متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

دوستت دارم

1392/1/28 3:01
نویسنده : مامان سمانه
509 بازدید
اشتراک گذاری

 

متین من

اي همه لحظه هاي من از تو پر ،از تو شاد، از تو اميدوار...

هيچ نعمتي بزرگتر از تو بر من نازل  نشده است...

هيچ شادي اي بي حضور تو كامل نيست ...

خدايا سپاس كه تكه اي از وجودت را به من بخشيدي، كمكم كن تا شايسته امانتت باشم
  متین جان ، عزيزم يكروز ميان اين نوشته هاي بي آغاز و بي پايان من ،گم مي شوي ميدانم ...و ميخواهي كسي را جستجو كني كه مادر توست

آن روزها شك نكن كه همه چيز مني ،شك نكن كه لبخندت هميشه بهترين بهانه من است براي بودن و خانه بي تو چقدر عميقا سوت و كور است .

دلبندم دوستت دارم

حضورت شفاف ترين تجريه زندگي من بوده ممنونم كه مرا از اين تجريه لبريز كردي...............

 

مروری بر عکسها:

 

عکس پای متین من در 15 روزگی1966چه کوچولوبودن فدای پاهات بشم من

دوست داشتم ازهمه مدل های خوابش بذارم هروقت متین میخوابید مدل های خوابش خیلی دوست داشتم که چندتاشو الان میذارمNightf

25 روزگی متین

این عکساهم اوایل زردی متین هست روی دستش جای که خون گرفتن هست بمیرم من اون روزنرفتم بابا امین باخاله مریم رفتن من نمیتونستم ببینم که ازپسرم خون بگیرن فدات شم مامان1975

اینجا برای پسرم داشتم قصه میگفتم اولین کتاب قصه متین

حسنی  یه گربه داشت نازنازی بود/همش به فکربازی بود

اینجا 38 روزه ام بوده به خاطربوس اطرافیانم چانه ام دونه ریخته بود حساسیت داشتم به بووووس1986

از اونجایی که میدونین من اصلا پستونک نمیخوردم مامانم به زور اونو گذاشته تو دهنم تا عکس العملم ببینه اینجا یک ماه و 15 روزه بودی

تو این عکس هم دارم نازمی کنم کم کم میخوام بزنم زیرگریه قربون گریه هات برم که خیلی بلند نبودن حالت جیغ هم نداشتن خیلی کم گریه میکردی متینم

این عکسا هم مربوط به دوماه تا سه ماهگی متین میشهپیروزی

درحال گریه کردنگریه

داری انگشتات رو میخوری وقتی گرسنه میشدی باخوردن انگشتات سروصدای راه می انداختی1964

تو این عکس هم داری نگاه آویز موزیکال بالای تخت ات رونگاه میکنی که هروقت اونوروشن میکردم هم آروم میشدی هم محوتماشاش وخیلی دست وپات واسه آویز تکون میدادی فک کنم میخواستی بگیری آویز رو1943

تواین عکس هم ازحمام دراومدی خوابت میاد داری چشمات می مالی تامن شیرت میدادم راحت بعدازحمام ساعتها میخوابیدیبغل

 

این عکس هم مربوط به 6 ماهگی متین هست هرکاری میکردیم دستاشو تاته میکرد تو دهنش مخصوصا انگشت شصت اش  لبخند

اینم پاهای متین کوچولو در 7 ماهگی1960

تواین عکس هم اصلا حوصله عکس گرفتن نداشت متین من2015

این پست رو درساعت ٣:00دقیقه بامداد تموم میکنم2090

 بایدبرم لالا چون توفردا بیدارمیشی باید تن اینو داشته باشم که دنبالت باشم تاشمابه شیطنت هات ادامه بدی       بای بای فدای تو

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان ایدین
28 فروردین 92 17:14
سلام عزیزم خیلی عکسای نازی بودن خدا حفظش کنهما هم مشتاق دیداریم من از بندر عباس هستم خیلی از شما دور نیستم تشریف بیارین خوشحال میشیم از نزدیک ببینیمتونعکسای دریای آیدین ندیده بودین مگه؟
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
28 فروردین 92 17:31
الهی ... چه بامزه ... خدا حفظش کنه گل پسری تو
مامان ایسا
28 فروردین 92 20:30
سلااااااااااااااااااااااااااام به گل پسرمون و مامانیش وویی خاله چقد نااااازی تربچه ی خوشمزه رااااستی قالب نو مبارک خییییییییییییییییییییییییلی زیباس
خاله نرگس
28 فروردین 92 23:39
وای خدا چه خوشگلی بوده از اول. خیل یماهی شما. بگردم که به بوس حساسیت داشتی ولی الان که دیگه نداری پس یه عالمه
رضوان مامان رادین
29 فروردین 92 13:19
عکسها عالیییییییییییییییییییی بود
پرهام ومامانش
30 فروردین 92 10:19
خوشگل بود خوشگلتر شده خدا برات حفظش کنه عکس پستونکش خیلی نازه


پستونک که مک نمیزد اینو به زورگذاشتم توی دهنش عکس انداختم
مهسا مامان کیارش
30 فروردین 92 12:50
عکسا خیلی خوشگل بودن عزیزم کلی کیف کردم
مامان الیناجونی
30 فروردین 92 14:23
خیلی زیبا بود عالی دست گل مامانی درد نکنه روز به روز نازترررررررررررررر راستی چه قالب و موزیک جالبی عالی بود


ممنونم گلم ولی اهنگ وبلاگ رو ازموقعی که وبلاگ متین راه اندازی کردم همین بوده ولی دوسه روزه که قالب وبلاگشو عوض کردم مرسی از لطفت
مامان ستیانفس
30 فروردین 92 23:14
عزیزم قالب جدید مبارکه،خیلی قشنگه چه نی نی نازی بودی خاله جون
مامان هستی
31 فروردین 92 0:16
وای خدای من چقدر نازی تو فسقلی
مامان بنيتا
31 فروردین 92 16:35
عكسا خيلي قشنگ بود
مائده(ني ني بوس)
31 فروردین 92 17:28
چقدر زود ميگذره.خاله قربونت بره