متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

عکسهای یک سالگی متین من

1392/1/28 1:22
نویسنده : مامان سمانه
574 بازدید
اشتراک گذاری

 

فرزندم...

4 فصل رو پشت سر گذاشتی و حضورت برای ما زمان رو انقدر کوتاه کرده که باور نمیکنیم 1 سال گذشت ....

پسرم بدان هر چه زمان میگذرد برایمان دوست داشتنی تر میشوی ...

 

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 

 

بقیه درادامه مطلب :تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 

 تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

١١ ماهگی متین

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 

قربون چشمای نازت برم مامان

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 

 

 تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

متین در ١١ ماهگی تازه ازخواب ظهرش بیدارشده

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

راسستی مامانی میشه کمی کمتر این موهای منو بکشی مامانی گناه داره ها دردش میاد!!گریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

هدی مامان مه نیا
8 دی 91 2:47
سلام متین جان خوبی خاله منم لینکتون کردم


مرسی خاله جون منم لینکت کردما ببین
مهسا مامان نورا
8 دی 91 2:47
الهی دورت بگردم چقده ماشاا... هزار ماشاا... نازی
واسش اسفند دود کن اگه امکان داره دوست ذارم اسمتون رو بهم بگید مامان متین جون در ضمن خاله اش بچه ام میگه بگو دخترم


ممنون خاله چشم مامان برام اسفند دود میکنه اسم مامانم هم سمانه هست نورا دوست من ببخشید من فکرکردم اول پسری وای ببخشیدا
مهسا مامان نورا
8 دی 91 3:04
ای جانم شیرزای هستید نه بابا بچه استان خودمونید بابا بیشترذوق زده شدم الان که دیدم من خودمم بچه جهرمم شوهرم انزلیچی هست . قسمت زندگیمونم بندر عباس


اره شیرازی هستیم پس خوشبختم از سه جاهای مختلف جهرم انزلی بندرعباس خیلی جالبه همشهری خوبم
مامان سوشیانت
8 دی 91 4:18
سلام عزیزم مرسی از لطفت من شمارو لینک کردم تا بیشتربهم سر بزنیم


باکمال افتخار لطف کردین منم دوست دارم با شما بیشتراشنا بشم مرسی
آرام
8 دی 91 19:09
سلام دوستم لینک شدی پسر خوشگلی دارین ماشالا


مرسی آرام جان منم شمارولینک کردم دوست خوبم
باران قلنبه
9 دی 91 11:30
سلام سمانه جون ساعت 11/40 دقیقه اومدم افلاین بودی یعنی اول انلاین بودی ولی بعد قطع شد خلاصه دوستم من میرم ناهار مهمونی فکر کنم عصری ساعت 4/5 یا 5 برمیگردم
دوستتون دارم متین خوشگلمو ببوس


سلام آره نرگس جون متین بهونه گرفت مجبورشدم زود برم شرمنده گلم باران خاله هم شما ببوس