متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

روزت مبارک مامان جونم

1392/2/11 12:31
نویسنده : مامان سمانه
195 بازدید
اشتراک گذاری

 

مادر؛

روسری ات را بردار تا ببینم، بر شبِ موهایت؛

چند زمستان برف نشسته است؛

تا من به بهار رسیده ام ...!

 

جوانی‌هایت را

 

 با بچگی‌هایم پیر کردم ..........

 

مرا به موی سپیدت ببخش مادر!!!

 

سرم را نه ظلم می تواند خم کند ،
نه مرگ ،
نه ترس ،
سرم فقط برای بوسیدن دست های تو خم می شود مادرم ؛

محبت

متین جانم

بخاطر حضورت درکنار من

بخاطر حس مادرانه ای که تو به من بخشیدی

بخاطر روح لطیف وپاکت

بخاطرلبخند زیبای تو

بخاطر آفرینش تمام لحظه های شیرین وناب زندگیم

                                                                                             سپاسگذارم

ممنونم که اجازه دادی مادر توباشم

ممنونم که اجازه دادی با بوئیدن تو احساس کنم توی بهشتم

ممنونم که شدی همه ی زندگی من

                                                                                             دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان آوينا
11 اردیبهشت 92 12:40
دوست عزيزم روزت مبارك
مامام دوقلوها (حسین-حسام)
11 اردیبهشت 92 12:56
سلام عزیز دلم خوبی مامانی چه متن زیبایی نوشتی روزتون مبارک چه وبلاگ زیبایی دارین میبوسمتون
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
11 اردیبهشت 92 13:11
چقــــــــــــــــــــــــدر قشنگ نوشته بودین خدا حفظشون کنه مادرتون رو روزشون و روزتون مبارک
مهسا مامان نورا
11 اردیبهشت 92 13:25
سمانه جون روزت مبارک
مامان شايان
11 اردیبهشت 92 14:15
در کنار نام پاک فاطمه جانماز عشق را وامیکنم دست حاجت را به عشق فاطمه رو به سوی نور بالا میکنم با قسم بر آبروی حضرتش آرزویت را تمنا میکنم روزت مبارک عزیزم
مامان مهدیار
11 اردیبهشت 92 14:52
خوبان را باید روی چشمان گذاشت****ای خوبترین خوبان روزتان مبارک****
نرگس مامان باران قلنبه
11 اردیبهشت 92 15:10
دوست گلم روزت مبارک
مامانی آرتین
11 اردیبهشت 92 16:41
عزیزم که بهمون سر میزنی لطف داری همیشه روزت مبارک خانمی متین جونو از طرف من ببوس
مائده(ني ني بوس)
11 اردیبهشت 92 18:17
روزت مبارك عزيزم
هیراد و عمه لیلاش
11 اردیبهشت 92 18:59
____█████____█████ ___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██ _██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██ ██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██ ██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██ ██♥◊◊_______◊________◊◊♥██ _██♥◊◊______________◊◊♥██ __██♥◊◊___________◊◊♥██ ____██♥◊◊_______◊◊♥██ ______██♥◊◊__◊◊♥██ ________██♥◊◊ ___________██♥◊◊ _____________██♥◊◊ _______________██◊ مامانی عزیز رورت مبارک
مامان ستیانفس
11 اردیبهشت 92 19:09
زیبا ترین کلمه برلب های بشریت کلمه«مادر» وزیبا ترین آوا، آوای«مادرم» است.این کلمه آکنده از عشق و امید است، کلمه شیرین و مهر انگیز که از اعماق قلب بر می خیزد وزیبائی است.مادر همه چیز ماست مادر آن روح جاودانی است که لبریز از عشق و زیبائی است روزت مبارک بانو
ساراجون
11 اردیبهشت 92 19:38
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام.متین جون ممنون که انقدر پیام دادی.راستی روز مادرمبارک.بوووووووووووووووووووووووووووووس.
مامان آنی
11 اردیبهشت 92 19:54
سمانه جون مامانی ناز ومهربون روزت مبارک
مامان بنیتا
12 اردیبهشت 92 0:17
دوست عزیزم روزت مبارک..امیدوارم سایت همیشه بالای سر پسر گلت باشه
مامان آوا
12 اردیبهشت 92 17:22
سلام عزیزم خوبی متین جون خوب ممنون که به ما سر میزنی .نمیدونم مشکل چی بود بعضی وقت ها هم به سختی وارد وبلاگم می شدم . خانمی روز شما هم مبارک.
سارا مامان آرتین
13 اردیبهشت 92 9:58
خدا همه مامانارو واسه بچه هاشون حفظشون کنه
بهاره مامان ونداد
14 اردیبهشت 92 2:13
دوست خوبم روزت با کلی تاخیر مبارک
مامان امیرحسین
16 اردیبهشت 92 2:10
چه متن قشنگی بود