متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

مادر

1394/1/21 11:54
نویسنده : مامان سمانه
311 بازدید
اشتراک گذاری

این جمله رو جایی خوندم و لذت بردم

حقیقته که مادر بودن

                               تا ابد نگران بودن است

دنیای مادرانه چه سقفی دارد...

اصلا سقف ندارد،فقط اسمان است و بس....!

راست میگن تا مادر نشی قدر مادرت رو نمیدونی

پسرم...گل بهاری من

باور دارم خدای مهربان تو رو بخاطر دعای مادرم به ما هدیه کرد...دوستت دارم مامان

 

 

خدایا سجده شکر مرا پذیرا باش

 

همیشه وقتی زنی رو می دیدم که کودکی در اغوش داره برام  سوال بود که چقدر فرزندشو دوست داره؟؟

بارها این سوال رو از کسایی که برام امکان داشت پرسیده بودم و حتی از مادرم....و جواب همه یکی بود خیلی!!!

اخه برام قابل هضم نبود این خیلی یعنی چقدر....و این عشق ایا تو وجود همه مادرها یکسانه؟؟

به مادرهایی برمیخوردم که کوچولوشون  نقصی داشت یا بنظر زیبا نبود....ولی باز هم همون محبت و همون عشق و همون خیلی....

و زمانی که باردار شدم....تازه فهمیدم مادر بودن یعنی چی....

متینم عزیز دلم...میوه ی وجودم...پادشاه قلبم

وقتی تو بدنیا اومدی.....وقتی بغلت کردم...وقتی بوسیدمت و بوییدمت...وقتی شیره جانم رو میکیدی...چه زیبا مادر بودنم را تکامل بخشیدی...خدارو شکر کردم که زیباترین مخلوقش رو در صحت و سلامت بهم داده.

وقتی تو بدنیا اومدی دیدم به زندگی عوض شد....یه نگاه کاملتر...بک نگاه مادرانه.

رابطه مادر و فرزندی تازه برام معنا پیدا کرد....فهمیدم خیلی یعنی تمام عشق خیلی یعنی با همه ی وجود

بزرگ...عاشق...پرازاحساس

شاید تفاوت تو نوع ابراز باشه اما یقین دارم عشق همه مادرها یکسانه

شکر برای زن بودنم

برای مادر بودنم

برای عشق مادرانه ام...شکر

پسرم

تا دنیا دنیاست......عاشقانه دوستت دارم...حمایتت میکنم...

 

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان امیر عطا
21 فروردین 94 22:10
نازنین مادر روزت مبارک
Mah
22 فروردین 94 16:05
سلام عزیزم. سال نو با تاخیر مبارک... دوستت دارم... هنوز به یادت هستم...
مامان مریم
25 فروردین 94 7:43
سلام عزيزم. روزتون با تاخير مبارك باشه .انشاله سايه شما و پدرش هميشه بالاي سر آقا متين باشد .
مامان الى
17 اردیبهشت 94 21:27
سلام عزیزم مطلب گذاشتم نظر یادت نره