متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

دخترخاله های متین

1392/10/8 17:07
نویسنده : مامان سمانه
562 بازدید
اشتراک گذاری

متین جان امروز ١٤/٣/٩٢ رفتیم بیمارستان اردیبهشت که دوقلوهای خاله میترا رو ببینیم تو رو راه ندادن چون کوچولوی هنوز ومحیط بیمارستان هم آلوده تو و ریحانه موندین پیش بابایی ها در محوطه

متین نمیدونی دیشب اصلا خوابم نمیبرد دلم پیش خاله میترا بود ساعت حدودا ١٢ بود که نی نی ها بدنیا اومدن وخاله مریم که اونجا بود بهمون تلفن زد وگفت دوتا نی نی خوشکل ودوست داشتنی بدنیا اومدن

منم ساعت ١ شب به خاله میترا پیامک زدم تبریک گفتم واز صبح که بیدارشدم خاله میترا ٣ بارباهام تماس گرفت از نی نی ها میگفت خلاصه اینکه اونا رو دیدم خیلی خوشکلن وقتی دیدمشون اصلا حاضرنبودم بیام خونه ولی فردا ایشالا مرخص میشن میان طبقه پایین خونه ما خونه خاله مریم و تا چند وقت می مونن تا نی نی ها بزرگ شن خاله مریم کمک حال خاله میترا بشه

خاله مریم همونطور که در بزرگ کردن تو به من کمک کرد الان هم پیش خاله میترا هست وخیلی باحوصله بهشون رسیدگی میکنه

وزن: ٢٣٠٠                قد:٤٦

بنیتا٣٠ ثانیه از خواهرش کوچولوتره

این دختر ناز از موقعی که ما رفتیم خواب بود حتی چشماش باز هم نمیکرد شیر بخوره موقعی که وقت ملاقات تموم شد داشتیم می اومدیم چشماش باز کرد من موفق شدم ازش عکس بگیرم تا الان اسمی واسش انتخاب کرده بودن

وزن:٢١٥٠                   قد:٤٤

این نی نی عجله داشت آب دورشکم خاله میترا کم شده بود زودتر میخواست بدنیا بیاد  که در ٣٦ هفتگی بدنیا اومدن وقتی خواستم ازش عکس بگیرم از فلش دوربینم ترسید ودستاش جلو چشماش گرفت

این نی نی هم برعکس بنیتاخیلی بازیگوش بود باچشماش همه جا رو نگاه میکرد ٢ ساعتی که ما اونجا بودیم یک لحظه نخوابید تو این مدت شیرهم خورد بازی میکرد اسم این نی نی گذاشتن آناهیتا ازموقعی که خاله میتراباردار شد قرارشداسم یکی از نی نی ها آناهیتا باشه

خیلی خیلی خوشحالم ودوسشون دارم متین به جز الهه و ریحانه الان دوتا دخترخاله خوشکل ودوس داشتنی داره

خدا رو شکرکه الان همه چیز خوبه وهم نی نی ها هم مادرشون در سلامتی به سر می برن

١٣/٣/٩٢ 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

رضوان مامان رادین
14 خرداد 92 17:37
ای جووووووووووووووونم چه نی نی های نازی...ماشا... خوش به حال متین جون با این دخمل خاله های نازش
پرهام ومامانش
14 خرداد 92 23:28
قدمشون مبارکککک باشه
rasta
15 خرداد 92 0:28
آخی عزیزم چقدر نازن ، خیلی خوشگلن و ملوس خدا حفظشون کنه
شقایق مامان آرشا
15 خرداد 92 0:57
تبریک می گم.اما چرا دومی هنو اسم نداره؟ در هر زیر سایه پدر و مادرشون باشند


هنوز مشخص نیست تا فردا مشخص میشه بخاطر پیشنهادهای زیادی که میشه ...
مائده(ني ني بوس)
15 خرداد 92 18:11
واي چه ني ني هاي نازي من كه عاشق دوقلوهام
مامان آوا
15 خرداد 92 22:46
تبریک میگم
مامان کیان کوچولو
16 خرداد 92 1:05
ای جانم چقدر نازن اینا تبریک میگم متین جوون مبارکه عزیزم خاله شدنت خصوصی گلم
سمیه
16 خرداد 92 13:10
سلام سمانه جون من چند بار بهت اس زدم جواب ندادی. به یادت هستم عزیزم. دوقلوها هم مبارکن خیلی نازن بووووووووووووووووووس
فریبا مامان جوجه کوچولو
16 خرداد 92 13:10
ای جان دلم خدا حفظشون کنه.سمانه جون من چند بار اومدم وبتون نظر گذاشتم با اسمfariba.مگه ثبت نشده؟خلاصه اگه نرسیده شرمندم.دوستون دارم ی عالمه.
هیراد و عمه لیلاش
16 خرداد 92 15:35
مبارکه عزیزم قربون دو تا فرشته ناز فسقلی خداحفظشون کنه
مامان پارسا
16 خرداد 92 23:53
قدم نورسیده مبارک ماشالا چقدر نازن
ماماني كسرا
17 خرداد 92 0:43
قدم نورسيده مبارك چشم تون روشن... چقدر نازن ماشالله. خوشبحال تون خاله شديد دوباره! من خواهر ندارم خاله نميشم! راستي چه اسم قشنگي واسه اين خانم كوچولو انتخاب كرديد بنيتا واقعا قشنگه چه معني قشنگي هم داره... خلاصه همه چي مباركه....
سارا مامان آرتین
18 خرداد 92 14:01
الهیییییییییییی ماشالا چه نازن ایشالا که خوش نام باشن و زیر سایه بابا و مامانشون بزرگ بشن... دست بجونبونین بچمون بی اسم نمونههههههههههههه دست خاله مریم هم حصابی درد نکنهههههههههههه
آرام
18 خرداد 92 17:43
مبارکا باشه
مامان ستیانفس
19 خرداد 92 15:11
ای جووونم خیلی کوشولو هستنخیلی ناز هستن خاله سمانه جون تبریک میگم
نسیم و گل پسرا
19 خرداد 92 18:24
سلام ای جوووووونم خدا حفظشون کنه راستی دوقلو با همه ی شیرینی هاش خیلی سخته ماه های اولش..... درسته خودتونم بچتون کوچیکه اما تا جایی که می تونید حتما به خواهرتون کمک کنید
مامان آوينا
20 خرداد 92 11:57
عزيزم خيلي بامزه هستن از دوقلوي دختر خيلي خوشم مياد.خاله آوينا هم دوقلو داره اما دختر و پسر الهي كه اين كوچولوها هميشه شاد و سالم باشن به خواهرتون از طرف منم تبريك بگيد
هدي مامي مه نيا
20 خرداد 92 20:15
اي جوننننننننننننننننننننننمهزاران بار تبريك
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
24 خرداد 92 0:07
خدایا ...

چه شیرینن ماشالا

خدا حفظشون کنه

قدمشون مبارک ایشششششالا


آره خیلی شیرینن و دوس داشتنی
ممنونم ایشالا قسمت خودت