متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

روز جهانی کودک مبارک

1393/7/16 22:48
نویسنده : مامان سمانه
347 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز جهانی کودک بود .پسرم روزت مبارک .

امروز به خودم قول دادم تا اونجا که در توان دارم بگذارم کودکی کنی .

کودکی یعنی شادی یعنی بازی کودکی  یعنی :تفریح و شیطنت های گاه بیجا.کودکی معنی  خنده هایی است که صدایش سقف آسمان را بشکافه .کودکی یعنی فارغ بودن و فارغ زیستن از گناه و سختی .کودکی یعنی تجربه های پاک و ناب دوستی های ساده .کودکی یعنی آموختن . آموختن اون چیزهایی که شاید بعد ها هرگز فرصتش را در بزرگسالی پیدا نکنی .کودکی یعنی امنیت .

کودکی یعنی عشق به دنیا دیدن فقط زیبایی ها گذشت مهربانی و توجه از طرف دیگران .

خلاصه کودکی یعنی آرامش.

امروز با خودم عهد کردم تا در توان دارم بهت اجازه بدهم کودکی کنی .تا بزرگ شدنت همراه با درد و رنج نباشه .

 دلم می خواهد تو دنیای امن زندگی کنی .

دوست دارم از کودکی تصویر روشن شفاف و رنگی داشته باشی

دوستت دارم کودکم .روزت مبارک .

 دوران کودکی چیزی است متفاوت از دنیای بزرگترها پر از لحظه های ناب شاد زیستن .

امیدوارم روزهای کودکی خوبی روکنار  من وپدرت تجربه کنی ودنیای شادی رو بتونیم برات بسازیم.

امروز روز جهانی کودک 93/7/16 چهارشنبه رفتیم با خاله مریم وخاله نجمه وبچه ها بابا امین مجتمع زیتون بازی کردین بهتون خوش گذشت

 

دنیای کودکانه، صمیمی ترین دنیایی است که هر لحظه بارها آرزو می کنیم تا کاش می شد یک بار دیگر به این دنیای کودکانه قدم بگذاریم

کاش دنیا به زیبایی روزهای کودکی می شد

کاش دنیا سراسر کودکانه می شد و ما کودک

 

اگر کودک نبود ، نه پدر معنا داشت ، نه هیچ مادری بهشتی می شد .

روز کودک مبارک . . .

خدايا خداوندا تمام زندگيم را فداي يك خنده اش مي كنم هميشه به شادي و تندرستي لبش خندان و دلش شاد باشد، آمين

دوستت دارم پسرم

پسندها (2)

نظرات (7)

مامان مرمر
17 مهر 93 10:52
روزت مبارک کوچولوی دوست داشتنی
HAJAR
17 مهر 93 19:32
متین جونم روزت مبارک جیگر. دلم خیلی برات تنگ شده .دوست دارم
مامان سمانه
پاسخ
مرسی گلم
بابا و مامان
18 مهر 93 8:02
روزت مبارک عزیز دلم همیشه سالم و سلامت زیر سایه پدر و مادر مهربانت عزیزم
مامان فهیمه
19 مهر 93 3:18
متین جونم روزت مبارک البته من یه کم تنبل بودم الان اومدم و تبریک گفتم ببخشید
دختربهاری
19 مهر 93 15:17
روزت مبارک عزیزم البته با تاخیر زیاااااد
مامان الهام
19 مهر 93 15:45
عزیزم روزت مبارک چه وب زیبایی دارین و چه پسر نازی خدا حفظش کنه ممنونم که به وب ما سر زدین با افتخار لینکتون کردم
غزاله
19 مهر 93 23:41
سلام.خوبین؟؟ من واسه تولد عشقم همسرم یه وب ساختم.میخوام تا تولدش 1369 تا تبریک جمع کنم براش.میشه شما هم بیاین و چندتا تبریک برامون بذارین؟؟ ممنونم