متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

اول مهر

1394/7/5 20:19
نویسنده : مامان سمانه
290 بازدید
اشتراک گذاری

بازآمد بوی ماه مدرسه

نمی دونی چقدر دلم داره لحظه شماری می کنه واسه رسیدن به اون روزایی که تو بخوای قدم به مدرسه بذاری.

امشب حساب کردم ,وقتی مجری شبکه داشت از حال وهوای اولی ها می گفت: فقط 3سال دیگه مونده .

باورت میشه. گذشت روزها

چه دورانی داشتیم من وتو

وهنوزهم داریم.

کم خوابیهای من ,بی خوابی های تو

گریه های شبونه تو , خنده های هر روزه من از به ثمر رسیدن تو

هرچی که بود سخت ,گاهی تلخ اما شیرین هم بود.

با تونشستم ,خندیدم, گریه کردم, راه افتادم, حرف زدم

وبالا خره

قدم گذاشتی به سن لجبازیها ,من من کردنا واحساس قدرت کردنها

نه تنها لباس خودت رو خودت انتخاب می کنی , مدیر برنامه های مامانم شدی.چی بپوشم ,کجا برم , اصلا نریم, چرا بریم

پسرکم

بازهم بزرگ شو.

دلم پرمیزنه برای رسیدنت به اوج

واما امروز اولین روز رفتنت به مهدعمو پورنگ است شیفت عصر از ساعت ۱ تا ۴ ونیم در مهدهستی و خیلی راضی بنظر میای

روز اول اینبار قبل از جداشدنمون وقتی سرکلاس روی صندلی نشستی ,ازت خداحافظی کردم ودست تکون دادم. شماهم با خوشحالی گفتی برو .خداحافظ.

از نشستن روی صندلی راضی بودی. خیلی زود ارتباط برقرارکردی با خاله سحر و بچه های کلاس

خوشحالم خوشحالتر ازهمیشه

ورود به مهد باموفقیت انجام شد.

فداي چشماي قشنگت فداي دل مهربونت، پسرم مثل كوه پشتتم به من تكيه كن قول ميدم تا زنده ام دستاتو رها نمي كنم حتي وقتي به من نيازي نداري باز هم من با اون دستها دعات مي كنم و از خدا ميخوام بهترين و قشنگ ترين سرنوشت رو برات رقم بزنه، الهي من فداي قلب مهربونت،  مادر به فداي تو.

 

خدايا تنها خواسته ام از تو سلامتي پسرم و عاقبت بخيري اش است خدايا عمر طولاني و باعزت به پسرم ببخش و به او شهامت و شجاعت بده و بهش اين توان رو بده كه دست ضعيفترها رو بگيره و تكيه گاهشون باشه، خداوندا جوانمردي اش  مثال زدني باشه و من از زبان مردم هيچ چيز جز خدا پدر و مادرت رو بيامرزه براي پسرم نشنوم، خدايا شكرت شكرت شكرت اگر هر روز به درگاهت سجده كنم و ساعتها شكرت رو بر لب بيارم باز هم ميدونم در مقابل فرشته اي كه به من بخشيدي خيلي اندكه. خداوندا مواظب تنها فرزندم باش خداوندا به تو مي سپارمش.

دوستت دارم. 

پاییزت هزار رنگ پسرم.

خـــــــــــدایا از اینکه هوامونو داری ممنون. خیلی بهت بدهکارم.

موفق باشی پسر سه ساله وده ماهه ی من!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)