متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

متین من به یاد داشته باش

1392/3/22 15:19
نویسنده : مامان سمانه
497 بازدید
اشتراک گذاری

 

از خـ♥ــدا دیگر هیچ نمیخواهم دیگر هیچ آرزویی ندارم

رویایم را میخواستم که به آن رسیدم دنیا را میخواستم که آن را بدست آوردم

رویایی که همان دنیای من است تویی که همان دنیایی منی ..

متین من تمام وجود من

بریم ادامه مطلب دلنوشته هام هیچ وقت فراموش نکن:

 

 

امروز ٢٠خرداد ٩٢ ساعت 3:32   صبح هست ومن غرق احساساتم ومیخوام با پسرخودم حرف بزنم و میخوام کمی از تجربیات زندگیم واست بگم

  پسر عزیزم ،عشق من ،قلب من هدف من از ساخت این وبلاگ این هست که خاطرات خودم باتو برایت بنویسم ،از زمانی که متولد شدی لحظه به لحظه با هم بودیم،هر جا می رفتم تو را مانند پاره ای از وجودم با خودم می بردم ،تب می کردی تب می کردم،مریض می شدی مریض می شدم،تشنگی و گشنگی تو راحس می کردم،هر کاری که دوست داشتی به بهترین شکل برایت انجام می دادم برایت می نویسم  تمام خاطرات بچگیت رو ثبت کنم و در آینده به عنوان یک هدیه کوچولوبهت تقدیم کنم

 نازدانه ام اینو بدون که اصلا قصد نصحیت ندارم وقتی مامانم اون موقعها میخواست باهام حرف بزنه همیشه فکرمیکردم نصحیتم میکنه وزودی خسته میشدم ولی الان که مادرم میفهمم همه ی حرفاش از نگرانی ودلسوزی بوده واین یعنی دوست داشتن خالصانه  حسی که یک مادر به فرزند خودش داره هیچ چیز و هیچ کسی نمی تونه اونو از بین ببره ومن هم میخوام فقط تجربیاتم بهت بگم شاید بعدا به دردت بخوره ازش استفاده کنی..

 هیچ وقت حسود نباش عزیزم انسان های بی خرد و سطحی نگر فقط چشم به زندگی دیگران دوخته اند از خدا میخواهم وآرزو میکنم که قلب مهربون وبزرگی بهت بده که هیچ وقت دچار همچین حس بدی نشی من همیشه این حس در خودم کشتم و هیچ زمانی هم ندیدم بابا حسادت کنه به کسی یا بدی کسی بخواد وخدا رو شکر نتیجه ش هم دیدیم و خدا همیشه هوامون داشته ومطمئن هستم که در تو هم همچین حسی پرورش پیدا نمیکنه.

نازنینم هیچ وقت دروغ نگو انسان های ضعیف و بی بندو بار اخلاقی رو میارن به دروغ برای فرار از واقعیت و مسولیت پذیری .همیشه راست بگو حتی اگه به نفعت نباشه یک دروغ کوچک به دنبالش دروغ های بزرگتری میاره هیچ وقت از هیچ چیز وهیچ کسی نترس جز خدا

متینم همیشه از اعتماد به نفس بالای برخوردار باش طوری که (نه) گفتن برات سخت نباشه و خجالتی نباش وکم روی نکن  خیلی باشهامت و شجاعت وخیلی راحت جای که به نفعت نیست بگی نه

 هر زمانی که احساس کردی نا امید شدی اینو از من داشته باش  هیچ کس نمیتونه به عقب برگرده و همه چیز را از نو شروع کنه ولی هر کسی میتونه از همین حالا عاقبت خوب و جدیدی را برای خودش رقم بزنه خداوند هیچ تضمین و قولی مبنی بر این که حتما روزهای ما بدون غم بگذره خنده باشه بدون هیچ غصه ای یا خورشید باشه بدون هیچ بارونی، نداده ،ولی یه قول رو به ما داده که اگه استقامت داشته باشیم در مقابل مشکلات، تحمل سختی ها رو برامون آسون میکنه و چراغ راهمون میشه

 نفس من همیشه با یک دید مثبت به زندگیت نگاه کن  حتی موقعهای که فکر میکنی فشار زندگی زیاد شده که خدا کنه هیچ وقت همچین روزی توی زندگیت نداشته باشی ولی این از طبیعت روزگاره طاقت داشته باش برای تحمل شکست و چاره ی ببندی برای یافتن راهی در گرداب اشتباه شکست به این معنی هست که تو دوباره باید تلاش کنی تا به خواسته ت برسی همیشه اشتیاق داشته باش  برای رسیدن به نهایت آرزوهات گذشته دیگه گذشته همیشه در زمان حال زندگی کن

دوست داشتن تمرین کن همیشه مهربون باش و دوست بدار تنفر نفس آدم خراب میکنه پسر من فرشته ناز من باید همیشه مهربون باشه

ارزش آدما رو توی دل وافکارشون پیدا کن نه خاطره شون که همیشه ظاهرو افکار یکی نیست به چشمی اعتماد کن که به جای صورت به سیرت تو می نگرد

عزیز دلم  در طول زندگی، خیلی وقت ها آدم هایی می آیند که از اعتمادمان سوءاستفاده می کنند و این مسئله عمیقاً احساسات ما را جریحه دار می کند پس به راحتی به هرکسی اعتماد نکن همیشه در انتخاب دوست دقت کن واینو همیشه یادت باشه بهترین دوست خانواده خودت هست پدر ومادر خواهر یا برادر کسانی هستن که همیشه دوستت دارن ودلسوزت هستن ومیتونی همیشه بهشون اعتمادکنی

اینای که واست نوشتم مهمترین ها بودن ولی خیلی حرفا باهات دارم دوست دارم یک روز به آرزوی که دارم برسم اون روز دیگه هیچی از خدا نمیخوام هیچی

آرزوم اینه: 

دوست دارم انسان موفق تحصیلکرده و سربلندی واسه من وجامعه باشی و خیلی نسبت به این موضوع خوشبینم چون تو پسر خودمی واسه خوشبخت بودنت وموفق شدنت هرکاری که لازم باشه میکنم عزیزم هر وقت این پست روخوندی حرفام فراموش نکن واست می میرم عشقم دوستت دارم اینو بدون من و بابا همیشه باهات هستیم و می پرستیمت فرشته کوچولو زندگی ما

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

صبا خاله ی ایسا
21 خرداد 92 18:02
چقد زیبا نوشتی دوست عزیزم
عکس اولی خیلی نازه.
ببخشید مه بهت دیر به دیر سر میزنم.اباگوشی نت میام برام خیلی سخته .بوس


ممنونم
خواهش میکنم دوستم لطف داری به من آره میدونم با گوشی سخته ولی مرسی که به یادمی
مامان امیرعطا
22 خرداد 92 1:56
سلام. درد و دل مادرانه... خدا شما و باباشو همیشه برای متین حفظ کته ... کاش میشد بچه هامون بزرگتر هم که میشن بازهم درد و دل های ما مادرارو جدی بگیرن...


سلام عزیزم...ممنونم سایه شما بر سر پسر گلت باشه
آره درست میگی کاش به تجربه هامون و درد و دل مون گوش بدن فکر نکن داریم نصیحت شون میکنیم
سارا مامان آرتین
22 خرداد 92 13:02
چه پسر زیبایی ....
چه مامان دلسوز و مهربونی
حرفهات زیبا و دلنشین بود ایشالا که متین همونجوری که تو دوست داری بار میاد و بزرگ میشه و آینده خوبی خواهد داشت


چشمات زیبا میبینه...
بازم لطف داری
ممنونم که از دلنوشته هام خوشت اومده
ایشالا واسه آرتین جون هم بهترین آرزوها رو دارم
مائده(ني ني بوس)
22 خرداد 92 13:04
ايشالا كه خداي مهربون هميشه متين جون رو برات حفظ كنه و در كنار هم تا ابد سلامت باشين


ممنون مائده جون خدا ساریناعزیز هم واسه شما حفظ کنه ممنونم از دعای زیبات منم همچین آرزوی برای شما دارم ...
بهاره مامان ونداد
22 خرداد 92 16:17
امیدوارم همه لحظه های زندگیتون پر از خوشبختی باشه


مرسی بهاره جون همینطور برای شما ونداد گلی ببوس
متینه
22 خرداد 92 21:05
سلام......خدا حفظش کنه چقدر نازه


سلام ... ممنونم لطف داری
مامان بنیتا
23 خرداد 92 1:41
خیلی زیبا نوشتی دوستم..معلومه که متین جون با وجود همچین مادر دلسوزی یک فرد موفق و نمونه خواهد شد


لطف داری امیدوارم که همینطورشه ...
مرسی دوست گلم بنیتا جون ببوس
مامان آینده یه فسقلی
23 خرداد 92 22:21
آخخخخخخخخخخخی

عزیزم

چه مادرانه

چه صادقانه

چه شیرین

ایشالا متین جون اینا رو بخونه و با جون و دل اجراش کنه

دروغ نگفتن و اعتماد بنفس بالا داشتن و...

زیبا بود سمانه جان


ممنونم دوستم که همه روخوندی واسشون نظر گذاشتی آره حسم به متین بانوشته هام منتقل کردم منم امیدوارم که در آینده به دردش بخوره ...
مرسی
FARIBA
24 خرداد 92 2:03
متین جون امیدوارم آینده ای روشن داشته باشی و به تمام خواسته های مامانت حتی بیشتر برسی .این رو هم بدون که مامان این متن رو با تموم وجودش برات نوشته و از ذره ذره احساسش برات مایه گذاشته.قدر مادرتو بدون.

سمانه جونم واقعا زیبا و تاثیر گذار نوشتی.دوستت دارم دوست خوبم







ممنونم فریباجون دوسی خوبم امیدوارم که همینطور بشه اره خیلی متین دوس داره خیــــــــــلیممنونم که وقت گذاشتی وهمه پست رو بادقت خوندی .منم دوستت دارم دوسی خودم
پرهام ومامانش
24 خرداد 92 11:20



مامان بردیا
25 خرداد 92 18:15
چقدر زیبا


مرسی
مامان پارسا
26 خرداد 92 3:25
سلام سمانه جون من همچنان منتظر کلیپ رقص متین هستم پس چی شد ؟


سلام عزیزم مرسی که هنوز یادت مونده چشم هنوز وقت نکردم ولی حتما حتما تا چند روز دیگه میذارم ...
رها
22 آبان 92 14:16
من دفعه اولی که میام اینجا ایشالا خدانگهشون داره متین جان رو برای شما عشق منم اسمشون متین اول راهیم دعا کنین بهم برسیم ایشالا همیشه خوشبخت باشین