متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

جشن تولد 4 سالگی در مهد

1394/10/4 20:55
نویسنده : مامان سمانه
244 بازدید
اشتراک گذاری

باتاخیر اومدم پست تولد ۴ سالگی پسرم بذارم

پسر گلم

عزیزدردونه مامان

چهار سال گذشت.

چهار سال با کلی تجربه های جدید. از خندیدن و نشستن و بلندشدن تاشناخت یک به یک اعضای بدنتو , دندان درآوردن و......

 ورود به دنیای تازه تر وشروع یک ماموریت جدیدرو.

اینکه سر یه قرار همیشگی ,یه ساعت به یاد موندنی , چی بین تو وخدای توگذشت تا رسیدی به دنیا.

این همه تحولات درتو مبارک.

عزیزکم , ازت پرسیدم دوست داری جشن تولدت چه شکلی باشه, یا به اصطلاح چه تمی باشه ؟

گفتی باب اسفنجی ودر نهایت تم باب اسفنجی وپاتریک انتخاب کردم

روز تولدت 9/9 روز دوشنبه  یک کیک باب اسفنجی گرفتم اوردم به مهدکودک تا با دوستات جشن بگیری

اونهمه شور وهیجان کودکی رو تا بحال یه جا اینجور ندیده بودم.

وارد کلاست که شدم. همه چی مرتب بود. مربی دوست داشتنیت تمام میز رو آماده کرده بود.

بچه ها بهمون خوش آمد گفتن. 

همه جا پربود از انرژی مثبت کودکی .

میشد باهمه وجود شاد ی رو حس کرد.

دیگه خیلی چیزارو میفهمی . تولد رو حالا حس می کنی.

متین در کنار دوستانش خیلی حس خوبی داشت .

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان فهیمه
11 دی 94 3:24
خوشحالم که بهت خوش گذشته آقا متین چهار ساله