متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

ای کودک ...

1393/7/15 16:10
نویسنده : مامان سمانه
219 بازدید
اشتراک گذاری

ای کودک ...

کفشهایم رو مپوش ؛تلاش تو برای بزرگ شدنت غمگینم می کند ...

کودک بمان ؛کوچک بمان ...

من در بزرگ شدنم دردهایی دیدم که کوچک کرد؛

بزرگ شدنم را ...

ولی من بر این باورم..همین دردهاست که ما را بزرگ میکند...
پس لبخند بزن ووو بگو بزرگ شدممممممم

مرد کوچک من به آینده ت امیدوارم محبت

عمر آدم خیلی زود میگذره

خیلی زودتر از این که فکرشو بکنیم

 

عزیزم راحت باش و از زندگی ات لذت ببر

پسندها (3)

نظرات (4)

فاطمه
15 مهر 93 17:09
خیلی متن قشنگی بود لاااااااااییییییییییک
مامان کیان
15 مهر 93 17:52
وب خیلی قشنگی داری گلم۰قاب وبلاگتو خودت طراحی کرذی یاسفارش دادی !
مامانِ بهار
16 مهر 93 1:09
روز جهانی کودک برتو کودک ناز مبارک . __۰♥۰♥_____♥۰♥۰,*-:¦:-* _۰♥۰۰۰۰♥___♥۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ۰♥۰۰۰۰۰۰۰♥۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ___۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _____۰♥۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _______۰♥۰,*-:¦:-* _____۰,*-:¦:-*
مامان مرمر
17 مهر 93 10:47
ولی گاهی بزرگ شدن هم بد نیست مهم خوب بزرگ شدن ودرست تربیت شدنه ایشالا آقا متین در آینده به مدارج عالی برسه و موفقیتهاش دلتون رو شاد کنه وبهش افتخار کنید