متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

مسابقه نی نی شکمو

1392/10/8 17:41
نویسنده : مامان سمانه
777 بازدید
اشتراک گذاری

تا 18 مرداد ماه وقت دارید به متین رای بدید

 

دوستان خوبم متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اگه میخواین بهش رای بدید

کد ١٧٤ به شماره پیامک:

٢٠٠٠٨٠٨٠٢٠٠ ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست)

ارسال کنین

 

 ممنونم ..

 

 

 تاکید میکنم یکبار فقط باهرشماره موبایل رای بدید

ادامه رو از دست ندین :

 متین در مسابقه نی نی شکمو از 852 نفری که شرکت کرده بودن  91 رتبه بدست آوردکه خیلی رتبه خوبی بود با توجه به اینکه من بخاطر اسباب کشی از مسابقه کنار کشیدم نه تبلیغ میکردم ونه دیگه وقت داشتم رای جمع کنم کلا هم نت م قطع بود ولی ممنون از همه کسانی که به متین من رای دادن

 هزازان بووووووس واسه متینم که واسه من اولینه

امروز تصمیم گرفتم در مسابقه نی نی شکمو متین شرکت بدم اینم از روایت تصویری ماست خوردن متین من:

ماست رو بادستام برمیدارم و روی شیشه میز اینطوری پخش میکنم توی دستم یک مسواک که از اون استفاده میکنم تا به خوبی همه جای میز پراز ماست بکنمخوشمزه

به لباسم ماست میدم بخورهمژه

شمارو یادم نرفته بفرمائید یک قاشق ماستنیشخند

به این نتیجه رسیدم که با قاشق فایده ی نداره ماست خوردن بهمین دلیل کاسه ماست سر کشیدماز خود راضی

واینم صورتم که اصلا کثیف نشده ببینینتعجب

اینم از یک ماجرا ماست خوردن حسابی که یک جورای حمام ماست کردم ازموهام گرفته لباسهام دست وصورتم و.... تا انگشت پاهام همه ماستی شدنزبان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (77)

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
5 تیر 92 15:46


هووووووووووووووووورا ...متین جونی هم شرکت کرده ...





آره دوسی متین هم شرکت کرده امیدوارم با لطف شما دوستان رای بیاره ممنونم از همه تون که به متین رای میدید و امیدوارم بتونم جبران کنم
مدرسه ی مامان ها
5 تیر 92 15:53
سلام مامان عزیز به مدرسه ی مامان ها خوش اومدید عکس پسر شما هم در قسمت تبلیغات جشنواره در مدرسه قرار داده شد موفق باشید
سارا مامان آرتین
5 تیر 92 15:54
حتما عزیزمممممممممممممممم

پشه رو خوب اووومدییییییییییی




مرسی از لطفت

این کامنت میگی که واسه تو و بعضی از دوستان واسه شوخی فرستادم
اگربهم رای ندی دعا می کنم: در قشنگترین و زیباترین لحظه های خوابت پشه بره تو دماغت...‏!‏‏!‏‏!‏

هه ههه ههه ههه شوخی بود




سارا مامان آرتین
5 تیر 92 15:56
منم بقیه عکسهای آرتینو میذارمممممممممم


آره سارا جون بذار ببینم
نرگس مامان باران قلنبه
5 تیر 92 16:54
عزیزمی چقدر بامزه میخوره قوربونش برم من


ممنونم ممنونم ازت نرگس جونم باران ببوس
مامان بنيتا
5 تیر 92 19:32
عزيزم حتما بهت راي ميدم فكر كنم به سه نفر ميشه راي داد منم دوست دارم بنيتا شركت كنه


عزیزم خیلی ممنونم
آره میشه به سه نفر رای داد البته با هر خط موبایل فقط یکبار میشه رای داد
حتما بنیتا رو هم شرکت بده و خبرم کن
مامانی کسرا
5 تیر 92 23:23
یه سوال من باید 0098 رو هم اول شماره بذارم بعد ارسال کنم یا نه مستقیم به 20008080200
ارسال کنم؟


مامانی کسرا جون چون از سوئد میخوای رای بدی من سوال میکنم از مدیریت نی نی وبلاگ وبهت خبرمیدم ممنونم
مامان بنیتا
6 تیر 92 2:58
وای خداااا چه عکس بانمکی..امیدوارم برنده بشی عزیزم


مرسی گل ناز جان... امیدوارم البته با رای شما دوستان میتونم یکی از برنده گان باشم
FARIBA
6 تیر 92 3:11
جونم خاله
مهسا مامان نورا
6 تیر 92 14:46
سلام دوست خوبم نورا در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده است لطفا کد 190رو به شماره 20008080200پیامک بزنید سپاسگذارم .منتظر رأیتونم خاله جونی


حتما مهسا جون
الی مامی آراد
7 تیر 92 1:19
قربون اون ماست خوردنت بشم


خدا نکنه خاله جونی ممنونم ازت ...
مامان آوا
7 تیر 92 10:57
آفرین به متین
مامان یاسمن و محمد پارسا
7 تیر 92 17:18
افرین متین جونم امیدوارم جزئ برنده ها باشید


ممنونم خاله امیدوارم... ممنونم از رای شما و از همیاری تون صمیمانه سپاسگزارم
مامان ماریا
7 تیر 92 17:50
سلام دوست جون . چه پسلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی حتما رای میدم همین الان


سلام دوسی . مرسی گلم خیلی لطف میکنی بازم ممنونم
ساحل
7 تیر 92 17:59
حتما عزیزم.


ممنـــــونم عزیزم
مامان نگار
7 تیر 92 18:44
سلام عزیزم
چشم حتما رای میدم
خوشحال میشم بازم به من سر بزنی و فقط برا مسابقه نباشه که وبلاگ متین جونو ببینم و همین طور برعکس
پسرتم خیلی شیرینه خدا حفظش کنه


سلام دوست خوبم
یک دنیا ممنونم بابت رای
حتما که سر میزنم نه برای مسابقه نیست این یک بهونه ست و شاید شروع یک دوستی جدید و صمیمی باشه امیدوارم بتونم واستون یک دوست خوب باشم
ممنونم دختر شما هم خیلی دوست داشتنیه ببوسش
متین
7 تیر 92 21:54
سلام عزیزم
خوشحالم که پسر طلامون شرکت کرده بهش رای دادم به اقای همسر هم گفتیم رای بده راستش تصمیم گرفتم ففل روهم شرکت بدم حالا ببینیم خدا چی میخواد امیدوارم متین ببره
اپم بدو بیا
نظر یادت نره



سلام گلم
ممنونم از تو که رای دادی خیلی لطف کردی هم خودت وهم همسرت
ایشالا فرید شرکت دادی خبرم کن تا منم از خجالتت در بیام
باشه الان میام
مامان پريسا خانوم
7 تیر 92 23:49
واي خداي من واقعا حمام ماست گرفته ، عزيزم


آره بخدا همه چی ماستی شده بود جالب اینجاست از اون روز تا الان هرچی میدم دست متین میز و سر صورتش به همین روز می اندازه اصلا ی وضعیه ...
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
8 تیر 92 11:01
رای ما ارسال شد


خیلـــــــــی ممنونم دوسی
مامان امیرعطا
8 تیر 92 15:44
عزیزم اگه اشکالی نداشته باشه منتظر تایید عکس پسری بمونم و بعد به هر 2شون 1جا رای بدم...... چون فقط 1بار میشه با 1 شماره رای داد به همون لحاظ.. امیدوارم کهپسملی برنده شه


نه عزیزم هیچ اشکالی نداره پس منم منتظر می مونم خبر بده کد امیر عطا جون رو
آره فقط میشه با یک خط موبایل یکبار رای داد و نهایتا به سه نفر
ممنونم منم برای شما آرزوی موفقیت میکنم
مریم
8 تیر 92 16:13
سلام عزیزم من رای رو دادم


سلام مریم جون واقعا ممنون روی پسرای گلت ببوس
مامان بنيتا
8 تیر 92 17:41
حتما به متين نازم راي ميدم



مرسی سحر جون بنیتا رو ببوس
زندایی کیان
8 تیر 92 18:53
سلام واااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه پسمل شیطون بلایی دارید.
راستی ببخشید معرفی کنم :من زندایی کیان کوچولویه مامان راضیه هستم.منم رای دادم به این شازده بلا


سلام بر روی ماهتون... آره حسابی شیطون ...
خیلی خوشبختم منم سمانه هستم
خیلی ممنونم
مامی وانیا
8 تیر 92 19:42
سلام عزیزم منم رای دادم ولی سمانه جون کاش اون عکسی رو که کاسه ماستو داره سر میکشه و از نیمرخ گرفته شدرو میذاشتی برای مسابقه اون هنریتره ایشالاه که برنده بشه گلم


سلام دوس جونم مرسی بابت رای آره مامان وانیا جون منم اون عکسی که کاسه رو سرمیکشه خیلی دوست دارم وفرستادم برای نی نی وبلاگ ولی یک عکس دیگه رو انتخاب کردن گفتن همه صورتش مشخص باشه بهتره ممنونم بازم دوسی
مامان ریحانه جون
8 تیر 92 20:53
سلام... ما به متین جون ناز نازی و خوشمزه رای دادیم...


سلام عزیزم... خیلی خیلی ممنونم فدات شم...
مامان آوا
8 تیر 92 22:49
من حتما به متین جون رای میدم منتظر نفر سوم هستم پیداش کردم رای میدم


خیلی لطف میکنی مامان آوا جون که به متین میخوای رای بدی
hoda mami mahniya
8 تیر 92 23:44
aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam
hatman ray midam gooooooooooooolam


ممنونم گلم ...
بهاره مامان ونداد
9 تیر 92 2:37
اره عزیزم حتما رای میدم به گل پسر ولی سمانه جون اون عکس که داره کاسه ماست رو سر میکشه بامزه تر نیست؟
به نظرم اون بفرست


مرسی بهاره جون اونم فرستادم ولی خود نی نی وبلاگ واسم این یکی که انتخاب شده رو تایید کردن مرسی از لطف بی کرانت
ainaz
9 تیر 92 3:24



مامان نازنین زهرا
9 تیر 92 9:55
سلام
ناز دل شکموی خاله باشه رای میدهم


سلام
مرسی خاله
حدیث مامان پرهام
9 تیر 92 13:11
ماشالا ماشالا به این گل پسر.با اجازه لینکتون کردم............ان شاالله رای بیاره گل پسسسسسسسسر


ممنونم عزیزم ... خواهش میکنم منم لینک تون میکنم
با رای شما دوستان ایشالا رای میاره
مامانی آرتین
9 تیر 92 13:13
چه عکس قشنگی شکار کردی خانومی.بوس برای متین گلم


ممنونم.... بوس برای آرتین جونی
پرهام ومامانش
9 تیر 92 15:52
مامانییییی من هر کی که بهم پی ام داد رای دادم متین شما هم جزش بود وتاییده هم اومد حالا ان شالله برنده میشه
درضمن من هر وقت میخام بیام وبت کلی طول میکشه تا صفحت بازشه وبیاد بالا واین و با بقیه وب نی نی ها که مقایسه میکنم مال شما خیلی طول میکشه تا بیاد
خودت یه جستجو کن
برای من فرقی نمیکنه ولی خب بعضیا سرعت پایینن


خیلی لطف کردی که به متین هم رای دادی منم با گوشی یک نفر با پرهام رای میدم نمیدونم من خودم چون از سرعت بالای استفاده میکنم مشکلی نداره وبم سریع واسم باز میشه ولی خیلی خوب شد گفتی پیگیری میکنم ببینم مشکل از کجاست
رضوان مامان رادین
9 تیر 92 16:39
ای جونم


مرسی رضوان جون
مامان امیرعطا
9 تیر 92 17:14
سلام عزیزم.من همین الان رای مو فرستادم. بازم با سیم کارت های دیگه می فرستم و میگم بهت. راستی کد عطا هم 314 شد لطفا بهش رای بدین ممنون... اگه شد که تو هم با سیم کارت آشناها بازم بفرستی لطفا بگو بهم .1 دنیا ممنون


سلام گلم ... مرسی
حتما بهت خبر میدم بازم ازت ممنونم
مامان ریحانه جون
9 تیر 92 23:29
سلام ... خوشحالیم که دوستای خوبی مثل شما پیدا کردیم... ما هم با افتخار وبتون رو لینک کردیم...


سلام... ماهم خوشحالیم دوس جون
خیلی لطف کردی منم لینک تون کردم
مامان پارسا
10 تیر 92 0:53
سلام خانمی ببخشید دیر جواب دادم آخه میخواستم پارسا رو تو مسابقه شرکت بدم . امشب به پارسا ، متین و آرتین رای دادم انشالا که برنده بشن .


سلام عزیزم اشکال نداره یه دنیا ممنون بابت اینکه به متین هم رای دادی انشالا ...
مامان سيد عرشيا
10 تیر 92 7:42
سلام عزيزم. من راي مي دم . انشاله كه تو مسابقه راي بياره اين پسر خوش تيپ ما ....اگر با تبادل لينك موافقي خبر بده تا زودتر بتونيم به هم سر بزنيم.


سلام عزیزم مرسی بابت رای
خیلی لطف داری .... حتما منم با کمال میل لینک تون کردم خوشحالم همشهری
مامان آريو
10 تیر 92 13:53
سلام متين جونم
عزيزم منم بهت راي دادم اميدوارم برنده بشي
ميبوسمت گل پسرم


سلام عزیزم
خیلی ممنون که به متین رای دادی
مرسی منم می بوسمت...
ازاده
10 تیر 92 14:00
سلام.چه نی نی بانمکی.ممن لینکتون کردم.امیدوارم برنده بشه.حقشه.


سلام به روی ماهتون ... ممنون از حضورتون
منم با افتخار لینک تون کردم
ممنونم عزیزم
مامان ستیانفس
10 تیر 92 14:36
عکسهات خیلی قشنگن متین جونم
من حتما بهت رای میدم


مرسی عزیزدلم
خیلی لطف میکنی ستیا رو ببوس
مامان ماریا
10 تیر 92 14:49
مرسی مامان متین جان بله کوثر هم اسم قشنگیه انشاا... که پسملی شما هم برنده شه


خواهش میکنم عزیزم ایشالا نی نی بسلامتی به دنیا بیاد ....
ممنونم
نسیم
10 تیر 92 18:16
به پسر گلت رای دادم ایشالا برنده بشه


یه دنیا ممنونم مرسی
مهناز مامان ترلان کوچولو
10 تیر 92 22:44
من بهت رای دادم خاله جونی خیلی نازی امیدوارم رای بیاری


ممنونم خیلــــــــی زیاد
مامان هستی شرین زبون
10 تیر 92 23:38
عزیزم نگاش کن.
عکس دومی که خیلی باحاله


آره منم موافقم خودمم عکس رو دوس دارم
مامان هستی شرین زبون
11 تیر 92 0:44
ممنونم عزیزم. به رسم شیرازی ها مهمون نوازی...
حتما به پسرگلت رای می دم عزیم...


خیلی ممنونم عزیزم دخترای گلت ببوس
هلیا دخمل خوشگل
11 تیر 92 12:13
متین جون عزییییییییییییزم خیلی با نمکی من با افتخار لینکتان کردم شما هم لینک کنید ممنون


مرسی عزیزم
منم با کمال میل لینک تون کردم خوشبختم از آشنایتون
سمیه
11 تیر 92 15:58
ای جووونم متین
من به متین جون رای دادم گلم


خیلــــــــــــــــی ممنونم
سمیه
11 تیر 92 16:12
عزیزم منم لینکت کردم


مرسی منم لینکت کردم
متین
11 تیر 92 18:21
ارادات ما را هر روز در سر رسیدتان تیک بزنید



ممنون از لطف بی کرانت
آوا
11 تیر 92 19:52
سلام خاله جون یه سر میاین وبلاگ من آخه تو برنامه نقاشی نقاشی شبکه پویا شرکت کردم و حالا میخوام بهم رای بدین دوستون دارم


سلام عزیزم به نقاشیت رای دادم
موفق باشی
مامان نسرین
12 تیر 92 0:59
مامانی به پسملی رای دادم البته به شرط اینکه دوباره به وبم سر بزنی


ممنونم از لطفت
حتما عزیزم لینکت کردم
شقایق مامان آرشا
12 تیر 92 16:44
ولی مامانی یه حالی به متین دادیی این که اینجوری ماست بخوره


آره شقایق جون کلی بهش خوش گذشت
ببوس آرشاجون رو
مامان آنی
12 تیر 92 17:00
آخه تو باخودت چی کار کردی بسملی


همه جا رو ماستی کردم یک ماست درست و حسابی بهم چسبید...
خاله نرگس
13 تیر 92 0:44
من گفته باشم ها به این آقای خوش تیپ خوشمزه رای ندم به کی رای بدم. نووووووووووووووش جونت ماست.


فدای تو ممنونم عزیزمی ...
مامانی درسا
13 تیر 92 2:04
الهی چه نی نی شکمو خوشگلی .... عزیزم اومدم عکستو دیدم و بهت یه رای خوشگل دادم امیدوارم برنده شی


ممنونم عزیزم.... خیلی لطف کردی بهم رای دادی کلی بوس
sara
13 تیر 92 8:05
سلام متین جونم من رای دادم ایشالااااااااااابرنده میشی.
بووووووووووووووس


سلام سارا جون مرسی که رای دادی
اسماءஜمامانه فسقلஜ
13 تیر 92 11:32
وای این اقا متین خیلی شکموس دیگه
ایشالله اوله


مرسی اسما جون
ایشالا ...
انسیه
13 تیر 92 12:04
چه پسمل ناااازی بووووووووووووس
به ما سر بزنین سعی میکنم دوست خوبی باشم


مرسی عزیزم
چشم لینکت کردم دوسی
حدیث مامان پرهام
13 تیر 92 12:51
آهنگ وبلاگ متین رو خیلی دوست دارم خییییییییییییلی.حس خوبی به ادم میده


مرسی عزیزم خودمم این آهنگ خیلی دوس دارم ......
سمیه
13 تیر 92 19:31
سلام عزیزم خوبی ؟
ایشالله که متین گلی برنده بشه ماشالله خیلی ناز شده



سلام به روی ماهت من خوبم شکر تو خوبی؟
ممنونم
سارا
14 تیر 92 12:10
وای چه عکس قشنگیییییییی به نظر من که حتماً انتخاب میشی خیلی ماهی متین جونم هزار ماشالا


ممنونم عزیزم فدات
سانیار ببوس
نسیم
14 تیر 92 15:19
مرسی مامان متین جون بخاطر نظرایی که تو وبلاگم دادی خیییییییییییییلی خوشحالم کردی عزیزم یه عالمه متین جونو از طرف من ببوس بازم ممنون....راستی اسم پسرم آرسسه گلم


خواهش میکنم عزیزم وظیفه هست...
شماهم پسر گلت ببوس
مرجان مامان اران
15 تیر 92 11:53
ای جانم عکساشو ببین چه خوردنیههههههههههههههههههههههههه


مرسی مرجان عزیز ...
مامان مهدیس و ملیسا
16 تیر 92 11:41
من بهت رای دادم عزیزممممم[ماچماچ]


مرسی عزیزمــــــــــــــی]
zizi
16 تیر 92 12:43
سلام خیلی وبلاگ جالبی دارید وخیلی هم وقت و حوصله

امیدوارم هم شما و هم اقا متین در تمام مراحل زندگیتون موفق باشید




سلام عزیزم خیلی ممنون از شما به خاطر حضورتون

من هم واسه شما آرزوی موفقیت میکنم

ولی ایکاش آدرس وبلاگت گذاشته بودی بازم ممنون


مامان سانلی
16 تیر 92 16:22
خصوصی دارین عزیزم
مامان بردیا
16 تیر 92 18:47
مامان سید عرشیا
16 تیر 92 21:11
من به متین جون رای دادم. انشاله که رای بیاره گفتم که خبر بدم اطلاع داشته باشی.
مامان کیان کوچولو
17 تیر 92 0:18
عزیزم چه با اشتها ماست میخوری ... مامانی بیوفا شدی خیلی وقته که به ما سر نمیزنی ..
سودابه
17 تیر 92 14:09
سلام.رای دادم متین شکمو.من عاشق هر چه متینم به عشق میوه دلم نوه گلم محمد متین
سودابه
17 تیر 92 14:13
چراما پیوندتون نیستیم؟ من تبادل لینک کنیم؟
اسماء ஜ مامانه فسقل ஜ
17 تیر 92 15:00
خوشحال میشیم به ساینا جونم رای بدین برای رای دادن به فرشته کوچولو عدد 462 رو به شماره 20008080200 ارسال کنید. خیلی دوووووووووووووستون دارم
صبا خاله ی ایسا
18 تیر 92 13:47
مامان عبدالرحمن واویس
18 تیر 92 17:42
سلام دوست خوبم من توی وبلاگم ختم وبلاگی شروع کردم خوشحال میشم شرکت کنید ازفرداختم اول شروع میشه تا10ماه مبارک اگه خواستین تواین ختم شرکت کنین بیایت جزءموردنظرتونواعلام کنیدتابنامتون ثبتش کنم
ممان سوشیانت
19 تیر 92 1:42
ایول متین هم شرکت کرده
مامان مازیار
24 تیر 92 16:54
سلام .مازیار به متین رای داد به امید برنده شدن پسر گلتون.


سلام خیلــــــــــــــــــــــــــــی ممنونم دوستم