متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

ایران لـند

1392/4/23 19:14
نویسنده : مامان سمانه
801 بازدید
اشتراک گذاری

جان منی و جان تو را دوست دارم

شادابی چشمان تو را دوست دارم

 دنیای من در دست های کوچک توست

دنیای تو، دست های تو را دوست دارم

 

 

متین من

از تمام این دنیا، چشم های تو مرا کفایت می کند. دوستت دارم
مهربانم

 جمعه ٢١/٤ /٩٢ من وتو بابا امین ومحمد برای بار دوم رفتیم ایران لند سری اول که رفتیم روز مرد بود من دوربین نبرده بودم با دوربین خاله مریم چندتا عکس ازت گرفتم

ولی این سری که رفتیم محمد دایی هم باهامون اومد و کلی سوار وسایل بازی شدین خیلی خوش گذشت حدود ٢ ساعتی ایران لند بودیم واسه اینکه تو محمد بازی کنین و تقریبا تمام وسایلی که مناسب سن تو بود سوار شدی

بعد رفتیم هایپر استار خرید کردیم و غدا گرفتیم خوردیم

وقتی هم خواستیم از مجتمع خلیج فارس بیایم بیرون سوار یک قطار شدیم که  دم در خروجی بود دور مجتمع مارو برد گردوند و شما دوس داشتین توی قطار آهنگ هم گذاشته بودن که تو واسمون کلی رقصیدی

 

 

بابا امین اول تو رو گذاشت توی  این چرخ فروشگاه  محمد هم گفت منم باید مثل متین توی چرخ باشم دوتا بادکنک هم واستون خریدم زرد مال تو بود آبی هم مال محمد ولی تو هر دوتاش برداشتی آخر کار هم آبی رو زدی ترکوندی

 

اول فرمان این قایق بازی دست محمد بود ولی تو سریع فرمان از محمد گرفتی

 

 

وقتی این فوارها رو دیدی از اونجای که عاشق آب هستی سریع دویدی سمتشون یک دختر بچه هم اومد بود که تو اشاره میکردی به آب میگفتی این آبا (یعنی این آب هست)

 پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/

(تقديم به آسمون قلبــــــــم)

متینم

دلم را که مرور می کنم تمام آن از آن توست...

موسیقی چشمانت زیباترین ملودی ها را در گوشم زمزمه می کند

و ساده ترین واژه هایم بر وزن موج نگاهت شعر می شود

زیباترین ترانه های عاشقانه در برابر مهربانی لبخندت صف می کشند

عزیزترینم...با تمام وجودم می پرستمت, زندگی من . . .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان آوا
23 تیر 92 21:15



حدیث مامان پرهام
24 تیر 92 1:08
عزییییییزم رفتی گردش و تفریج حتما کلی هم بهت خوش گذشته .......همیشه لبت خندون و دلت شاد باشه داداشی


مرسی عزیزم
داداشی خودمی
مامان بنيتا
24 تیر 92 11:27
عزيزم هميشه به گردش و تفريح اي بلاي خاله بادكنك دوستتم گرفتي
سولماز مامان آتوسا وتارا
24 تیر 92 15:43
سلام ماماني خسته نباشيد چه وب قشنگي داريد
اگر دوست داشتيد به ما هم سر بزنيد
اگر مايل به تبادل لينك هستيد به من خبر بدهيد


سلام ممن.ن عزیزم من با کمال میل لینک تون کردم
مامان امیرعطا
24 تیر 92 16:58
سلام عزیز خاله .ایشالله که همیشه بری گردش و همش بهت خوش بگذره . ای جونم. خوش بحال بچه ها که دنیاشون پر از سادگی و صمیمیته.
صبا خاله ی ایسا
24 تیر 92 19:06
عزیزم همیشه به گردش دوست دارم همیشه خوشحال ببینمت
هلیا دخمل خوشگل
24 تیر 92 19:22
عزیییییییییییزم خوش گذشت بهت امیدوارم همیشه شاد باشی
متین
25 تیر 92 4:09
یاد سهراب بخیر… آنکه تا لحظه خاموشی گفت.. تو مرا یاد کنی یا نکنی.. من به یادت هستم…
لیلا مامان الهه و الناز
25 تیر 92 9:26
سلام
من پیامک رو فرستادم. انشاا... که آقامتین برنده بشه.


خیلییییییییییییی ممنون
سارا مامان آرتین
25 تیر 92 15:14
دوس جونم عکسها فوق العاده است خوب یه عکس هم از خودت میذاشتی دلمون اب شدهیشه به گردش و تفریح
رضوان مامان رادین
29 تیر 92 19:02
حسابی به متین جون خوش گذشته ها
مامان سید عرشیا
8 مرداد 92 15:43
عزیزم انشالله همیشه شاد باشین. آقا متین هم برای خودش مردی شده.
مامان پارسا
8 مرداد 92 19:23
همیشه خوش بگذره عزیزم
مامان متین
27 آذر 92 20:28
سلام منم مامان متینم خانومی.متین خوگشلی داری.پارسال شیراز بودیم خیلی دوست داشتنیه جامون رو خالی کنین.مخصوصا اگه زیتون رفتی دوس داشتی تبادل لینک کنیم باهم دوست شیم عشیشم
مامان سمانه
پاسخ
سلام خیلی خوشبختم . ممنون چشم حتما بازم بیاین شیراز چرا که نه حتما لینک تون میکنم