متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

وبلاگ متین من یکساله شد

1392/10/5 2:27
نویسنده : مامان سمانه
194 بازدید
اشتراک گذاری

متین من

مهتاب قلبم

امروز یکساله شد وبلاگت هورااااااااا

تقدیم به توبهترینم
برای تومینویسم عشقم

ازعمق احساسم...!

روزها یکی پس از دیگری اومدن و رفتن ودفتر عمر ما رو ورق زدن ومن توی این دفتر خاطرات الکترونیکی کلی خاطره دارم خاطرات فراموش نشدنی هر كلمه و هر لحظه از تو نوشتم

ازتو به فرداها رسیدم خوشبختی رو درکنار تو بر روی صفحه دفترعشق کشیدم

می نویسم همه ی با تو بودن ها را ... از تو می نویسم که بودنت برایم آرامش خاطر هست

 وبلاگت دوس دارم چون میتونم از احساساتم نسبت به تو بگم از حس ناب مادر بودن که من برای تو که وجودمی کنار گذاشته م و تمام نوشته هام سرشار از عشق و حس مادرانه هست متین تو به من عشق دادی نفس دادی وقتی تو مال منی من از همه کس بی نیازترم

وحالا که برمیگردم ومطالب قبلی وبلاگت میخونم مروری میکنم به خاطراتت هنوز برام تازگی داره ولذت می برم از خوندن شون دوس دارم تا جای که توانایی وشرایطش داشته باشم بنویسم از تو از خاطرات با تو بودن  وقتی میام توی نت پست های قبلی ت رو میخونم انگار یک نیروی عجیبی آرومم میکنه نوشته های که همه از جنس تو هست متین من

وارزشمند تر از این دیگه وجودنداره

همین برایم زیباست دنیا رو بی خیال تمام زیبایی ها در وجود تو پیداست

92/10/5

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

fariba
5 دی 92 2:55
مبارک باشه یک ساله شدن وبلاگت متین قشنگم... ایشالا مامانی هر روز از اتفاقات خوب و خوشی ک برات میافته برامون بنویسه
مامان سمانه
پاسخ
مرسی دوست خوبم منم برای تو وگل پسرت بهترین ها رو آرزو میکنم
مهسا مامان نورا
6 دی 92 18:25
مبارک مبارک 1 سالگی وبت مبارک پسر خوشمل
مامان سمانه
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان ایمان
7 دی 92 2:50
تبریک میگم عزیزممممممممم انشالله که شادو موفق باشیددددد متین جونو ببوسسسس
مامان امیرعطا
7 دی 92 19:34
سلام. به به مبارک باشه 1 ساله وبلاگ گل پسری. 10تا برای متین جون.