متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

❣ تولــــد مامان سمانه❣

1392/4/19 2:14
نویسنده : مامان سمانه
568 بازدید
اشتراک گذاری

  شب تولد آدم مث یه قرار اعلام نشده اس

که همش منتظری آدمهای بیشتری سر قرار بیان ولی دوست نداری خودت خبرشون کنی ...

شب تولد آدم مث یه قرار بی قراره ....

 

❀امروز تولد منه ❀ ١٨/٤

تولد 23 سالگی

یک مادر 23 ساله ...

 

  

متین من :

اومدم بگم عزیزم ...

به خاطر حضورت در زندگیم و از اینکه تو از آن منی به خودم تبریک می گویم وتو رو ستایش میکنم .

بخاطر تمام شادی هایی که بهم دادی ممنونم.

خودت میدونی که تو تنها کسی هستی که تمام زندگیم متعلق به اونه.

الان یک لبخند گنده روی لبمه و یه آرامش عمیق تو دلمه لبخند و آرامشی که تو به من دادی

متین من  عاشقانه نفس نفس می پرستمت

امین جانم :

مهربانم سالهاست که گذشته و میگذرد.

بخاطر همه همدردیات و پشتیبانیات ممنونم.

 و امشب را به پاس همه این لحظه های قشنگ گرامی میدارم و همچون زمانهای دیگر با تو بودن، امشب را هم به خاطرم خواهم سپرد.

 به امید بهترین روزهای باهم بودن در طولانی ترین زمان زندگیمان...

 

.

 

.

 

.

 

کلام آخر:

 

مسیر ما جدایی از خوشبختی نیست.

 

تولد 23 سالگیم مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان پارسا
19 تیر 92 3:19
سمانه جون تولدت مبارک . انشالا همیشه خوشبخت و سالم باشی در کنار همسرت و متین عزیز.



ممنونم دوست خوبم
پارسا جون ببوس
مرجان مامان اران
19 تیر 92 7:06
اخی عزیزممممممم تولدت مبارک ایشالا به سلامتی
تولد 120 سالگیتو جشن بگیریییی سایت بالا سر متین جون باشه
از من 1 سال کوچکتری



مرسی عزیزمی
فدای مهربونیات
جدی مرجان جون نمیدونستم تو 24 سالته البته با دو تا نی نی آران جون ببوس
صبا خاله ی ایسا
19 تیر 92 13:28
......۞۞۞۞۞۞.................۞۞۞۞۞۞۞
..۞۞۞۞۞۞۞۞............۞۞۞۞۞۞۞۞
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞....۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞.۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
..۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
....۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
........۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
..............۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
....................۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
........................۞۞۞۞۞۞۞۞۞
...........................۞۞۞۞۞۞۞
............................۞۞۞۞۞
.............................۞۞۞
..............................۞۞
............................۞
.........................۞

ﺗﻘﺪﯾﻢ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺷﮑﻔﺘﻦ ﻫﯿﭻ ﮔﻠﯽ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮ ﺍﺯ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺍﻭ ﻧﯿﺴﺖ . . .
تولدت مبارک
.
.
.



ممنونم دوست مهربونم
مامان یاسین
19 تیر 92 14:27
تولدت مبارک دوست خوبم 12000000000000000000000000000 ساله بشی کنار شوهرت و متین به خوبی زندگی کنید


مرسی عزیزم از دعای خوبت
مامان ارمیتا
19 تیر 92 15:02
عزیزم تولدت مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککک


ممنونم گلم
مامان بنيتا
19 تیر 92 16:53
تولدت مبارك دوست عزيزم
اميدوارم هميشه در كنار متين نازم وهمسرتون زندگي خوبي داشته باشين


ممنون سحر جون
قربانت عزیزم
سارا
19 تیر 92 21:19
مبارکککک باشه
انشالا صد و بیست سال با شادی و سلامتی کنار عزیزانت زنده باشی دوست خوبم
خودمونیم خیلی جوونیا ! هههه حدود ده سال جوونتر از من سی و دو ساله هههه


مرســـــــــــــی
ممنونم از لطف بی کرانت ساراجون
جدی ده سال از من بزرگتری ولی تو هم جوونی
هلیا دخمل خوشگل
19 تیر 92 22:17
سلام سمانه جون تولدت مبارک عزیزم


سلام به روی ماهت ممنونم ازت
آرام
19 تیر 92 22:20
تولدت مبارک مامان کوچولو


مرسی عزیزم
یعنی خیلی کوچولووو هستم
مامان امیرعطا
20 تیر 92 1:21
تولدتون مبارک مادر 23 ساله . ایشالله تولد 120 سالگی کنار نوه نتیجه هات.


ممنونم عزیزم ممنونم از دعای خوبت
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
20 تیر 92 10:58


تولدتون مبارک سمانه جان ...

+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +

منو شما همسنیم؟؟؟!!!


ممنونم عزیز دلم
نمیدونستم هم سنیم خوب شد گفتی
پرهام ومامانش
20 تیر 92 18:06
تولدت مبارررررررررررککککککک


مرســــــــی
سارا مامان آرتین
20 تیر 92 21:19
دوست خوبم تولدت مبارک...
از خدا برایت بهترینها رو میخوام چون فقط اونه که میدونه بهترین برایت چگونه معنا میشود
مامان کوچولو یه عکس از خودت میذاشتی دلمون وا شههههه... خووووو


یه دنیا ممنونم سارا جون
مرسی از دعای خوبت
چشم اگه بخوام عکس بذارم ترجیح میدم واسش رمز بذارم گذاشتم بهت خبر میدم
مامان ساره وثنا
21 تیر 92 18:35
تولدت مبارك عزيزم.


مرسی عزیزم
مامان بنیتا
21 تیر 92 18:46
عزیزم تولدت مباررررک ..امیدوارم 120 سال با سعادت سلامت و شادکامی در کنار عزیزانت زندگی کنی


ممنونم خیلی لطف داری
مامان فهيمه
22 تیر 92 13:10
دوستم تولدت مبارك،انشالله جشن ١٢٠سالگى دركنار گلپسر و باباش


ممنون فهیمه جان ببوس ساینا جون رو
متین
26 تیر 92 0:14
بوسه ام نثار تو مادر که نه تکرار می شوی و نه تکراری … عزیزم تولدت مبارک
مامان بردیا
27 تیر 92 17:45
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک.ببخشید دیر شد.اینجا سرعت پایینه.وبتون باز نمیشد.دوستت دارم دوست گلم
متین دوانی زاده
2 آذر 92 14:36
مبارک