متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

روز پدر و مرد مبارک

1394/2/14 10:39
نویسنده : مامان سمانه
379 بازدید
اشتراک گذاری

پدر

یعنی یه حس

گرم و صمیمانه

 

روزت مبارک همسر مهربونم

محبت

بابای گلم

از جون و خونت برا اسایش و راحتی ما  مایه گذاشتی و خوب میدونم

در مقابل شکست هایی که زندگی بهت تحمیل کرد به خاطر ما مردونه  ایستادگی کردی و نذاشتی اب تو دل ما بچه هات تکون بخوره

غم های بی شمار زندگیت رو  نمیشمارم که قابل شمارش نیست اماممنون که  هرگز اشک به چشمانت نیاوردی

چون خوب میدونستی بغض تو مساوی هست با در هم شکستن ما

دیگه نمی خوام از "ازخود گذشتگیت " بگم که زبونم از وصف اش  ناتوانه

الهی  سایه ات تا من عمر دارم بالای سرم باشه.......بذار این جوری بگم:الهی من پیش مرگ شما بشم و خدا ایشالا اون روزی رو نخواد که من باشم اما جات رو خالی ببینم

اگرنباشی پدر دلم که هیچ دنیا هم تنگ میشه

بابای عزیزتر از جونم دوستت دارم و بهت تا عمر دارم میبالم

الهی قربون اونهمه فداکاری و مهربونیت بشم که دلت قد همه آسمونه.

تو عزیز بزرگوار

تو صبور و  غیرتمند

امروز باهمه شرمندگی سر خم میارم که دستان پینه بسته  ببوسمو بازهم ببوسم و با کلی شرمندگی از خودمو بیفکری هامو اذیتای بچگی و بزرگیم

می گم

دوستت دارم بابایی

 باهمه اینکه شاید کمتر به زبون میارم اما همه زندگیمو مدیون مهربونیاتم

روزت مبارک پدر عزیزم

خـــــ ـــــ ـــــــــ ــــــــــدایا ممنونم....

مــ ـــ ـــ ـــ ـــمـــ ــــ ـــنـــ ـــ‌ ـــونــــ ــــ ـــــم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)