بخوری بهترین وازنظرم خوشکلترین ظرفها رو واست خریدم بازم جواب نداده

اگه بدونی چطوربهت غذا میدم سرت میذارم روی بالشت و غذای میکس شده رو تندتند با قاشق میریزم توی دهنت باید حتما یک چیزی که باهاش سرگرم بشی بدم دستت مثل موبایل کنترل تلویزیون ماشین و... چیزهای که بهش علاقه داری تا من بتونم چند قاشقی بهت غذا بدم

بعضی موقعها بهم میگن اینطوری بهش غذا نده منم گوش کردم ولی درعرض یک ماه فقط ٣٠٠ گرم وزن اضافه کردی ومن دیدم شیوه خودم بیشترجواب میده حداقل دیگه کمبود وزن پیدا نمیکنی خیالم راحته که یک ذره غذا خوردی چندوقتی هست که با هیچی نمیتونم سرگرمت کنم از دستم درمیری منم دستات با یک دستم میگیرم بادست دیگه ام بهت غذامیدم وای متین همینطورکه توغذا میخوری منم ناراحت وغصه دارمیشم دلم میخوادگریه کنم بابت بدغذایی تو

هیچ راهی جواب نمیده...            دیگه نمیدونم چکارکنم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

سحرناز
24 اردیبهشت 92 1:35
این مشکل اکثر بچه هاست به مرور درست میشه وبلاگ خیلی زیبایی دارین موفق باشید
مامان امیرعطا
24 اردیبهشت 92 1:45
سلام. وای نگو از این غذا نخوردن پسرامون. همه درگیریم باهاش. کاش از غذاهای خودتون هم براش تست کنی. شاید خوشش بیاد.


تست کردم فایده ی نداره میریزه بیرون دوس نداره فقط میکس میخوره
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
24 اردیبهشت 92 11:36
امیدورام موفق بشی... تو می تونی مامانی ... نی نی ندارم، وگرنه اگر در این زمینه تجربه ای داشتم، حتما بهت می گفتم
بهاره مامان ونداد
24 اردیبهشت 92 13:11
,وای که من اعصاب مصاب ندارم با این بچه های غذا نخور یعنی نمیدونی من چه زجری میکشم با این ونداد اصلا شده جز ارزو هام که هیچ وعده غذایی نرسه یا غذا رو بشه توی زندگی بیخیال شد تازه همه اینا به کنار درست کردن این که چی درست کنم تا بخورن هم به کنار امیدوارم که متین جان بهتر از این که هست بشه البته شنیدم بچه ای که این جوری غذا میخوره تا اخرش هم همین طوری میمونه با ارزوی روزهای بهتر برای غذا خوردن این وروجک ها
مامان هدیه
24 اردیبهشت 92 16:22
الهی فدات بشم عسیسم...نگران نباش با این لیستس که نوشتی به مراتب متین خان بهتر از هدیه غذا میخوره...یکم بزرگتر بشه خوب میشه این نی نی ها به شیر مادر تکیه زدنو نمیخورن غذای دیگه رو
پرهام ومامانش
25 اردیبهشت 92 0:02
دقیقا مشکل من
مامان محمدرضا
25 اردیبهشت 92 1:14
سلام خانمی.ممنون وقت گذاشتی وبمون رو نگاه کردی از اینکه همیشه به ما لطف داری ازت ممنونم.متین جونم رو ببوس راستی یه سوال مگه شما هنوز ختنه نکردیدش چون دیدم نوشته بودی ختنه سورون میخوای بگیری پرسیدم. آخه من 2 ماهه بود اینکار رو کردم.ببوسش ما منتظر جشنشیم.


سلام خواهش میکنم دوست گلم نه هنوزمتین ختنه نکردم دکترش تا یک سالگی اجازه نداد منم گذاشتم خوب راه بره تا یک جشن خوب بگیرم شماهم سیدمحمدرضاروببوس
مامان بنیتا
25 اردیبهشت 92 2:03
آخی عزیز دلم چرا به به نمی خوری و مامانی رو ناراحت می کنی
دوستم شربت های اشتها آور رو هم امتحان کردی؟شاید موثر باشه


اره عزیزم خارجی وایرانی هیچ اثری نداره روی متینم
خاله راضی
25 اردیبهشت 92 14:14
سلام مامان متین
وبلاگ زیبایی دارین اگه ممکنه کد قال وبلاگ رو بهم بدین
مرسی


سلام عزیزم ممنونم لطف داری ولی این قالب با عکسای متین توسط این ادرس که یکی از دوستام هست طراحی شده http://www.gogoli-temp.blogfa.com/
هیراد و عمه لیلاش
25 اردیبهشت 92 16:19
امان از بد غذایی این فسقلیها متین جونمو ببوس
هیراد و عمه لیلاش
25 اردیبهشت 92 16:21
خصوصی گلم
صبا
25 اردیبهشت 92 18:37
انشاالله مشکلت بد غذایی برطرف بشه دوست خوبم
مامان شايان
26 اردیبهشت 92 15:24
ماماني بخدا بيخيال شي خوب ميشه ا استرست واسه غذا نخوردن متين كم كن من دقيقا همين مشكل و داشتم خدا رو شكر الان ميخوره و وقتي هم كه نخواست بخوره نه اصرار ميكنم نه گولش ميزنم بابا اين بچه ها زرنگ تر از ما مامانا هستن
مامان پارسا
26 اردیبهشت 92 15:59
امیدارم زودتر درست بشه می دونم چی میکشی واقعا آدم عصبی میشه پارسا هم همینطوری بود ولی خدا رو شکر درست شد همراه غذا ژله بهش بده پارسا وقتی می خورد اشتهاش زیاد می شد از حدود دو سالگی خودش میگه غذا میخوام همه میگن این روشا غلطه ولی هیچ مادری دلش نمیاد بی خیال بشه منم همین کارا رو می کردم درست یا غلطش مهم نبود مهم این بود که نتیجه گرفتم