متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

عید قربان مبارک

1393/7/13 13:12
نویسنده : مامان سمانه
255 بازدید
اشتراک گذاری

متین عزیزم

مرد کوچک من

عیدت مبارک مامان جونم امیدوارم همیشه غمهات قربانی شادیهای هات گردد

همزمان با عید قربان دلت را قربانی محبت ،عشق ،صمیمیت و مهربانی کن

امروز بابا حاجی قربانی داد خونه بابا حاجی دورهم جمع بودیم شما بچه ها کلی بازی کردید

آناهیتا و بنیتا عزیز

متینم الهی هر جا که باشی خدا باشه پناه تو

.*’””*.*”‘”*.

*.     Eydetun

“*.      Mobarak

“*.*”

دوستت دارم، دوستت دارم ،دوستت دارم

93/7/13

پسندها (2)

نظرات (1)

دختربهاری
14 مهر 93 16:37
وای متین جون ماشالا چه قدر شما نترسی منو بکشین نمیرم کنار بع بعی بایستم افرین گل پسری