متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

آرایشگاه قبل از رفتن به آتلیه

1392/3/28 17:58
نویسنده : مامان سمانه
821 بازدید
اشتراک گذاری

متین جونم

عشق قشنگم

فردا وقت آتلیه واست گرفتم چون موهات خیلی بلند شده بود  باید حتما میبرمت آرایشگاه زنگ زدم بابا امین گفتم زود خودت برسون تا متین ببرم آرایشگاه

بدون تعیین وقت قبلی راهی شدیم تا ساعت 9 هم آرایشگاه بسته میشد سعی کردیم از زیرگذر بریم ولی خوردیم به ترافیک منم ناراحت گفتم نمیرسیم آخه ساعت 8:30 بود وماهمچنان در ترافیک بلاخره یک ربع مونده به 9 رسیدیم بعد منشی گفت وقت نداریم منم اینطوری شدم وناراحت

شماره تلفنم گذاشتم بردمت شهر بازی که بعد از 40 دقیقه ی که من کاملا نا امید شده بودم ونمیدونستم با این موهات چطوری فردا ببرمت ارایشگاه منشی زنگ زد گفت همین الان بیا یک نفر که نوبت داشته کنسل شده منم

 برای اولین بار باهم رفتیم آرایشگاه تخصصی کودکان قبلا دو بار با بابا امین رفتی آرایشگاه مردانه که خیلی گریه کرده بودی و نمیذاشتی آرایشگر موهات کوتاه کنه دو سه بار هم خودم بردمت آرایشگاه زنانه که اونی که میخواستم نشد از بس که تکون میخوردی نمیذاشتی در زمان نوزادی هم زن دایی موهات کوتاه کرد

تصمیم گرفتم ببرمت آرایشگاه کودکان که خدا رو شکر اصلا نه خودت اذیت شدی نه من بخاطر محیطش بود که میدی همه بچه هستن وپرسنلش هم خیلی باحوصله ومهربون بودند و اصلا بهونه نگرفتی  و گریه نکردی

 

در غوغای زندگی تا سکوت مرگ دوستت دارم ، تاوان آن هر چه باشد ، باشد . . .

ادامه مطلب هم داریما:

این اولین عکسی در آرایشگاه ازت گرفتم قبلا از موذر خیلی میترسیدی ولی امروز فقط قلقلک ت میشد میخندیدی

فدای تو بشم که دست گذاشتی زیر چانه ت واسم  فیگور گرفتیLove  Love Smiley

 

میدونی چطور سرگرمت کردم که زیاد تکون نخوری با این شونه ی که تو دستت هست تموم مدت توی دستت بود توی اون یکی دستت هم نی بادکنک دستته

توی این عکس هم هنوز شونه توی دستت بود بعضی موقعها میزدی توی موهای آرایشگر اونم میگفت فک کنم بعد از اینکه کارم تموم شد باید بشینم متین موهام کوتاه کنه

 و من بلاخره موفق به کوتاهی موی تو شدم وهمه چی الان خوبه و

فردا داریم میریم آتلیه  باهم عکس بندازیم

 
 

دوستت دارم…

از طلوع عشق…

تا..

     غروب سرنوشتLove  Love Smiley

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

FARIBA
27 خرداد 92 2:52
قربونش برم پسرمو مبارکش باشه...دیگه مرد شده میشینه موهاشو کوتاه کنن.دوباره میخوای این وروجک رو ببری اتلیه؟خاله به قربونش بره


خدا نکنه عزیزم ... آره خاله یک مرد کوچک...
آره فردا میریم آتلیه عکس جدید داریم...
قربون خودت...
FARIBA
27 خرداد 92 4:42
دوستون دارم.شب خوش


وای این همه گل وقلب خوشگل مال منه مرسی فریباجونم
منم دوست میدارمت
متین
27 خرداد 92 12:10
سلام
مبارک باشه عزیزم۰ان شاالله عکسای ارایشگاه دامادیت رو ببینیم۰افرین به مامان با حوصله۰


سلام گلم . ممنونم انشالا .
قربان شما
قالب و تقویم کودکانه
27 خرداد 92 13:36
باشه گلم منتظرم

پرهام ومامانش
27 خرداد 92 13:39
مبارککککککککککککککککک باشه منتظر عکسای اتلیهههههههههههههه هستیم


ممنونم ... چشم هر وقت که فایل عکسارو بهم دادن زودی میذارم توی وب مرسی از لطفت برای حضور قشنگت
رضوان مامان رادین
27 خرداد 92 16:30
مبارک باشه عزیزم...وای چه صندلی ارایشی خوشملی...ماشین عشق رادین


مرسی رضوان جون ... آره وسیله ی خوبی بود برای سرگرمی تا آرایشگر بتونه موهای متین کوتاه کنه ...
مامان هدیه
27 خرداد 92 18:03
به به مبارکه متین خان خوش تیپ
ایشالا بری آرایشگاه دومادی
خودمونیما این آرایشگاهم خوب ایده ای به کار برده جالبه...تا حالا ندیده بودم


ممنونم...
انشالا....
آره دیگه مخصوص بچه هاست دیگه ما بزرگتر ها راحت آفرین به طراح این ایده
هیراد و عمه لیلاش
27 خرداد 92 21:34
فدات بشم خوشگل خاله
انشاالله ارایشگاه دامادیت گلم


خدا نکنه خاله ...
انشالا مامانی داماد شدنش ببینه
مرسی مهربون هیرداد جونم ببوس
مهسا مامی لیانا
28 خرداد 92 0:03
مبارک باشهه گل پسریی
چقده نااز شده..ایشالا عکسهای آتلیه قشنگ در بیاد و ما بیایم لذتشو ببریم


مرسی مهساجون...
وای عکسهای آتلیه ش خیلی خوشکل شدن یک ماه دیگه آماده میشه بدستم میرسه ...
مواظب نی نی کوچولوت باش
بهاره مامان ونداد
28 خرداد 92 2:11
وای جیگر شدی با این موهات
چقدر هم بهت میادعزیزم
منتظر عکس های اتلیتیم بی صبرانه


وای خیلی خجالتم میدین ...
مرسی
ممنونم از اینکه منتظر می مونی
مامان مهدیار
28 خرداد 92 3:12
موبارررررررک باشه شاپرکم

ایشالله سلمونیه دومادیت گل پسر

آفرین که گذاشتی موهاتو کوتاه کنن و پسمل خوفی بودی

منتظر عکسای آتلیه هستیم مامانی


مرسی دوسی
فدای تو
آره خیلی پسر خوبی بودم
حتما میذارم ولی یک ماه طول میکشه ممنونم ازت
مامان ستیانفس
28 خرداد 92 10:41
فدای تو خاله جونچقدر بهت میاد عزیزممبارک باشه
ان شاالله آرایشگاه دامادیت


خدا نکنه خاله .... مرسی
انشالا ممنونم
مامان یاسین
28 خرداد 92 12:25
سلام عزیزم پسر نازی دارید زنده باشه فکر کنم شما شیرازی هستین خیلی خوشحالم که با هم اشنا بشیم من هم شیرازی هستم با اجازه شما رو لینک میکنم


سلام بر روی ماهتون ... ممنونم
بله شیرازی هستم منم خوشحال میشم
لطف کردین منم لینک تون کردم ...
گل پسرت ببوس
الی مامی آراد
28 خرداد 92 12:34
ماشالله چه گل پسر نازی دارین خوشحال میشم پیشمون بیاین و با هم دوستهای خوبی بشیم


مرسی عزیزم ... چشم الان میام وبتون منم خوشحال میشم دوست شیم
مهسا مامان نورا
28 خرداد 92 13:23
وای عزیز خاله خودت ماهی بدونی که موهاتو پیرایش کنی ولی خودمونیما این مدل مو خیلی بهت میاد حسابی دختر کش شدیا


لطف داری دوستم
وای چه خوب میتونم مخ دخترا رو بزنم
مامانی آرتین
28 خرداد 92 16:13
عزیزم مبارکه.چه آرایشگاه باجالی رفتی...


ممنونم عزیزم ... آره مامانم کلی راحت بود ...
مامان بنيتا
28 خرداد 92 19:55
عزيزم مباركت باشه خيلي نازشدي
آفرين به شما پسر خوب كه همكاري كردي


ممنون آره خاله خیلی پسر خوبی بود
بنیتا رو کلی ببوووووووووس
مامان آینده یه فسقلی
29 خرداد 92 1:07
خیلی بامزه دستشو زده زیر چونه ش

ایشالا آرایشگاه دامادی ،،،،


آره بنظرخودم خیلی بامزه دستش زده زیر چونه ش منو نگاه میکنه ..
ایشالا ... امیدوارم اون روز هم برسه من ببینم
شقایق مامان آرشا
29 خرداد 92 22:14
مبارک باشه


مرسی ......
مامان ساره وثنا (نى نى عسلك)
30 خرداد 92 12:48
واااااااى چه تيپى ثنا هم ارايشگاه كودكان رو خيلى دوست داره به خصوص اگه ارايشگر مرد باشه


ممنونم اره محیط خوبی واسه بچه ها ... آفرین به ثنا
مامان پارسا
1 تیر 92 0:27
خدایی پسر به این گلی کی دیده


وای ...مرسی خاله
صبا خاله ی ایسا
1 تیر 92 23:41
مبااااااااااااااااارک باشه گلم
انشاالله دامادیت


مرسی عزیزم
سارا مامان آرتین
3 تیر 92 20:49
واااااااااااااااااااااااای ببین ما کجاییم شما کجایین؟؟؟؟!!!!!!!!! منم ارایشگاه کودک میخوام اینجا نداره گریهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه کجاست این آرایشگاه زیبا؟؟ البته فوزولی نباشه میخوایم از شما یاد بگیریمممممممممم متین جونم مبارکت باشه خاله جون .. ایشالا دامادیت
مامان سید عرشیا
10 تیر 92 0:58
چه گل پسری داری. ماشاله . انشاله آتلیه دامادی. اتفاقی با وبلاگتون آشنا شدم. ما هم شیراز زندگی می کنیم ولی یکی دو ساله که اومدیم. برای تولد یک سالگی پسرم آتلیه خوب سراغ ندارم. کجا آقا متینو بردی؟ اگر زحمت نیست آدرس آرایشگاه کودکان هم برام بنویس .من پسرمو آتلیه نیلچی در تهران بردم اصلا راضی نبودم.... مرسی گلم
مامان نگار
10 تیر 92 10:57
مبارکت باشه عشق خاله مامانش دستت درد نکنه که این قدر خوشگلش کردی. دامادش کنی ان شاا.. عزیزم نگارم وقتی اولین بار بردیمش آرایشگاه خیلی گریه کرد طوری که اصلا عکس های جالبی نمی شد ازش بگیری البته آرایشگاه باباش!!! بردیمش اما فکر خوبیه که ببریمش آرایشگاه کودک. مرسی از ایده قشنگت
علی ذابح
19 تیر 92 13:11
ممنون
همراز
24 تیر 92 20:27
سلام، چه پسره نازییییییییییآدرسه این آرایشگاه کودکان کجاست؟؟


شیراز پاساز زیتون ارایشگاه لبخند