متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

چهارمین بهار زمینیت مبارک

1394/1/6 15:58
نویسنده : مامان سمانه
387 بازدید
اشتراک گذاری

لحظه تحویل سال 1394 هجری شمسی به ساعت رسمی ایران
ساعت 2 و 15 دقیقه و 10 ثانیه روز شنبه 1 فروردین 1394 هجری شمسی
مطابق 30 جمادی‌الاولی 1436 هجری قمری و 21 مارس 2015 میلادی

 

 

 

خدایا ؛

دل همه ما رو هم مثل بهار سبز کن ،

متینم

الهی هزار سال با سلامتی خنده روی لبانت باشه ،

الهی نفسهات گرم باشه ،

الهی سفره دلت پر از امید باشه ،

الهی هر روزت بهتر و شادتر از دیروزت باشه

 

متین من سال جدید رو  تبریک می گم . یک سال بزرگتر می شی و به امید خدا شاهد بالیدن و خرامیدن ت خواهیم بود.  انشاله در سایه الطاف خداوندی خداوند مهربان سلاااامت و شاد باشی

برایت دنیا دنیا شادی و خوشبختی آرزو دارم.

تو شایسته ی بهترینهایی

زلال ترین شبنم شادی را همیشه بر لبانت آرزو دارم

نه برای امروزت ، بلکه برای فردای هر روزت . . .

عیدت مبارک

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان امیر عطا
9 فروردین 94 2:27
سلام....سال نو مبارک.. امیدوارم که سال خیلی خوبی پیش رو داشته باشین.
مامان فهیمه
12 فروردین 94 20:51
عزیزم عیدت مبارک.آفرین چه هفت سین خوشکلی.انشالا همیشه شاد باشی