متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

سه چرخه ی متین

1392/4/4 1:36
نویسنده : مامان سمانه
557 بازدید
اشتراک گذاری

 

 متین من

عشق قشنگم

٣/٤/٩٢

 قبل از هرچيزي ميخواهم بداني مادرت بيشتر از تمام ِ مادرهاي دنيا دوستت دارد و پدرت عاشق ِ توست.

گوشت را بیاور جلوتر- حرفی هست که باید فقط درگوش تو زمزمه اش کنم... این حرف مادر توست :

" دوستت دارم. "

 

 در ادامه مطلب بقیه حرفام:

 

 

پسر قشنگم این سه چرخه خوشکل رو که خیلی هم باهاش احساس راحتی داری ودوسش داری ساعتها میشینی داخلش بابا حاجی واست هدیه خریده دست این بابا بزرگ مهربون دردنکنه که همیشه به فکرپسرمه و دوسش داره 

 این سه چرخه رو سعی کردم ازبهترین مدل هاش واست بخرم و تمام سیسمونی فروشی های بزرگ توی شیراز رو زیر و رو کردم تا آخر این یکی با باباحاجی واست خریدیم موزیکال هم هست توهم با اهنگ هاش می رقصی توی این عکسها هم رفتیم پارک آزادی با خاله ها ومادرلیلا وبابا حاجی تو یک دقیقه هم از سه چرخه ت پایین نیومدیgirl_in_love.gif

 

 

توی این مدت از خردادماه تا الان در هفته بیشتر دوبار میریم پارک وپسرناز خودم کلی بدو بدو میکنه سر سره بازی

بابا گذاشتت توی سرسره که معمولا واسه  بچه های از تو بزرگتره و خیلی پیچ در پیچ از اونجا که پارکها این روزها واقعا شلوغه برای اولین بار بابا گذاشتت توی این سرسره که توضیح دادم وتوکلی بیشتر از اون سرسره های صاف خوشت اومد و دیگه اصلا سوار اون سرسره های کوچیکتر نمیشدی

ماه من:

در كل اينكه هرجا هستي سالم و سلامت باشي و پيروز و موفق و خداوند هميشه يارو ياور و پشت و پناهت باشه عزيزترينم.

دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارمممممممممممممممممممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان ستیانفس
4 تیر 92 12:35
سه چرخه ات مبارکه متین جون
سارا مامان آرتین
4 تیر 92 13:13
ای جونم به این خوشکل پسر و سه چرخه اششششششششششش دست بابا حاجیش هم درد نکنهههههههه واقعا دست مریزاد سمانه جون ... یعنی من از خستگی فرصت نمیکنم بیام و هرنموقع میام حداقل یه پست جدید گذاشتیییییییییی..ایول خانومی فعال و خستگی ناپذیردوست جونم به یه نظر سنجی دعوت شدی... بووووووس
رضوان مامان رادین
4 تیر 92 19:16
متین خاله تو هم مثل رادین عاشق سرسره پیچ پیچی ایی...وای که ما جرات نداریم دیگه از جلوی پارکی رد بشیم..سریع رادین بهانه میاره بی ییم سُ سُ یه بازی... هزار تا بووووووووسسسسسسسس واسه متین خاله
پرهام ومامانش
4 تیر 92 22:01
مبارکککککککککککک متین جان چرخت برات بچرخه خاله جونننننننننن
یاسمن مامان الیسا
5 تیر 92 0:26
به به چه گل پسملی هستی عزیزم خوشحالم که یه هم شهری پیدا کردیم توی نی نی وبلاگ . از این به بعد منو الیسا بیشتر بهت سر می زنیم
مامان بنیتا
5 تیر 92 1:30
متین جونم سه چرخه خوشگلت مبارک..قربونت برم که با آهنگاش نانای می کنی ..بنیتاهم مثله تو کلی می رقصه باهاشون
مامان امیرعطا
5 تیر 92 2:24
مبارکا باشه. با دل خوش ایشالله.
مامان بنیتا
5 تیر 92 2:36
دوستم خصوصیتو چک کن
مامان وانیا
5 تیر 92 2:46
سه چرخه ات مبارک خوشگل خاله ایشاله باهاش جاهای خوب خوب بری گلم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
5 تیر 92 8:34
به به ، باز هم از مهربونی های بابا حاجی ِ مهربون ... خدا حفظشون کنه چه آیکون ِ بامزه ای واسه سر سره پیچ دار گذاشتی سمانه جون ای جووووووونم... به این درگوشی های مادرانه
صبا خاله ی ایسا
5 تیر 92 11:21
سه چرخت مبارک متین جونم
♥ نیم وجبی ♥
5 تیر 92 13:57
به به چه سه چرخه ی خوشگلییی مبارکت باشه عزیز دلم دوست خوبم با 2 پست جدید آپم و منتظر حضور گرمتون
مامان شایان
5 تیر 92 14:36
مبارکه عزیزم
FARIBA
6 تیر 92 3:12
واااااااااااااااای سه چرخشو ببین . خیلی ملوسه
الی مامی آراد
7 تیر 92 1:21
عزیزم مبارکت باشه خیلی خوشگله
یاسمن مامان الیسا
9 تیر 92 11:13
دوست عزیز من هم مشتاق زیارت شما و متین عزیزم هستم اما همینطور که می دونید ما منتظر نی نی دوم هستیم به دنیا که اومد و یک کم بزرگ شد حتما همدیگه را خواهیم دید .
هیراد و عمه لیلاش
10 تیر 92 15:56
عزیز د خاله مبارکه انشاالله چند سال دیگه سوار یه ماشین آخرین مدل ببینمت
سارا
14 تیر 92 12:13
وای چه عکسای قشنگی چه مامان مهربونی که انقدر حرفای قشنگ بهت میزنه انشالا همیشه سایه مامان و بابای خوبت بالای سرت باشه عزیزم